osłona silnika oryginal czy takie cos ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • misiekwaw
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 7715
    • Ford

    #26
    Zamieszczone przez MiKruS
    Zamieszczone przez Maicroft
    A Ty Mikrus masz seryjny zawias czy cos sie zmienilo, bo pamietam ze byly jakies plany, chyba ze zmiana nastapi teraz przy regenracji zawiasu w calej rozciaglosci :twisted:
    Wiesz co, plany byly, ale sie zmienily. :? :roll:
    Nie umiem ocenic ile jeszcze bede jezdzil tym samochodem. Wszystko wskazuje na to, ze max rok. Wczoraj nawet padla propozycja, zeby zmienic go za 3-4 miesiace, wiec szkoda mi juz w niego inwestowac.

    Sam nie wiem... :?
    a wiesz na co by była ta zmiana :?: :roll: pochwal się :mrgreen:
    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
    http://www.disi-tune.pl
    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
    Był WRX
    Była Octa

    Komentarz

    • MiKruS
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7976

      #27
      Na dzien dziesiejszy bylaby to chyba Octa II kombi 2.0, ale moze cos innego wymysle. :?

      W kazdym razie na 100% diesel, na 90% kombi i na 80% ktorys z VAG-ow.

      Wybor - niewielki...
      TDI 205PS

      Komentarz

      • neck99
        L&K
        S_OCP Member
        • 2005
        • 1326

        #28
        osłona silnika oryginal czy takie cos ?

        Moja osłona jest juz nieco połamana w paru miejscach. I zastanawiam sie nad kupnem nowej. Czy ktoś kupował juz taką osłone niefabryczną np -> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=63592547

        Zastanawiam sie czy zakładając taką nie bedzie za głośno silnik pracował albo .. no sam nie wiem.

        Co sądzicie ?
        OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
        SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

        Komentarz

        • neck99
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1326

          #30
          adik_s -> Czytałem te posty ale nie do końca mi o to chodziło Ja zadałem pytanko czy oryginalna (plastykowa) sie czymś rózni (jest gorsza, bardziej głośne auto etc.. od nieoryginalnej (plastykowej) .. a tego w tych tematach nie było
          Owszem było o osłonach i perypetiach z nimi i ze warto włozyc metalową .. ale niestety za droga jak dla mnie ..


          Dlatego pytam czy taka oryginalna od nieoryginalu sie czymś rózni poza tym ze szybko pęka k
          OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
          SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

          Komentarz

          • adik_s
            Rider
            • 2005
            • 259

            #31
            heh oki
            a co do osłony- tez chyba bede musial sie (tzn mój tata :P bo od października 12miesiecy bede poza domem) rozejrzeć za osłoną bo teraźniejsza jest w coraz gorszym stanie i dziw bierze,że jeszcze nie odpadła... :shock: i chyba stanie sie to za niedlugo bo jezdząc na osiedlu (bardzo równa droga :evil: ) wcześniej nie rysowałem a teraz slysze ze cos tam sie szoruje wrrr

            Komentarz

            • Samiec
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4287
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #32
              Mnie tez to zastanawia :roll: Raczej glosniej nie bedzie bo to nie jest wygluszenie ,ale zastanawia mnie sklad tego plastiky czy on np. nie jest bardziej twary i szybciej nie peknie :roll: Mi narzie poszla jedna boczna ,srodkowa jest cala ,ale ostatnio tez mogla juz pojsc i druga boczna :? i sie tez zastanawiam nad zamiennikami. :roll:
              Na tej aukcji to jest fotka oslony od spodu (tak jak jest na aucie) zrobiona czy od gory (tak jak jest pod silnikiem) ,bo w orginale pod silnikem na oslonie sa takie kwadraciki plastikowe z 2cm wyskosci i 2cm x 2cm zrobione z miekiego plastiku ,ze przy uderzeniu mocniejszym te kwadraciki zgniota sie najpierw na misce i dopiero pozniej cos w nia mocniej udezy :roll:
              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

              Komentarz

              • Emil
                L&K
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1092

                #33
                Przemyślcie czy nie warto troszke zainwestowac i kupic osłone metalową. W moim przypadku juz kilka razy uratowała życie miski olejowej....
                BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
                CR-V 2,2 i-ctdi
                Perfectservice by Dobrygrześwawa

                Komentarz

                • neck99
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 1326

                  #34
                  bo w orginale pod silnikem na oslonie sa takie kwadraciki plastikowe z 2cm wyskosci i 2cm x 2cm zrobione z miekiego plastiku ,ze przy uderzeniu mocniejszym te kwadraciki zgniota sie najpierw na misce i dopiero pozniej cos w nia mocniej udezy
                  No właśnie .. hmm... też nad tym myślę ..

                  Przemyślcie czy nie warto troszke zainwestowac i kupic osłone metalową. W moim przypadku juz kilka razy uratowała życie miski olejowej....
                  Warto napewno warto ale niestety za duzo kasy .. ;( 300 to bym dał
                  OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                  SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                  Komentarz

                  • Samiec
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4287
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #35
                    Metalowa ma 2 wady : jest za droga i ciezka :wink:
                    Orientuje sie ktos ile kosztuja same elementy(tuleje ,sruby i met. oslona) ?
                    Jak myslicie samemu dalo by rade ja zamontowac? do montazu trzeba duzo elementow porozkrecac? :roll:
                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #36
                      Ale kupujac metalowa oslone mamy tylko srodek!! boki sa nadal plastikowe, bo tez tego na poczatku nie wiedzialem. Sama plyta kosztuje okolo 1000zl plus te tulejki, ale to nie moze byc kosmiczny koszt, a zawsze mozna to dorobic we wlasnym zakresie.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • Samiec
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 4287
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #37
                        Ja myslalem ze plyta to ~600zl ,a reszta to tuleje ,sruby i uchwyty plus montaz :roll:
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz


                        • #38
                          Płyta przed montażem

                          Wygłuszenie


                          Wsporniki, nity i inne


                          Płyta + boczki


                          Patent do mocowania nitów



                          Minusem tego dobrego wynalazku jest skromny prześwit po między podłożem a płytą, tak że płyta często iskrzy na naszych drodach gdzie sa koleiny i nierówności.
                          Jest bardzo mocna i dobrze zamocowana i spotkanie ze studzienkami, krawężnikami jej niestraszna, jest trochę huku i tyle---zadnych uszkodzeń.
                          Warto zakupić, poprzednie osłony z abs-u to lipa i po zimie trzeba wymieniać wraz z boczkami i to też nie jest tanie.

                          Komentarz

                          • Masmo
                            L&K
                            • 2005
                            • 1145

                            #39
                            Re: Osłona pod silnik

                            Zamieszczone przez Bond
                            Panowie poważne pytanie skąd po za serwisem wyrwać osłonę pod silnik (alu) bo plastikowa, już druga, jest już historią.
                            Ja mam dorobioną przez blacharza alu (5 mm) na wzór plstikowej. Jest genialna, kilka razy uratowała michę! Cena była niższa niż plstyku z ASO. Jak chcecie namiary na faceta (Gdańsk) to piszczie na PW.
                            Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                            Komentarz

                            • Purchawa
                              Admin
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 8007

                              #40
                              Bond, to jest oryginal?

                              PS. Polaczylem oba watki o oslonach.
                              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                              STOP ECO-TERRORISM!

                              Komentarz

                              • Masmo
                                L&K
                                • 2005
                                • 1145

                                #41
                                Zamieszczone przez Bond
                                Płyta przed montażem....
                                Rozumiem że jest to płyta metalowa by ASO?
                                Mam pytania:
                                1. Czy jest to stal czy alu?
                                2. Boczki też są metalowe?
                                3. Jaką grubość ma ta płyta?
                                4. Czy jest ciężka?
                                5. Ile kosztuje?
                                Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                Komentarz


                                • #42
                                  Bond, to jest oryginal?
                                  Tak
                                  Rozumiem że jest to płyta metalowa by ASO?
                                  Mam pytania:
                                  1. Czy jest to stal czy alu?
                                  2. Boczki też są metalowe?
                                  3. Jaką grubość ma ta płyta?
                                  4. Czy jest ciężka?
                                  5. Ile kosztuje?
                                  1. stal, mocna stal profilowana
                                  2. pcv
                                  3. wystarczająca
                                  4. zajebiście cięzka
                                  5. dałem około 1500-niepamiętam, dzwoń do aso

                                  Kupiłem oryginalną bo czasu nie miałem na robienie podróbki

                                  Komentarz

                                  • mwisniak
                                    Drive
                                    • 2005
                                    • 97

                                    #43
                                    Witam i Pozdrawiam Wszystkich jako, że jestem tu nowy.

                                    Ja taką oryginalną, metalową płytę zakładałem do swojej Combi AHF'02 pod koniec sierpnia 2005 w Inter-Auto na ul. Zakopiańskiej w Krakowie
                                    (Polecam! IMHO najlepszy ASO w Krakowie. Najlepsze ceny - znacznie niższe niż ich macierzysty punkt przy ul. Kocmyrzowskiej, niedużo kleintów, fachowa, profesjonalna obsługa)

                                    Koszty (PLN Brutto - mam u nich upust (Karta stałego Klienta) 5% na cześci i 10% na robocisnę)
                                    1. Osłona metalowa (1 szt.) 729,-
                                    2. Komplet śrub (10 szt.) 28,-
                                    3. Wsporniki (5 szt.) 235,-
                                    4. Robocisna - montaż osłony 98,-

                                    Należy pamiętać, że osłona metalowa znajduje się ok 2 cm od miski olejowej (a oryginalna plastkowa była na styk) co radykalnie zmiejsza prześwit pod samochodem,
                                    na co receptą jest podniesienie przodu poprzez montaż Tulejek pod kolumnę McPerson,
                                    które zainstalowałem w moim aucie.
                                    Koszt tulejek (1J0412311) 52,34- PLN brutto za 2 szt.
                                    Maciek - AHF'02 Combi 133@312, B6, EBC TG/GS

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #44
                                      Ori jest na styk :?: :evil: :evil: :evil:
                                      A dzis przydarlem nia cala - jak ja kocham Skode @#$%%^ Czas szukac tulejek i metalowej plyty, bo zimy nie dojezdze po tych naszych wspanialych drogach
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • Samiec
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 4287
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                        #45
                                        Zamieszczone przez Maicroft
                                        Ori jest na styk :?: :evil: :evil: :evil:
                                        Zalezy u kogo ,u mnie jest przeswit z 1cm-2cm od michi ,do tego dochodza jeszcze te kwadraciki ktore sie zgniota oklol 2cm wysokosci.
                                        Do tego pekla mi boczna jedna oslona to sie troche opuscila jeszcze w dol :roll:
                                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          #46
                                          Ogladalem to wczoraj na kanale, bo nie dawalo mi to spokoju. Ta duza plyta jest miekka jak tektura :lol: czyli odksztalci sie i wroci i tam do miski jak ja sie dociska jest jakis 2-3cm. Ta boczna jakis czas temu na zagieciu rozwalil kamien i tak juz to jest.

                                          Jeszcze jedno, bo juz nie jestem pewien - czy boczne oslony pod silnik sa takie same dla wersji stalowej i plastikowej srodkowej plyty.
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • perfex
                                            L&K
                                            • 2005
                                            • 1117

                                            #47
                                            Zamieszczone przez QBA
                                            Orginalne osłony są plastikowe, więc są do niczego.
                                            Ja mam płytę dur-aluminiową zrobioną na zamówienie przez ATC na Łysakowskiej.
                                            Cena ok. 800 zł, ale warto. Jest nie do zajechania
                                            Mi w Sinclanie Pan Mechanik mowil ze czesto u posiadaczy takich "pancernych" plyt pod silnik pekaja szyby przednie, ze wzgledu na naprezenia karoserii, ciekawe czy jest w tym nic prawdy.. :?:
                                            Pozdrawiam
                                            perfex

                                            Octavia HTP

                                            Komentarz

                                            • QBA
                                              RS
                                              • 2004
                                              • 2646

                                              #48
                                              Hmm... ja u siebie mam już ze 4 lata i nic się nie działo i nie dzieje :|

                                              Komentarz

                                              • Samiec
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 4287
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                                #49
                                                Zamieszczone przez perfex
                                                Mi w Sinclanie Pan Mechanik mowil ze czesto u posiadaczy takich "pancernych" plyt pod silnik pekaja szyby przednie, ze wzgledu na naprezenia karoserii, ciekawe czy jest w tym nic prawdy.. :?:
                                                W sumie chyba jest to mozlie jak ktos czesto bedzie walic metalowa oslona o rozne garby itp.
                                                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                                Komentarz

                                                • Masmo
                                                  L&K
                                                  • 2005
                                                  • 1145

                                                  #50
                                                  Zamieszczone przez perfex
                                                  Mi w Sinclanie Pan Mechanik mowil ze czesto u posiadaczy takich "pancernych" plyt pod silnik pekaja szyby przednie, ze wzgledu na naprezenia karoserii, ciekawe czy jest w tym nic prawdy.. :?:
                                                  Mi pękła szyba miesiąć przed montażem płyty. Może wiedziała, że chce ją zamontować :shock: :?:
                                                  A teraz mam płytę i po roku jeżdzenia z pęknętą wymieniłem szybę i na razie (1,5 m-ca) nie pękłą (odpukać).
                                                  Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...