Zamieszczone przez pic2ek
przeglad powypadkowy
Zwiń
X
-
przeglad powypadkowy
Tagi: Brak
-
-
przeglad powypadkowy
Witam
Moja przygoda z naprawą trwa (opisana tu: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=22809 ). Na razie wyciety lewy tyl, naprawione co sie da i teraz czekanie na blachy i drzwi z fabryki... potem lakier na caly bok...
Ale nie o tym chcialem.
Ciekawi mnie bowiem co dokladnie po naprawie? Kto robi i jaki przegląd autka?
Czy dobrze mysle, ze ASO bada autka dokładnie po opuszczeniu serwisu i wspisuje wszystko do ksiazki serwisowej :?:
Jesli tak, to czy mozna w ramach takiej naprawy zrobic pierwszy przegląd?
Mam prawie 10 tys km. Brakuje niewiele ponad 5ki do terminu. Warto przyspieszac :?:
Zadam te pytania w ASO, ale ciekawią mnie Wasze doswiadczenia w tym zakresie.
To pierwsza moja naprawa powypadkowa stad tyle pytań.
Pozdrawiam
Woytas
-
-
Woytas, nie mam w tym doświadczenia ale mam kupla który przechodził podobną sytuacje. po naprawie auta MUSIAŁ on udać się do stacji diagnostycznej. tam zostało auto sprawdzone od podstaw i dzięki tej diagnozie, auto ponownie zostało dopuszczone na drogę. nie wspomnę o nerwach, bieganinie za każdym papierkiem i straconym czasie...
Komentarz
-
-
Re: przeglad powypadkowy
Zamieszczone przez WoytasWitam
Moja przygoda z naprawą trwa (opisana tu: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=22809 ). Na razie wyciety lewy tyl, naprawione co sie da i teraz czekanie na blachy i drzwi z fabryki... potem lakier na caly bok...
Ale nie o tym chcialem.
Ciekawi mnie bowiem co dokladnie po naprawie? Kto robi i jaki przegląd autka?
Czy dobrze mysle, ze ASO bada autka dokładnie po opuszczeniu serwisu i wspisuje wszystko do ksiazki serwisowej :?:
Jesli tak, to czy mozna w ramach takiej naprawy zrobic pierwszy przegląd?
Mam prawie 10 tys km. Brakuje niewiele ponad 5ki do terminu. Warto przyspieszac :?:
Zadam te pytania w ASO, ale ciekawią mnie Wasze doswiadczenia w tym zakresie.
To pierwsza moja naprawa powypadkowa stad tyle pytań.