Wykres z hamowni TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • syrir
    Classic
    • 2010
    • 25

    Wykres z hamowni TDI

    Pytanie do organizatorów:
    Może z racji liczebności uda się załatwić losowanie darmowego wirusa wśród uczestników? :diabelski_usmiech
  • robbieT
    Classic
    • 2009
    • 17

    #2
    Wykres z hamowni TDI

    Szanowni, zapytanie mam czy Waszym zdaniem poniższy wykres mocy nie jest trochę dziwny ? dotam że to 110KM TDI, mam wrażenie że ta moc maksymalna jest bardzo późno osiągalna czy to jest norma? nie mam porównania, prosze o Wasze opinie :-)
    Załączone pliki

    Komentarz

    • looker
      RS
      • 2008
      • 1886
      • Octavia II (1Z3)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #3
      No, moment też chyba późnawo ale ja specem nie jestem.
      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

      Komentarz

      • loru
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 4286
        • Octavia II (1Z3)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        tu masz wykresy 110-tek co prawda po modach ale zawsze jakiś pogląd jest, te cienkie linie to seria (chyba) więc jakieś porównanie jest.


        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

        Komentarz

        • robbieT
          Classic
          • 2009
          • 17

          #5
          loru, DZK !!! , widziałem tamte wykresy, chciałem się tylko zapytać jak to jest w czystej serii bo coś chyba moją Kłapouchę przytkało a nie ma ku temu żadnych przesłanek, póżniej jakby dostaje strzała w budziki :-)

          Komentarz

          • Klauzero
            Rider
            • 2008
            • 575

            #6
            Max moment przy 2800 rpm, coś tu jest nie tak... powinno być przy 1800-1900 rpm.
            Mądry Polak po ©kodzie...

            Komentarz

            • Mirass
              Drive
              • 2005
              • 44

              #7
              Zamieszczone przez Klauzero
              Max moment przy 2800 rpm, coś tu jest nie tak... powinno być przy 1800-1900 rpm.
              A dlaczego nie tak.
              Wykres jest dopiero od 2200 obr/min,więc nie wiadomo ci jest wcześniej???
              Może jest i przy 1800 ale z tego wykresu nie odczytamy

              Komentarz

              • looker
                RS
                • 2008
                • 1886
                • Octavia II (1Z3)
                • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                #8
                Mirass, wykres byłby aż taką sinusoidą ? Pytam bo nie wiem a zazwyczaj bywają one podobne w kształcie.
                OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                Komentarz

                • Mirass
                  Drive
                  • 2005
                  • 44

                  #9
                  Pewnie, że mogą być takie oscylacje, szczególnie jak jest coś padnięte (sterowanie turbosprężarką, zaworem EGR i momentem jego wyłączania lub coś z dawką paliwa.) Bez początku wykresu nic więcej nie da się powiedzie.

                  Komentarz

                  • robbieT
                    Classic
                    • 2009
                    • 17

                    #10
                    W przyszłym tygodniu wizyta w innej hamowni ale prawdopodobnie usterką okazał się pa bląd wg VAGa 01282. Dzięki za zainteresownie i odpowiedzi

                    Komentarz

                    • Zoltar
                      Rider
                      • 2005
                      • 722

                      #11
                      Zloguj auto Vagiem, niestety pomiar jest wykonany błędnie


                      Pozdro
                      www.soft-car.pl
                      www.chiptuning-gdansk.pl


                      - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                      - Wyłączanie DPF
                      - Hamownia Obciążeniowa

                      Komentarz

                      • slavi
                        Rider
                        • 2004
                        • 422

                        #12
                        wygląda na dobry, może się przyzwyczailiście do innych podziałek i skali

                        Komentarz

                        • turbojajko
                          Ambiente
                          • 2008
                          • 168

                          #13
                          Zamieszczone przez slavi
                          wygląda na dobry, może się przyzwyczailiście do innych podziałek i skali
                          W ksiazce skody ( do sciagniecia z forum ) wykresysa jakby inne : mac moment przy ok 1800 , natomiast max moc przy ok 4000 tys. a tu wg. mnie jakby cos sie rozciagnelo :P
                          miauuuuuuuuuuu!
                          O1 SLX

                          Komentarz

                          • slavi
                            Rider
                            • 2004
                            • 422

                            #14
                            Zamieszczone przez turbojajko
                            W ksiazce skody ( do sciagniecia z forum ) wykresysa jakby inne : mac moment przy ok 1800 , natomiast max moc przy ok 4000 tys.
                            w książce są photoshopem robione :P, a tu przebieg krzywych jest powiedzmy prawidłowy, a czy to specyfika tej hamowni czy 'niedomagań' auta trudno powiedzieć - trzeba by inne wykresy z tej hamowni porównać

                            Komentarz

                            • turbojajko
                              Ambiente
                              • 2008
                              • 168

                              #15
                              Zamieszczone przez slavi
                              w książce są photoshopem robione ,
                              dla mnie moga byc i robione olowkiem na scianie, ale zakladam ze inzynierowie z VW zmierzyli to co zbudowali, a ten kto pisal ksiazke tez nie wzial tego z kosmosu.
                              Napewno wykres ksiazkowy jest troche wygladzony , ale jesli chodzi o jakies podstawowe pty odniesienie to bym mu zaufal :twisted:
                              miauuuuuuuuuuu!
                              O1 SLX

                              Komentarz

                              • KriSSo
                                Rider
                                • 2008
                                • 285

                                #16
                                Zamieszczone przez Klauzero
                                Max moment przy 2800 rpm, coś tu jest nie tak... powinno być przy 1800-1900 rpm.
                                Na hamowni inercyjnej takie wartości mogą wychodzić i zawsze moment pojawia się w innym zakresie obrotów - wyżej. Żeby uzyskać wynik książkowy, trzeba dokonać pomiarów na hamowni obciążeniowej.

                                Komentarz

                                • Zoltar
                                  Rider
                                  • 2005
                                  • 722

                                  #17
                                  Ale nigdy przy 2900 w seryjnym aucie
                                  Lekkie rolki, słabe obciążenie, pomiar na 4 zamiast na 5 i od np. 1500 zamiast od 1000

                                  I mamy nic nie warty pomiar.

                                  Auto prawidłowo mierzone na inercji potrafi wstać (osiągnąć pełne doładowanie) o 300-500 obrotów później, niż na drodze, tu mamy odchyłkę prawie 900 obrotów.
                                  www.soft-car.pl
                                  www.chiptuning-gdansk.pl


                                  - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                                  - Wyłączanie DPF
                                  - Hamownia Obciążeniowa

                                  Komentarz

                                  • turbojajko
                                    Ambiente
                                    • 2008
                                    • 168

                                    #18
                                    Żeby uzyskać wynik książkowy, trzeba dokonać pomiarów na hamowni obciążeniowej.
                                    Hmmmm no i ktos kompetentny sie wypowiedzial :wink: wszystko jasne
                                    miauuuuuuuuuuu!
                                    O1 SLX

                                    Komentarz

                                    • Zoltar
                                      Rider
                                      • 2005
                                      • 722

                                      #19
                                      Dobra inercja też tak zmierzy

                                      Ale nie każde auto, im słabsze tym większa szansa i realne odwzorowanie momentu
                                      www.soft-car.pl
                                      www.chiptuning-gdansk.pl


                                      - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                                      - Wyłączanie DPF
                                      - Hamownia Obciążeniowa

                                      Komentarz

                                      • robbieT
                                        Classic
                                        • 2009
                                        • 17

                                        #20
                                        Czyli udaję się do innej hamowni i podzielę się nowymi danymi, aczkolwiek autko teraz lepiej i wczesniej reaguje na gaz o czym pisałem, sam jestem ciekawy. wielkie DZK.
                                        Czy ktoś z Was może polecić takie sprawdzone miejsce w 3mieście ?

                                        Komentarz

                                        • Zoltar
                                          Rider
                                          • 2005
                                          • 722

                                          #21
                                          Masz PW
                                          www.soft-car.pl
                                          www.chiptuning-gdansk.pl


                                          - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                                          - Wyłączanie DPF
                                          - Hamownia Obciążeniowa

                                          Komentarz

                                          Pracuję...