A co do wzmaka to sądzice Koledzy że warto się bawić w zamontowanie go i czy nie będzie większych problemów z zasłabymi głośnikami (na Wattach na wzmaku i głośnikach jestem zielony)
Spoko, głośniki zasilane ze wzmaka zawsze zagrają "lepiej"
na przód wystarczy Ci zestaw polecany przeze mnie wcześniej
oczywiście optimum to podjechać do PARU firm CarAudio i odsłuchać KILKA różnych zestawów głośnikowych
Kupiłem Octavię TDI 90 KM ('99) i jestem z niej bardzo zadowolony. Mam tylko jeden problem. Ciężko zapalić jeżeli nie doda się lekko gazu. Sprawdzałem sobie na VAG-u i nie ma żadnych błedów, wszystkie czujniki ok. Czy ten typ tak ma?
Dodam, że pali rewelacyujnie mało i jedzie jak trzeba. Tylko to zapalanie
A czy czekasz na zgaszenie kontrolki świec żarowych ?
Ja zawsze (nawet w największe mrozy) odpalam bez gazu i idzie za pierwszym razem.
A przy okazji witam nowego usera...
Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...
Oczywiście, że czekam. Robię wszytko jak trzeba. Sam zajmuję się przygotowywaniem silników do sportu i generalnie przyzwyczajony jestem do dość poważnych usterek tylpu "metalowy deszcz", więc nie żebym nie mógl z tym żyć, ale jest to dość denerwujące. Jeżeli ktoś zna odpowiedź na nurtujące mnie pytanie to z góry dziękuję za poradę
dodawanie gazu nie ma żadnego wpływu na dawkę rozruchową! AGR powinien palić na dotyk czy to latem czy zimą, niezależnie czy silnik zimny czy gorący. pewnie kręcisz go długo i odruchowo wciskasz gaz - zobacz że przy takim samym czasie kręcenia bez dotykania gazu też ci odpali.
jak będziesz w wawie podjedź do diagtroników w jankach, zdiagnozują, poprawią lub powiedzą ile cię to będzie kosztowało :-)
prawdopodobnie źle ustawiony kąt wtrysku, w agr chyba nie bylo błedu w mapie odpalania(moge tu sie mylic)
A ja sądze, że problem leży w zużyciu pompy. Jak pamiętam Master`s wprowadza niewielką korekte w programie (zwiększa dawkę rozruchową) i jest OK
Problem napewno był omawiany wcześniej.
..... Ciężko zapalić jeżeli nie doda się lekko gazu...
Mój ciężko palił zwłaszcza na gorącym silniku. Niby kręcił, ale zapalanie zajmowało jakieś 15-20 s. Byłem zdołowany I któregoś pięknego dnia zostawiłem światło wewnątrz (to nad tylnymi drzwiami) i akumulator powiedział: PA PA. Pojechałem do facetów od akumulatorów (serwis Centry). Panowie popukali w aku i dużą pipetą wyciągnęli czarny elektrolit i diagnoza była ZASIARCZONY. Od tego czasu w mojej Octavce siedzi pięna Centra Futura i odpala jak złoto!!!
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
albo słaby akumulator
albo korekta ustawień kompa np. vagcom -> 01-Engine -> login 12233 ->zwiekszyć dawkę rozruchową i sprawdzić ilość wtryskiwanego paliwa powinna być między 2 - 9 mg optymalnie 3-5mg oraz prędkość biegu jałowego 870-903 obr/min
Zakładam że kąt wtrysku jest ok. bo często w silnikach z pompą przy zmiane paska rozrządu jest on żle ustawiany.
albo słaby akumulator
albo korekta ustawień kompa np. vagcom -> 01-Engine -> login 12233 ->zwiekszyć dawkę rozruchową i sprawdzić ilość wtryskiwanego paliwa powinna być między 2 - 9 mg optymalnie 3-5mg oraz prędkość biegu jałowego 870-903 obr/min
Zakładam że kąt wtrysku jest ok. bo często w silnikach z pompą przy zmiane paska rozrządu jest on żle ustawiany.
powodzenia
coby bylo smieszniej to dawke za pomoca tego loginu mozesz zwiekszyc,a nigdy nie udalo mi sie zjechac ponizej 3,4 mg/h
mozna to zrobic inaczej ale ...
i tu jest zajawka...
zwiekszanie dawki nie przynosi efektow
zmniejszenie do ok 1.5 powoduje ze tdi zaskakuje zamiast po 10 obrotach walu to juz po 4-5
dalem ten temat na innym forum i nie otrzymalem odpowiedzi DLACZEGO
odsadzono mnie od wiary ale na szczescie robilem to w obecnosci mgr.inż,ktory sie obecnie doktoryzuje-nie potrafil mi powiedziec czemu(politechnika-kier.samochodowy)
tez mialem ten problem,okazalo sie ze za wolno kreci rozrusznik-fioletowe szczotki.po wymianie zapala jak nowka
[ Dodano: Nie 23 Paź, 05 14:28 ]
ja mialem podobne problemy,sprawdzalem wtryski,pompe i bylo wszystko w porzadku,po wielu perypetiach okazalo sie ze winy jest rozrusznik krecil troche za wolno o 50 obrotow mniej niz powinien winne byly szczotki na oko nie zdarte ale byly fioletowe i nie przewodzily pradu jak nalezy
albo słaby akumulator
albo korekta ustawień kompa np. vagcom -> 01-Engine -> login 12233 ->zwiekszyć dawkę rozruchową i sprawdzić ilość wtryskiwanego paliwa powinna być między 2 - 9 mg optymalnie 3-5mg oraz prędkość biegu jałowego 870-903 obr/min....
A można bardziej łopatologicznie?? Mam Vag-Com 311-2 rozumiem, że w 01 Engine wpisuje Login i wchodzę w Adaptation i mam kanały i wartości binarne. Który to kanał i jakie wartości binarne odpowiadają jakim dawkom?? Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Komentarz