Witam,
O1 Tour 1.6 przy większych prędkościach natężenie hałasu trochę wzrasta
Starałem się zlokalizować źródło i co się okazało: przychylając ucho do środkowego słupka (mocowanie pasa) wyraźnie słychać hałas z zewnątrz i to z tego miejsca kierowca najwięcej hałasu słyszy :shock:
Czy ktoś zaobserwował coś podobnego i może można to jakoś poprawić :?:
Wiem, że zawsze mogę głośniej zrobić radio :lol:
ale co gdy nie słucham radia ops:
: przychylając ucho do środkowego słupka (mocowanie pasa) wyraźnie słychać hałas z zewnątrz i to z tego miejsca kierowca najwięcej hałasu słyszy :shock:
przepraszam, ale wogóle nie rozumiem powyższego zdania. Z zewnątrz znaczy spoza auta?
Opisz może jakoś ten hałas (trzeszczy, szumi, zzgrzyta, piszczy, cokolwiek). U mnie było troche słychać grzechotanie plastiku koło środkowego słupka.
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Octa ma gorsze wytłumienie niż pozostały VAG a toże jest hałas to jest normalne auto musi pokonać opór powietrza i każde wystające elementy powodują zawirowania powietrza i powstawanie różnych hałasów w kabinie, ale pojęcie hałasu jest zbyt ogólne aby co kolwiek stwierdzić czy jest coś nie tak.
Jak wzrasta prędkość to również wzrasta świst powiertza.
Mam wrażenie że słupek środkowy jest słabo wygłuszony.
Zastanawiałem się czy nie zdjąc osłony słupka i coś tam spróbować wpakować, np. jakąś gąbkę, tylko że ona będzie trzymać wilgoć.
Jak wzrasta prędkość to również wzrasta świst powiertza.
Mam wrażenie że słupek środkowy jest słabo wygłuszony.
Zastanawiałem się czy nie zdjąc osłony słupka i coś tam spróbować wpakować, np. jakąś gąbkę, tylko że ona będzie trzymać wilgoć.
Zapytałem bo zaczyna mnie to pomału wnerwiać.
jeżeli jest to śiwst to wiele z tym niezrobisz aczkolwiek wątpie żeby to była jakaś ogólna przypadłość Octavii. Może masz coś z uszczelkami nie tak
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
mmario, a nie podwineła ci sie uszczelka w drzwiach lub coś w tym stylu ja miałem niedawno taki przypadek założyłem do pomiaru AFR i kabel był prztrzaśniety klapą to był dopiero świst jaki sie przenióśł po kablu.
Komentarz