Mam Octavie I z czerwca 2000r. przed liftingiem. Niefortunnie podczas jazdy przednia lampa dostala kamieniem i poszedl pajączek po całym szkle. Chciałbym wymienić samo szkło (bo cały reflektor to kupa kasy :/), ale praktycznie w kazdym serwisie, za wyjątkiem Centrum TNT we Wrocławiu, odmawiają takiej wymiany, bo chca montowac caly nowy reflektor. W Centrum TNT wymienią, ale pod jednym warunkiem - jeśli reflektor jest na uszczelkach, a nie klejony.
Jako, że nie znam się zbytnio na tym pytam tutaj: czy ktoś się orientuje, jak w moim modelu wygląda sprawa z relefektorem? Uszczelki, czy klej?
Dodam tylko, ze w serwisie zycza sobie 90zl za wymiane szkla. A moze waszym zdaniem, taka wymiana samodzielnie jest na tyle prosta, ze nie trzeba sie do nich fatygowac?
idas, jeżeli masz o1 przed liftem to masz z pewnością reflektory ze szkłem i są one montowane na takie klipsy (u mnie są w kolorze czarnym).
Montaż jest bardzo prosty i nie wymaga jakiś szczególnych narzędzi, urządzeń czy wiedzy.
Każdy klips, a jest ich chyba z pięć - na dole, u góry i po bokach klosza - musisz podważyć śrubokrętem, aby go zdjąć.
Najpierw - dla wygody - możesz zdjąć taką gumę, która jest wokół klosza.
Po upewnieniu się, że zostały już zdjęte wszystkie klipsy możesz spokojnie zdjąć klosz - czasem się zassa, ale nie powinieneś mieć problemu ze zdjęciem (nie pamiętam czy nie będziesz musiał wymontować kierunkowskazu, ale zobaczysz sam - jest to kwestia wykręcenia jednej śrubki).
Po uprzednim wyczyszczeniu miejsca montażu nowego klosza zakładasz klipsy w poprzednie miejsca, zakładasz uszczelkę i tyle.
Pamiętaj aby nie ubrudzić wewnętrznej strony lampy.
Chyba wszystko :szeroki_usmiech