sorry za duże litery a o co chodzi z tym PSJ i BOX ????? zrozumcie jestem nowy .......
jednomasa - opinie userów
Zwiń
X
-
jednomasa - opinie userów
Hej!
Temat wyzszości jednomasy nad dwumasą i odwrotnie pojawiał się kilka razy, ale cięzko znaleźć opinie samych uzytkowników jednomasy.
Bardzo proszę o ich opinie na temat komfortu jazdy i róznicy w jeździe.
Pozdrawiam!Była:
ASV + chip
HP: coś z <124.6, 138.6> [KM] - zależnie od hamowni
Teraz: S2C fiolet amethyst
-
-
Re: jednomasa - opinie userów
Zamieszczone przez RapistHej!
Temat wyzszości jednomasy nad dwumasą i odwrotnie pojawiał się kilka razy, ale cięzko znaleźć opinie samych uzytkowników jednomasy.
Bardzo proszę o ich opinie na temat komfortu jazdy i róznicy w jeździe.
Pozdrawiam!
Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl
sa opinie na temat komforu jazdy na jednomasie. Mysle ze wszystkie watpliwosci art rozwieje :szeroki_usmiechSzlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Re: jednomasa - opinie userów
Zamieszczone przez RapistHej!
Temat wyzszości jednomasy nad dwumasą i odwrotnie pojawiał się kilka razy, ale cięzko znaleźć opinie samych uzytkowników jednomasy.
Bardzo proszę o ich opinie na temat komfortu jazdy i róznicy w jeździe.
Pozdrawiam!
Komentarz
-
Ja moge tylko podac subiektywne roznice pomiedzy Vento 1Z na jednomasie i Octavi AHF na dwumasie. Sprzeglo w 1Z chwyta "brutalniej". W obydwoch przypadkach na biegu jalowym przy przystawieniu nogi na pedal sprzegla czuc niewielkie drgania. Acha... i cena - to ta istotna roznicaVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
ja mam juz od dłuzszego czasu jednomase podstawowa róznica to taka że :
1.cięzej działa pedal sprzegła
2.pozatym róznica jest przy ruszaniu tzn jednomasa szarpanie delikatnie dwumasa tłumi własnie te drganiaET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
Komentarz
-
-
Osobiscie jednej masy nie posiadam ale od ludzi slyszalem ze ponoc mocno skrzynia dostaje wycisk. Uzytkownicy jednomasy potwierdza??Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
mam u siebie jednomasa od dwoch tygodni i oprocz innych reakcji na gwaltowne zdjecie nogi z pedlalu gazu ( jakby opożniona reakcja i lekkie szarpniecie) gwaltowne wcisniecie pedalu gazu przy toczeniu sie samochodu ( szarpniecie ktorego przy dwumasie nie bylo ) nie widze innych negatywnych roznic. sprzeglo bieze bez szarpania, buda jakby mniej wpadala w wibracje podczas przyspieszania ponizej 2000 obr ( nie mowie tu o deptaniu do deski na 5 biegu :P ) aha no i pedal spzregla w moim przypadku chodzi duzo lzej ale to moze dlatego ze zmienilem skrzynie na GGU. Generalnie polecam ta opcje.
Komentarz
-
-
ja miałem w leonie jednomasa a teraz w octavii dwumasa. różnica dość odczuwalna, oczywiscie na lepsze. w leonie często się zdarzały drgania/wibracje, choć skrzynia i sprzęgło chodziło normalnie. nie skarżyłem się na szarpnięcia czy zrywania. może to kwestia użytkowania... natomiast w skodzie wygląda to dużo, dużo lepiej. :wink:
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Ja mam od czwartku sprzęgło i jednomasę od G60 i widzę dwie różnice: sprzęgło chodzi lżej i przy wyłączaniu silnika czuć lekkie szarpnięcie (ale ten drugi objaw albo zanika, albo już się przyzwyczaiłem i wydaje mi się, że go już prawie ne czuję). Poza tym żadnych różnic - żona nie zauważyła żadnej zmiany, czyli nie ma drastycznego wpływu na komfort użytkowania
.
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_Ja mam od czwartku sprzęgło i jednomasę od G60 i widzę dwie różnice: sprzęgło chodzi lżej i przy wyłączaniu silnika czuć lekkie szarpnięcie (ale ten drugi objaw albo zanika, albo już się przyzwyczaiłem i wydaje mi się, że go już prawie ne czuję). Poza tym żadnych różnic - żona nie zauważyła żadnej zmiany, czyli nie ma drastycznego wpływu na komfort użytkowania
.
Komentarz
-
-
Często cytowany i polecany wątek z forum TDI: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3110&start=0
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez voytekZamieszczone przez _tm_Ja mam od czwartku sprzęgło i jednomasę od G60 i widzę dwie różnice: sprzęgło chodzi lżej i przy wyłączaniu silnika czuć lekkie szarpnięcie (ale ten drugi objaw albo zanika, albo już się przyzwyczaiłem i wydaje mi się, że go już prawie ne czuję). Poza tym żadnych różnic - żona nie zauważyła żadnej zmiany, czyli nie ma drastycznego wpływu na komfort użytkowania
.
Komentarz
-
Witajcie,
wymieniłem w AGR dwumasę na jednomasę. Na początku czułem, że autem mocniej trzęsie i żałowałem decyzji. Przejechałem 1000 km i już się przyzwyczaiłem do tych delikatnie mocniejszych drgań (w może po prostu jestem przewrażliwiony). Poza tym nie ma żadnych szarpnięć przy puszczaniu nogi z gazu, przy hamowaniu silnikiem też wszystko ok.
Martwi mnie jednak inna kwestia.
Powodem wymiany sprzęgła były dziwny hałas, jakby rzężenie od łożyska oporowego (po wciśnięciu sprzęgła problem ustawał) oraz charakterystyczny stukot dwumasy przy wyłączaniu silnika. Okazało się, że sprzęgło też nieźle rozjechane.
Zdecydowałem się na wymianę na jednomasę firmy NEXUS model FKW013NX (zna ktoś tę firmę?) Mechanik polecał i mówił, że bardzo dobre sprzęgła.
Po wymianie rzężenie nie ustało. Słychać je na luzie, kiedy auto stoi i jak jadę na 1, 2 bez gazu słychać taki głośniejszy, dziwny stukot.
Poza tym zaraz po wymianie były problemy z wrzuceniem wstecznego (strasznie chrupało) mechanik posmarował (tarcze czy docisk, nie wiem) i już jest lepiej.
Martwi mnie jedynie ten dźwięk jakby łożysko oporowe. Po wciśnięciu sprzęgła, tak jak przed wymianą, dźwięki znikają. Łożyska ze skrzyni raczej odpadają, bo jak auto stoi na luzie to też to słychać. Dźwięki zmieniają też natężenie praktycznie po każdym wciśnięciu i puszczeniu sprzęgła.
Ma ktoś pomysł, co to może być? Wadliwe łożysko czy co innego, bo skoro łożysko nowe, a przed i po wymianie słychać tak samo, to może co innego?
Z góry dzięki za pomoc.
Komentarz
-
-
Zrobiłem na JM jakieś 35tyś km. i mogę polecić taki zabieg,każdemu kto musi wymienić Dwumasę.Problemy są na samym początku,ponieważ pedał sprzęgła pracuje bardzo lekko ( noga sama prawie wpada) i żeby ruszyć trzeba się przyzwyczaić( mi zajęło to jeden dzień ) ,żeby nie zrobić tzw.kangura,ale ogólnie,tak jak już napisałem mogę polecić
Komentarz
-
-
w marcu wymieniłem zamach i sprzęgło, nalatałem ok. 15kkm, na początku trzeba poćwiczyć start, bo strzelenie "kangura" to nie problem na 1M :wink: . mnie tam nie przeszkadza, ale pasażerowie czasem kiwają głowami jak piesek na półceco do jakichś tam drgań, to może na luzie bardziej czuć, ale trzeba by to porównać na żywo z drugim autem ze sprawną 2M. polecam, bo taki zestaw z robocizną kosztuje mniej niż nowa 2M nawet najgorszej firmy.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
35 tys, półtora roku na jednomasie G60
Zauważalne różnice to:
- lżej chodzi (po wyjeździe z warsztatu myślałem, że coś się zepsuło)
- może jest minimalnie bardziej czułe, ale to nie problem
- nie ślizga się
i tyle.
Jak doliczyć do tego 3-4x tańszą wymianę, to czego chcieć więcej. Nie ma się co zastanawiać.Virus injected!
Komentarz
-
Komentarz