Zamieszczone przez leff
Przekłamywanie liczników...
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Przekłamywanie liczników...
Pozdrawiam
"Teoria jest wtedy gdy wiesz wszystko, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego.
Tu łączymy teorię z praktyką.
To znaczy nic nie działa i nikt nie wie dlaczego."
Tagi: Brak
-
-
Dzisiaj wieczorkiem sprawdzalem roznice predkosci jaka wskazuje licznik od predkosciomierza, a co pokazuje climatronic pod nr 16. Przy predkosci 40 km/h mialem roznice w granicach 5 km/h :roll: Kolega mierzyl mi czas od 0 -100, mialem 13,2 ops: .Pomiar komorka. Uwzglednialismy predkosc z climatronika. Jezeli brac pod uwage 100 km/h uzyskanych na predkosciomierzu, czas bylby mniejszy 8)
Pozdro
-
-
Zamieszczone przez MichalKDzisiaj wieczorkiem sprawdzalem roznice predkosci jaka wskazuje licznik od predkosciomierza, a co pokazuje climatronic pod nr 16. Przy predkosci 40 km/h mialem roznice w granicach 5 km/h :roll: Kolega mierzyl mi czas od 0 -100, mialem 13,2 ops: .Pomiar komorka. Uwzglednialismy predkosc z climatronika. Jezeli brac pod uwage 100 km/h uzyskanych na predkosciomierzu, czas bylby mniejszy 8)
PozdroTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWNo właśnie muszę zatrudnić kumpla z GPSem, żeby zweryfikować to co wczoraj zobaczyłem :cry: Przy 100 na liczniku na climatronicu przeskakiwało 92 na 94 i spowrotem :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftI dlatego chyba wszystkie akceleratory mierza od 0-96km/h i katalogi tez tak podaja, a umownie zostalo przyjete ze to jest do 100km/h
po pierwsze NIE WSZYSTKIE akceleratory mierzą do 96km/h tylko takie, które są "wyskalowane" w milach, po drugie 96km/h to nie żadna cyfra wzięta z kosmosu tylko przeliczenie 60 mph (mil na godzinę) na km/h
a katalogi podają do 100km/h, a w Anglii, Stanach i gdzie tam jeszcze jest inny układ miar do 60mphTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroft:roll: Bardzo mozliwe ze nie wszytskie nie znam sie na nich az tak. A co ukladu w Angli i USA to wiem ze oni licza wlasnie wszystko do 60mil/h
akcelerometr Goduli mierzy czasy do 80, 100 i 120km/h oraz na 400m, odpowiednie modele gtecha również mierzą czas do 100km/h - tzw metryczne 8)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWNo właśnie muszę zatrudnić kumpla z GPSem, żeby zweryfikować to co wczoraj zobaczyłem :cry: Przy 100 na liczniku na climatronicu przeskakiwało 92 na 94 i spowrotem :roll:
Moje zabawy z GPS pokazują, że normalny prędkościomierz zawyża prawie równo 5km/h niezależnie od prędkości.
130KM na kółkach 15"
[Edit]
Dzisiaj pobawiłem się specjalnie, przy różnych prędkościach. Wyszło mi, że to jednak 7%
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez grzesioMoje zabawy z GPS pokazują, że normalny prędkościomierz zawyża prawie równo 5km/h niezależnie od prędkości.
130KM na kółkach 15"
ja mam 16" kółka... i z przeliczenia wynika, że w stosunku do serii będzie zawyżał o 0,5%... czyli o 0,5 km/h przy 100km/h... pomijalnie IMO, a przekłamuje wg climatronica bardziej niż u Ciebie :?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez grzesioMoje zabawy z GPS pokazują, że normalny prędkościomierz zawyża prawie równo 5km/h niezależnie od prędkości.
130KM na kółkach 15"
ja mam 16" kółka... i z przeliczenia wynika, że w stosunku do serii będzie zawyżał o 0,5%... czyli o 0,5 km/h przy 100km/h... pomijalnie IMO, a przekłamuje wg climatronica bardziej niż u Ciebie :?
Gdybym to ja autka projektował - zrobiłbym jakąś wajchę/zworkę/komórkę w pamięci, która za rozmiar kółek odpowiada i wtedy niech komputer korektę sam nanosi.
Tak jak w rowerowych licznikach :lol:
A GPSa jutro Ci pożyczę i testuj sobie do woli.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez grzesioNie wiem, nie znam się
Gdybym to ja autka projektował - zrobiłbym jakąś wajchę/zworkę/komórkę w pamięci, która za rozmiar kółek odpowiada i wtedy niech komputer korektę sam nanosi.
Tak jak w rowerowych licznikach :lol:
A GPSa jutro Ci pożyczę i testuj sobie do woli.
A za GPSa z góry dziękujęTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez QBAIle Astra zawyża, tego nie wiem. Wiem, że w Fordzie Mavericku jadąc 160 licznikowo, naprawde jest ok 143 km/h (wersja z ropniakiem)Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaU mnie przy pomiarach Godula, pokrywalo sie praktycznie, z tym to co na liczniku. Nie mam climatronica to tego co on pokazuje, nie sprawdze.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez PurchawaU mnie przy pomiarach Godula, pokrywalo sie praktycznie, z tym to co na liczniku. Nie mam climatronica to tego co on pokazuje, nie sprawdze.
Ja mogę zacząć tylko napiszcie czy w tym temacie czy w nowym...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez arci9Panowie, a może osobny topic co do pomiarów naszych czeszek?
Ja mogę zacząć tylko napiszcie czy w tym temacie czy w nowym..."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
u mnie jak wydusze 210 na liczniku to w rzeczywistości jade 196 (pomiar gpsu) czyli tyle ile mój scout ma ograniczenie fabryczne. troche to denerwująceSkoda Octavia II Scout 2.0 TDI 2008 140KM 320 NM----> 177KM 430NM---->220KM 426NM
Mercedes GLK 320 CDI 2008
Mitsubishi Pajero 2.5 GLS 1996 pakiet offroad
Suzuki Jimny 1.3 2012 pakiet offroad
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80592
Komentarz
-
Komentarz