Zamieszczone przez ahmed799
[Inne] fabryczne radio
Zwiń
X
-
[Inne] fabryczne radio
witajcie.
przeszukałem szukajke ale nic mi z tego nie wyszło.... sprawa wyglada tak:
w listopadzie kupilem golfa V w salonie. goscie mnie wykukali z radiem, tzn zamiast fabrycznego dali mi pioneera. teraz chcialbym zalozyc sobie fabryczne RCD300 albo moze wyzszy model z kolorkiem itd.... ale pojawia sie u mnie problem z zamontowaniem. jak sie domyslam, kazdy pioneer ma instalacje na ISO, a ja jak przegladalem radia fabryczne to jest w nich dziwna koncówka... wizualnie to iso, ale prosze was o pomoc. czy radio fabryczne da sie zamontowac bez jakis tam zbędnych przeróbek??? ponizej jest fotka jak wyglada złącze w radiu, dziwi mnie tez dziwne rozwiazanie na podpięcie anteny. po co az dwie koncówki?
z tego co widzialem po allegro są tez jakies przejsciówki z fabrycznej isntalacji na iso, i to jest cos takiego, czy to bedzie tez do tego potrzebne???? http://www.allegro.pl/item550477343_...skoda_f_v.html
dzieki za pomoc....
ps
czy z montazem bawic sie samemu, czy lepiej pojechac do nich - jaki moze byc tego koszt?
ps
w razie czego jakbym montowal u nich to chyba nie trace gwarancji co?Załączone plikiVW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08"DD
-
-
janusz_007, 2 anteny są używane, bo tam jest podwójny tuner FM (jeden sobie gra, a drugi skanuje w tle, ewentualnie przełącza się miedzy antenami jeśli z drugiej jest mocniejszy sygnał). Jeśli się nie mylę to ty w Golfie V masz już instalację i odpowiednią wtyczkę, żeby podpiąć to radio, a Pioneer jest podpięty przez przejściówkę. Wywal przejściówkę, podłącz to radio i po problemie.
Komentarz
-
-
Re: fabryczne radio
Zamieszczone przez janusz_007chcialbym zalozyc sobie fabryczne RCD300
Co do montażu - ja wprawdzie kupowałem dużo prostsze, prymitywne radio Grundiga, z logo Skody. I zamontowałem sam - "plug-and-play", rozbrajająco prosty montaż i podłączenie. Myślę, że nie powinieneś mieć kłopotu ze swoim (jeśli będzie sparwwne) - ja sobie poradziłem choć technicznie jestem nieco 'ociężały'.
Komentarz
-
-
myslicie ze oni zastosowali przejsciówki? mnie osobiscie sie tez tak wydawalo. dzis dzwonilem do ASO w której wziąłem auto, i sie okazało ze koszt podłączenia takiego radia to kwota do 50zł. wiec w sumie nie duzo. mysle ze warto chyba do nich pojechac bo troche tych plastików trzeba tam sciągnąc hmm jak uwazacie?VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08"DD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez janusz_007dzwonilem do ASO
sie okazało ze koszt podłączenia takiego radia to kwota do 50zł. wiec w sumie nie duzo.
Czyli u ciebie NIEDUŻO.
Ale ja zamontowałem sam, co wcale nie było trudne, ani nawet czasochłonne, więc z tej strony patrząc chcą BARDZO DUŻO.
Komentarz
-
-
ale dziwna sprawa - co o tym sądzicie?
znalazłem rozmowe na forum w której gość sobie chciał kupic fabryczne radio RCD300 od VW. facet napisał ze słyszał cos takiego, ze jezeli kupi kradzione radio to w momencie wjazdu do serwisu ASO oni po nr dojda do tego ze to radio mogłobyc ze skradzionego auta i zabieraja wtedy całe auto... hmm dziwne - jak moga po radiu dojść z jakiego to jest auta?? co o tym sądzicie ? ja mysle ze moga ewentualnie sprawdzic nr radia czy nie bylo ono skradzione, ale po aucie? przeciez radio nie komunikuje sie z komputerem auta i nie podaje nr hmm
prosze o opinie w tej sprawieVW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08"DD
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez janusz_007... przeciez radio nie komunikuje sie z komputerem auta i nie podaje nr hmm
prosze o opinie w tej sprawieJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
janusz_007, w RCD300 z tego co pamiętam nie wejdziesz w tryb serwisowy jak nie jest wcześniej aktywowana odpowiednia komórka w EEPROMie. DO tego RCD300 nie wyświetla tak jak stream VINów aut, w których był. To co powiedzieli w ASO to jedna wielka ściema, bo ktoś musiałbym przez VASa połączyć się z radiem, następnie odczytać jego numer seryjny i sprawdzić w bazie czy radio czasem nie jest kradzione. W ASO nikt nie ma czasu bawić się takimi pierdołami, a zabrania całego auta to już w ogóle jakaś mega ściema. Policja nie ma prawa CI zabrać, bez papieru od prokuratora, a co dopiero ASO.
Co do montażu radia to wyciągnij swoje stare i wsadź w jego miejsce RCD. Nie ma się co bawić w ASO. Najwyżej jak sobie nie poradzisz to do nich pojedziesz, ale tam filozofii nie ma. Podłączasz radio, wpisujesz PIN i wszystko gra.
Komentarz
-
-
shado,
wlasnie dzis gadałem z kolesiem który sciaga auta i specjalizuje sie w vw i toyotach i mowil ze aby to radio działało to musi sie podlaczyc do kompa auta i wprowadzic vin nadwozia do radia. zdziwilo mnie to troche bo ciekawe niby jak mialby to zrobic. wtedy radio musialo by sie komunikowac z komputerem... hmmVW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08"DD
Komentarz
-
-
janusz_007, ja bym powiedział, że to radio jest krojone i ktoś nie ma do niego PINu i dlatego będzie od dupy strony dobierał czyli wpisywał VIN do radia. Normalnie jest tak, że wkładasz radio do samochodu, ono pyta Cię o PIN, ty go wpisujesz, a radio ściąga sobie VIN z samochodu i już się więcej nie pyta o PIN nawet jak go wyciągniesz, albo odłączysz akumulator.
Komentarz
-
-
jutro zadzwonie sobie na serwis, zobacze co mi powiedza... zreszta mam auto na gwarancji wiec chce aby bylo wszystko ok.
ps
gdybym sobie sam zamontowal to radio to gdy serwis na pierwszym przeglądzie podlączy sie pod kompa to bedzie tam jakis slad ze sam podlączałem??VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08"DD
Komentarz
-
Komentarz