Zapalanie TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kempes
    Classic
    • 2006
    • 20

    Zapalanie TDI

    Zamieszczone przez mmario
    A co do wzmaka to sądzice Koledzy że warto się bawić w zamontowanie go i czy nie będzie większych problemów z zasłabymi głośnikami (na Wattach na wzmaku i głośnikach jestem zielony)
    Spoko, głośniki zasilane ze wzmaka zawsze zagrają "lepiej"
    na przód wystarczy Ci zestaw polecany przeze mnie wcześniej

    oczywiście optimum to podjechać do PARU firm CarAudio i odsłuchać KILKA różnych zestawów głośnikowych

    k
  • motorsport
    Drive
    • 2005
    • 61

    #2
    Zapalanie TDI

    Kupiłem Octavię TDI 90 KM ('99) i jestem z niej bardzo zadowolony. Mam tylko jeden problem. Ciężko zapalić jeżeli nie doda się lekko gazu. Sprawdzałem sobie na VAG-u i nie ma żadnych błedów, wszystkie czujniki ok. Czy ten typ tak ma?
    Dodam, że pali rewelacyujnie mało i jedzie jak trzeba. Tylko to zapalanie

    Komentarz

    • MZD
      Ambiente
      • 2004
      • 242

      #3
      A czy czekasz na zgaszenie kontrolki świec żarowych ?
      Ja zawsze (nawet w największe mrozy) odpalam bez gazu i idzie za pierwszym razem.
      A przy okazji witam nowego usera...
      Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...

      Komentarz

      • motorsport
        Drive
        • 2005
        • 61

        #4
        Oczywiście, że czekam. Robię wszytko jak trzeba. Sam zajmuję się przygotowywaniem silników do sportu i generalnie przyzwyczajony jestem do dość poważnych usterek tylpu "metalowy deszcz", więc nie żebym nie mógl z tym żyć, ale jest to dość denerwujące. Jeżeli ktoś zna odpowiedź na nurtujące mnie pytanie to z góry dziękuję za poradę

        Komentarz

        • slavi
          Rider
          • 2004
          • 422

          #5
          dodawanie gazu nie ma żadnego wpływu na dawkę rozruchową! AGR powinien palić na dotyk czy to latem czy zimą, niezależnie czy silnik zimny czy gorący. pewnie kręcisz go długo i odruchowo wciskasz gaz - zobacz że przy takim samym czasie kręcenia bez dotykania gazu też ci odpali.
          jak będziesz w wawie podjedź do diagtroników w jankach, zdiagnozują, poprawią lub powiedzą ile cię to będzie kosztowało :-)

          prawdopodobnie źle ustawiony kąt wtrysku, w agr chyba nie bylo błedu w mapie odpalania(moge tu sie mylic)

          Komentarz

          • pantol
            Elegance
            • 2004
            • 754

            #6
            Zamieszczone przez slavi
            dodawanie gazu nie ma żadnego wpływu na dawkę rozruchową!
            Dokładnie. Z tego co wiem, podczas rozruchu nie są brane pod uwagę wskazania pedału przyśpieszenia.
            Jarek "Vinci"

            Komentarz

            • jacq
              Ambiente
              S_OCP Member
              • 2004
              • 195

              #7
              A ja sądze, że problem leży w zużyciu pompy. Jak pamiętam Master`s wprowadza niewielką korekte w programie (zwiększa dawkę rozruchową) i jest OK
              Problem napewno był omawiany wcześniej.
              OII ambientna sztuka

              Komentarz

              • Masmo
                L&K
                • 2005
                • 1145

                #8
                Re: Zapalanie TDI

                Zamieszczone przez motorsport
                ..... Ciężko zapalić jeżeli nie doda się lekko gazu...
                Mój ciężko palił zwłaszcza na gorącym silniku. Niby kręcił, ale zapalanie zajmowało jakieś 15-20 s. Byłem zdołowany I któregoś pięknego dnia zostawiłem światło wewnątrz (to nad tylnymi drzwiami) i akumulator powiedział: PA PA. Pojechałem do facetów od akumulatorów (serwis Centry). Panowie popukali w aku i dużą pipetą wyciągnęli czarny elektrolit i diagnoza była ZASIARCZONY. Od tego czasu w mojej Octavce siedzi pięna Centra Futura i odpala jak złoto!!!
                Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                Komentarz

                • krzysztofploszek
                  Classic
                  • 2005
                  • 9

                  #9
                  albo słaby akumulator
                  albo korekta ustawień kompa np. vagcom -> 01-Engine -> login 12233 ->zwiekszyć dawkę rozruchową i sprawdzić ilość wtryskiwanego paliwa powinna być między 2 - 9 mg optymalnie 3-5mg oraz prędkość biegu jałowego 870-903 obr/min
                  Zakładam że kąt wtrysku jest ok. bo często w silnikach z pompą przy zmiane paska rozrządu jest on żle ustawiany.

                  powodzenia

                  Komentarz

                  • owicz0
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 104

                    #10
                    Zamieszczone przez krzysztofploszek
                    albo słaby akumulator
                    albo korekta ustawień kompa np. vagcom -> 01-Engine -> login 12233 ->zwiekszyć dawkę rozruchową i sprawdzić ilość wtryskiwanego paliwa powinna być między 2 - 9 mg optymalnie 3-5mg oraz prędkość biegu jałowego 870-903 obr/min
                    Zakładam że kąt wtrysku jest ok. bo często w silnikach z pompą przy zmiane paska rozrządu jest on żle ustawiany.

                    powodzenia
                    coby bylo smieszniej to dawke za pomoca tego loginu mozesz zwiekszyc,a nigdy nie udalo mi sie zjechac ponizej 3,4 mg/h
                    mozna to zrobic inaczej ale ...
                    i tu jest zajawka...
                    zwiekszanie dawki nie przynosi efektow
                    zmniejszenie do ok 1.5 powoduje ze tdi zaskakuje zamiast po 10 obrotach walu to juz po 4-5
                    dalem ten temat na innym forum i nie otrzymalem odpowiedzi DLACZEGO
                    odsadzono mnie od wiary ale na szczescie robilem to w obecnosci mgr.inż,ktory sie obecnie doktoryzuje-nie potrafil mi powiedziec czemu(politechnika-kier.samochodowy)
                    nie pomogl ani razu

                    Komentarz

                    • Kaco
                      Classic
                      • 2005
                      • 22

                      #11
                      tez mialem ten problem,okazalo sie ze za wolno kreci rozrusznik-fioletowe szczotki.po wymianie zapala jak nowka

                      [ Dodano: Nie 23 Paź, 05 14:28 ]
                      ja mialem podobne problemy,sprawdzalem wtryski,pompe i bylo wszystko w porzadku,po wielu perypetiach okazalo sie ze winy jest rozrusznik krecil troche za wolno o 50 obrotow mniej niz powinien winne byly szczotki na oko nie zdarte ale byly fioletowe i nie przewodzily pradu jak nalezy

                      Komentarz

                      • Masmo
                        L&K
                        • 2005
                        • 1145

                        #12
                        Zamieszczone przez krzysztofploszek
                        albo słaby akumulator
                        albo korekta ustawień kompa np. vagcom -> 01-Engine -> login 12233 ->zwiekszyć dawkę rozruchową i sprawdzić ilość wtryskiwanego paliwa powinna być między 2 - 9 mg optymalnie 3-5mg oraz prędkość biegu jałowego 870-903 obr/min....
                        A można bardziej łopatologicznie?? Mam Vag-Com 311-2 rozumiem, że w 01 Engine wpisuje Login i wchodzę w Adaptation i mam kanały i wartości binarne. Który to kanał i jakie wartości binarne odpowiadają jakim dawkom?? Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.
                        Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

                        Komentarz

                        Pracuję...