Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

LPG w Dieslu...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • LPG w Dieslu...

    Motory sa te same, zawias ten sam, wielkosc praktycznie ta sama, a we wnetrzu nawet imho na korzysc O2. Jesli chodzi o materialy we wnetrzu tez juz nie ma przepasci.
    A O2 jest na płycie od A4? Czy od A3?
    [center:f683551993]>>- CAR AUDIO SYSTEM -<<
    ****** > www.audiocar.pl < ******
    Wyprzedaż Sprzętu Car Audio po cenach HURTOWYCH - Zainteresowani - Pytać ;]
    [/center:f683551993]

  • #2
    LPG w Dieslu...

    Witam
    Czy słyszał ktoś o instalacji gazowej do silnika diesla?
    Mi się obiło o uszy że takie są ale są drogie.
    Może wiecie ile taka kosztuje, bo zwazywszy na ceny ropy i tego co sie stalo z platformami w USA to chyba trzeba szukac alternatywnych paliw.

    Komentarz


    • #3
      Jest cos takiego, na oczy nie widzialem i nie chce widziec :twisted:

      A paliwa alternatywne sa i koszt takiej przerobki jest na pewno nizszy niz instalacji LPG do Diesla, a pozatym LPG wiecznie nie bedzie kosztowalo 1,8zl - uwierz mi :wink:
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Maicroft
        A paliwa alternatywne sa i koszt takiej przerobki jest na pewno nizszy niz instalacji LPG do Diesla
        A jakie są? Widzialem tylko posta o rzepaku...

        Komentarz


        • #5
          LPG do diesla? :twisted:
          LPG do diesla wtryskuje sie w innych celach.
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz


          • #6
            sa takie instalki, ale chyba tylko w teorii, bo z punktu widzenia ekonomii kompletnie nieoplacalne (bardzo drogie), moze w jakichs szczegolnych przypadkach, maszyny jakies, urzadzenia?
            saport techniczny baj DGW
            była BKD+DSG '05 120kkm
            była BXE '08 190kkm
            no i nie ma :-)

            Komentarz


            • #7
              Czytałem jakiś czs temu również o takich instalacjach. Drogie- ceny znacznie przekraczają 10000(chyba że się obecnie coś zmieniło?). Opłacalne przy dużych silnikach i przebiegach(autobusy miejskie itp.)Istnieją dwa rozwiązania: Tańsze- zasilanie mieszane- na gaz i rope; Droższe- tylko gaz (jeśli dobrze pamiętam wymaga dużej przeróbki łącznie z odprężeniem silnika).
              Octavia 00' 1,9 TDI SLX

              Komentarz


              • #8
                Jeśli dobrze pamiętam na wybrzeżu kręciły się autobusy miejskie zasilane LPG. Nie sądze aby montowano do nich silniki benzynowe, więc siłą rzeczy były to przerobione diesle. (taki duży piekarnik ?)
                OII ambientna sztuka

                Komentarz


                • #9
                  Antek_amb, A czy cos trzeba szukac tanszego do diesla niz rzepak, wydaje mi sie ze na dzien dzisiejszy jest to najlepsza altenatywa zadne estry zepakowe, bo je produkuje sie w laboratoriach, a pola leza odlogiem.

                  W krajach na wschod od nas od co najmniej 20 lat jezdza autobusy na gaz, tylko tam jest to chyba ziemny a nie nasze LPG. Nasze butle maja miec atesty i inne cuda, a tam butle sa do podlogi lub do dachu!! przykrecone i nikt nie martwi sie, ze to wybuchnie. Tak samo mroz, czy slonce nie jest tym systemom straszny.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Jeśli dobrze pamiętam na wybrzeżu kręciły się autobusy miejskie zasilane LPG. Nie sądze aby montowano do nich silniki benzynowe, więc siłą rzeczy były to przerobione diesle. (taki duży piekarnik ?)
                    Autobusy przerabiane sa na gaz CNG czyli na gaz ziemny. Opłasalne jest to tylko w autach o duzej pojemności i o duzych przebiegach.

                    Pozatym cena lira LPG jest sciśle powiązana z ceną ropy (propan- butan jest gazem wcyskiwanym podszas przerobu ropy naftowej) a gazu ziemnego ni. pozatym złoza gazu ziemnego są nieporownywalnie wieksze niz ropy.

                    polecam tekst w ramce w dodatku do Auto Świata.
                    Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                    Komentarz


                    • #11
                      Re: LPG w Dieslu...

                      Zamieszczone przez Antek_amb
                      Witam
                      Czy słyszał ktoś o instalacji gazowej do silnika diesla?
                      .
                      Hehehehe pracuje w kopalni ropy i mamy taki silnik diesla DEUTZ (6 cylindrowy) ktory jest przerobiony na zasilanie gazem, co prawda nie LPG a gazem ziemnym ktory podawany jest bezpossrednio ...oczysiscie poprzez filtry i oddwadniacze do silnika. Silnik napesza urzadznie pompujace rope z odwiertu...a rop[ie towarzyszy tez gaz wiec...pewien rodzaj perpetum mobile. Wiem ze to co pisze nie jest calkiem w temacie, ale podaje to jako ciekawostke..gdyz taki zestaw pompowy to ..chyba jedyne urzadznie w Europie (pozostale Kanada, Afryka).

                      pzdr. Oskar
                      czarne kombi + Concord GA-401 + President WA27 + "747"

                      Komentarz


                      • #12
                        Re: LPG w Dieslu...

                        Zamieszczone przez Antek_amb
                        Witam
                        Czy słyszał ktoś o instalacji gazowej do silnika diesla?
                        Mi się obiło o uszy że takie są ale są drogie.
                        Może wiecie ile taka kosztuje, bo zwazywszy na ceny ropy i tego co sie stalo z platformami w USA to chyba trzeba szukac alternatywnych paliw.
                        Chyba nie jest to najmądzrejszy pomysł bo:
                        1. Ekonomika eksploatacji diesla i auta na LPG jest porównywalna i cena ropy (surowca do produkcji obu) będzie wpływać zarówno na ON jaki i LPG.
                        2. Pewnie isnieje teoretyczna możliwość przerobienia slinika diesla na zsilanie LPG ale nie będzie to z pewnością już silnik diesla, na pewno musiałby być podobny do benzyniaka (słyszłem o facecie który przerobił otto na diesla). Więc z diesla może zostałyby tylko dół (tłoki i niżej). LPG jest zbliżone właściwościami do etyliny natomiast do On z pewnością nie!! Po co próbować przerabiać droższego diesla na LPG skoro można przerobić silnik otto na LPG?
                        3. Poza tym jeżdze TDI i jednocześnie służbowym na LPG. I nie ma porównania: TDI rules!!!
                        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                        Komentarz

                        POWRÓT NA GÓRĘ
                        Pracuję...
                        X