Moja 2.0 TDI BKD, produkcja 2005r po nagrzaniu pokazuje zawsze 0,5l/h (na jałowym). Na zimnym troszkę więcej.
[O2] różnice w spalniu dwóch identycznych samochodów
Zwiń
X
-
pantol - no właśnie o to mi chodzi Fakt średnie spalanie jest sprawą uzależnioną od wielu czynników. A jak samocho chodzi na biegu jałowym widzę znaczną różnice Piszecie że Wam auto pali wtedy 0,5 do 0,7 l mniej wiecej a mi pali 0,9l/h Różnicę sami widzicie
A wczoraj wziąłem autko znajomego i nią trochę polatałem w swoim stylu na dodatek na pokładzie trzy osoby dzisiaj wsiadłem w swoje (tym razem sam) no i w dość agresywnej jeżdzie jego octavia wykręciłem lepszy wynik spalania niż dzisiaj jak wsiadłem w swoją (ja dzisiaj jeżdziłem troche mniej agresywnie) Na jego aucie wykręciłem wynik około 7,5 ja na swojej dzisiaj około 8,5 Dystanse te same. Sami widzicie Pozostały mi dwie rzeczy Przedewszystkim własne obliczenia z kalkulatorem Jak wynik będzie nie taki jak pokazuje komputer, a różnice bedą znaczne to poproszę o wyjaśnienia na serwisie czemu komputer tak przekłamuje niepoto za niego płaciłem żeby aż tak się mylił, a druga rzecz jak będę miał spalanie mniejwiecej takie jak pokazuje komputer to pojadę do jakiegoś lepszego serwisu skody może coś pomogą.
[ Dodano: Nie 25 Sty, 09 21:22 ]
A jeśli chodzi o przebiegi aut to moja ma 53 000 znajomego 60 000 tak wiec porównywalne Różnica w roczniku tylko jest. Moja grudzien 2007 jego marzec 2005
Komentarz
-
-
a czy sprawdziles czy znajomego komputer nie przeklamuje?
no i jakie macie kola na autkach. chodzi przede wszystkim o szerokosc, ale tez o wielkosc felg. (mi w ibizie przy przesiadce lato zima z 205 na 195 spalanie spadalo o ok 1 L)
jesli chodzi o spalanie przy postoju. fabryka nieustannie poprawie soft pod wzgledem jakichs tam drzen, telepania, ekologii (najczesciej zmienia sie literka na koncu nr oprogramowania) mozliwe ze im nowszy tym wiecej pali na postoju (inny kat wtrysku, przez co mniej CO2 autko emituje), ale to juz moja zgadywanka
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez olusmozliwe ze im nowszy tym wiecej pali na postoju (inny kat wtrysku, przez co mniej CO2 autko emituje), ale to juz moja zgadywanka
dracc0 nie znam sie na TDi (nigdy nie mialem) ale przyszla mi do glowy 1 rzecz - sprawdz wskazania temperatury oleju w silniku i cieczy chlodzacej - jesli czujniki beda pokazywac za malo to komputer moze myslec ze silnik niedogrzany i wzbogacac/zwiekszac mieszanke - czytalem o czytms takim z 1/2 roku temu bodajze w autoswiecie, z tym ze tam wiazalo sie to bodajze z lekkim szarpaniem silnika czy chwilowym brakiem mocy - badz co badz vag nie pokazywal zadnych bledow. (to bylo przy tescie dlugodystansowym Passata z DSG). - luzne gdybanie ale a nuz pomoze.
Komentarz
-
Komentarz