oII kiepskie działanie przednich spryskiwaczy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • niebieski9
    Drive
    • 2010
    • 56

    oII kiepskie działanie przednich spryskiwaczy

    bo nie mam objawu dwumasy czy typowego sprzegla ale jak puszcze sprzeglo słysze takie szzzzzzzzzzzzzzz wiec wpadlem na pomysl wymiany moze bedzie ciszej
    Pozdrawiam serdecznie
  • andriu79
    Ambiente
    • 2008
    • 239

    #2
    oII kiepskie działanie przednich spryskiwaczy

    witam
    od jakiegos czasu kiepsko dzialaja mi przednie spryskiwacze
    jak stoje to pieknie psikaja na szybe przy predk. 60 km/h od kierowcy gdzies ucieka plyn a od pasazera psika w miare dobrze natmiast przy 120-160km/h psikaja slabo tzn malo trafia na szybe no i tworzy sie smuga

    ps. czy jest mozliwe ustawienie tak komputera aby podczas spryskiwania szyby wycieraczki nie robily ostatniego uchu ktory zaczyna sie po kilku sekundach od ostataniego????

    Komentarz

    • Andrev3
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 6116

      #3
      andriu79, zdejmij dysze i przedmuchaj powietrzem pod ciśnieniem. U mnie pomogło. I ewentualnie wyregulują sobie na dyszach poziom wysokości psikania
      RENT COMPLEX

      DACAR.team

      Komentarz

      • toocool
        Rider
        • 2008
        • 303
        • Octavia IV combi (NX5)

        #4
        andriu79, u mnie wystarczyło delikatnie "poprawić" dziurkę od spryskiwacza igłą. Różnica kolosalna - rozpryskuje nie pojedynczym strumieniem a raczej smugą w kształcie "tortu".
        Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

        Komentarz

        • Maru 123
          RS
          • 2008
          • 4660

          #5
          andriu79, tak jak koledzy mówią igłą udrożnij kanaliki popraw wężyki z płynem i powinno być ok :wink:

          Zamieszczone przez andriu79
          ps. czy jest mozliwe ustawienie tak komputera aby podczas spryskiwania szyby wycieraczki nie robily ostatniego uchu ktory zaczyna sie po kilku sekundach od ostataniego????
          mi o niczym takim nie wiadomo
          1.8T AGU L&K

          2.0TDI BKD ELEGANCE

          TOYOTA LAND CRUISER J95

          Komentarz

          • blackspot
            Rider
            • 2007
            • 291

            #6
            Zamieszczone przez goraceusta
            u mnie wystarczyło delikatnie "poprawić" dziurkę od spryskiwacza igłą
            Sugeruję nie stosować żanych igieł do regulacji dysz w O2. Taki sposób był dobry przy metalowaych dyszach w samochodach z epoki PRL. W O2 dysza jest tak zbudowana, że reguluje się ją tylko w pionie i robi się to bez użycia żadnych narzędzi, którymi można tylko narobić sobie kłopotów. Właśnie niedawno wymieniałem dysze w Polo 9N3 (takie same jak w O2) w którym poprzedni właściciel zniszczył je regulując igłą.
            Powered by Rogalotti + DSG

            Komentarz

            • Maru 123
              RS
              • 2008
              • 4660

              #7
              blackspot, ja igłą czyściłem w caddy 2007r i nic sie nie stało jest ok, a wysokość reguluje się kluczem ampulowym... :roll:
              1.8T AGU L&K

              2.0TDI BKD ELEGANCE

              TOYOTA LAND CRUISER J95

              Komentarz

              • blackspot
                Rider
                • 2007
                • 291

                #8
                Zamieszczone przez Maru 123
                ja igłą czyściłem w caddy 2007r i nic sie nie stało jest ok, a wysokość reguluje się kluczem ampulowym...
                Nie wiem co jest zamontowane w Caddy i jak je się to reguluje a igłą to możesz co najwyżej wepchnąć zanieczyszczenia z powrotem do środka.
                W O2 reguluje się bez żadnych narzędzi a tym bardziej igieł. Jak dysza jest zapchana to trzeba ją zdemontować i przedmuchać sprężonym powietrzem oraz oczyścić rurki w których może się coś zbierać tuż przed dyszą. Żadna igła tutaj nie jest dobrym rozwiązaniem.
                Powered by Rogalotti + DSG

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #9
                  Zamieszczone przez andriu79
                  ps. czy jest mozliwe ustawienie tak komputera aby podczas spryskiwania szyby wycieraczki nie robily ostatniego uchu ktory zaczyna sie po kilku sekundach od ostataniego????
                  tak
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • toocool
                    Rider
                    • 2008
                    • 303
                    • Octavia IV combi (NX5)

                    #10
                    Zamieszczone przez blackspot
                    Sugeruję nie stosować żanych igieł do regulacji dysz w O2. Taki sposób był dobry przy metalowaych dyszach w samochodach z epoki PRL. W O2 dysza jest tak zbudowana, że reguluje się ją tylko w pionie i robi się to bez użycia żadnych narzędzi, którymi można tylko narobić sobie kłopotów.
                    Ja nie mówię o regulacji, a o udrożnieniu wylotu. Właśnie zabrudzenia były przyczyną "gorszego" strumienia. Wystarczy po prostu zrobić to z wyczuciem. Najlepszy na to dowód to moje spryskiwacze, które teraz podają płyn niemalże idealnie.
                    Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

                    Komentarz

                    • andriu79
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 239

                      #11
                      hm dzikei za rady autko mam z niemiec troszke dysze sie roznia od polskich regulowac mozna recznie w pionie ale czy igla przeczyscic hm nie wiem

                      Komentarz

                      • Andrev3
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 6116

                        #12
                        Zamieszczone przez andriu79
                        hm dzikei za rady autko mam z niemiec troszke dysze sie roznia od polskich regulowac mozna recznie w pionie ale czy igla przeczyscic hm nie wiem
                        dlatego wyciągnij dysze i przedmuchaj powietrzem pod ciśnieniem, możesz podjechać do jakiegoś salonu lub serwisu i dać im same dysze i poprosić i przedmuchanie. Nie powinni skasowac kasy a napewno pomoże
                        RENT COMPLEX

                        DACAR.team

                        Komentarz

                        • bzyq
                          Ambiente
                          • 2009
                          • 129

                          #13
                          a ja mam pytanko..
                          te dysze:
                          Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

                          w O1 to jak zdjąć? podważyć jakimś śrubokrętem i wyjdą? czy muszę zdejmować obie wycieraczki i wtedy wyciągać całość? chodzi mi tylko o ten po stronie kierowcy bo po stronie pasażera dobrze daje :lol: chciałbym je przedmuchać sprężonym powietrzem.
                          VW Jetta Highline + RNS 510 2011r. 1.4TSI CAXA 122KM

                          Komentarz

                          Pracuję...