bjawy uszkodzenia turbiny:
- mocne pogwizdywanie
- jak jest zimny i mocno mu wcisnę w gaz to traci moc po odpaleniu ponownym silnika wszystko wraca do normy, ten objaw występuje również czasem jak jest też silnik zagrzany.
a może wystarczy przeczyścić?
to, że masz notlauf niekoniecznie musi oznaczać że trzeba wymieniac turbinę
a dwumasę niekoniecznie musisz wymieniać w ASo- jest kilka tematów na ten temat poczytaj i wtedy podejmuj decyzję
Witam ma takie pytanko samochód niby nie bierze oleju od wymiany do wymiany jest praktycznie stan. Ostatnio parę dni dałem mu trochę w piz... po mieście no i zauważyłem ze ubyło sporo oleju normalne by to było ??
A jeszcze jedna rzecz sprawdzałem dziś olej i inne płyny, Później zapaliłem autko i koło turbawki było słyszalne syczenie jakby uciekało powietrze?? (na zimnym silniku na ciepłym nie miałem okazji jeszcze zobaczyć czy też coś syczy)
Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
miałem ostatnio powyżej połowy(powyżej tych takich kropeczek na miarce)(teraz jest poniżej połowy no ale jeszcze nie na minimum) Wymiana szykuje się za około 800km nie wiem czy dolać trochę czy nie ?
Jest O2 BJB 176 KM, 346 NM, wtryski i turbo ARL, chłodnica oleju z wersji 2,0 TDI, zegary MAXI-DOT
Była O1 AGR Hatchback.
Jak jest w skali kropeczek nie dolewaj.
W instrukcji jest napisane ,aby oleju nie bylo mniej jak ponizej kropecek.
Jak masz w okolicach polowy , mozna dolac, ale jak bedziesz jezdzil spokojnie po miescie i masz 800 do wymiany to nie widze powodu.
Ma miescie auto "dolewa " sobie ropy do oleju, tak sie mowi. _Na trasie jest inaczej...
Nie wiem w jakich warunkach urzytkujesz auto ,ale jak w miescie stan na bagnecie jest ok to nie znaczy, ze oleju nie ubywa :wink:
Komentarz