Może faktycznie na drugi raz najpierw brać kasę, a potem zamawiać.
[O1] ASV Raport po 200kkm
Zwiń
X
-
[O1] ASV Raport po 200kkm
Skoda Octavia 1,9 TDI ASV 07.2003rok, raport po 200kkm.
Usterki w okresie użytkowania :
- 9000km - czujnik poziomu i temp. Oleju – gw.
- 44800km - gumy stabilizatora plus nowe obejmy – 120zl
- 75424km - zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego – gw.
- 90030km - simering na wale korbowym – gw.
- 90030km - napinacz i pasek alternatora - 450zl(wymienione przed czasem)
- 151150km - rolka alternatora(urywając się uszkodziła także pasek) ~400zl(z paskiem)
- 162500km - padł któryś popychacz wymienione wszystkie wraz z rozrządem przy 180kkm(2szt padnięte). – popychacze firmy INA ~130zl plus 100zl więcej przy wymianie rozrządu.
- 177470km - wymienione tulejki w przednim wahaczu (2x CUPRA po 60zl i 2x org. po 35zl)
- 177527km - gumy na stabilizatorze ~40zl
- 178388km - gumy łącznika stabilizatora ~20zl
Eksploatacyjne wymiany :
- 76789km – wymienione klocki przód org.
- 90030km – kompletny rozrząd org.
- 90030km – płyn hamulcowy EBC 307+
- 105000km – zamontowane klocki tył EBC GS(przed czasem)
- 128080km – tarcze przednie ATE PD oraz klocki EBC GS
- 150060km - założone używane springi i amorki od RS, po 15kkm jazdy zdemontowane i dalej użytkowana seria(przód plus tulejki 20mm),a z tyłu zostały amorki od RSa(bo seria to był już śmietnik).
- 162535km – tarcze EBC i klocki EBC GS tył
- 162844km – płyn hamulcowy EBC 307+
- 165304km – świece żarowe 4szt BERU
- 180341km- kompletny rozrząd firmy INA
- 194811km - klocki przód EBC GS
Dodatkowo olej zmieniany co 15kkm MOBIL 1 0w-40 TD, od 165kkm olej MOTUL X-CESS 5w-40.
Przy każdej zmianie oleju wymieniany filtr oleju i powietrza, co 30kkm wymieniany filtr paliwa i pyłkowy, od 90kkm wszystkie filtry(MANN) zmieniane co 15kkm.
Opony, 15kkm przejechane na ori matadorach(leżą w garażu), dalej zjeżdżone 2 komplety opon 1x zima(FULDA) 1x lato(BARUM), 2komplet letnich(DUNLOP) ma dopiero 15kkm.
Pod czas eksploatacji szyba czołowa została wymieniona 2x, raz od kamienia, drugi raz od gównianego montażu w ASO.
Modyfikacje :
- 151650km – program by MT wawa 135KM i 282Nm
- 166770km – tulejki przód +20mm - 70zl
- 183460km – korekta programu na 135KM i 290Nm
- 185701km – zaślepiony EGR
Do wymiany po zimie sa amorki, wiatrak na chlodnicy ma luz, ale nadal pracuje, to może jeszcze zostanie.
-
Komentarz