O2 1.9 BXE po 100 000 km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • luna1
    Classic
    • 2010
    • 6

    O2 1.9 BXE po 100 000 km

    Maru 123, jakie masz plany w temacie listw. zmieniasz zderzaki @RS więc listwy na drzwiach pasowałoby psiknąć
  • Grzekraw
    Drive
    • 2008
    • 62

    #2
    O2 1.9 BXE po 100 000 km

    100k km, a w tym momencie już 102k km stuknęło po 2 latach.
    Usterki:
    - przepalona dioda w trzecim stopie (po jakimś 1 roku) - wymieniono na gwarancji
    - wentylacja zaczęła wydawać ciche piski (po 1,5roku) - usterkę usunięto na gwarancji

    To wszystko z usterek, reszta to materiały eksploatacyjne.
    Olej Mobil Synt S 5W40 - w związku z zakończeniem produkcji zastąpiony od niecałego roku Syst S 5W30. Rozważam przejście na Motula przy najbliższej wymianie i mam nadzieję, że to będzie dobre posunięcie, bo dotychczasowy nie sprawiał problemów, ale może Motul będzie lepszy.

    Przy 93k km auto dostało dodatkowy zastrzyk mocy (149KM i 323 Nm).

    To wszystko i oby tak dalej.

    Komentarz

    • zurcio
      RS
      • 2008
      • 2046

      #3
      Grzekraw, gratki oby tak dalej

      Zamieszczone przez Grzekraw
      Przy 93k km auto dostało dodatkowy zastrzyk mocy (149KM i 323 Nm).
      jaka seria wyszła :?:

      klocków nie zmieniałeś :?:
      Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

      Komentarz

      • Grzekraw
        Drive
        • 2008
        • 62

        #4
        Dzięki,
        Seria była 120 KM i 254 Nm, klocki przód i tył raz zmieniałem.

        Komentarz

        • stysiek
          Rider
          • 2007
          • 537

          #5
          Zamieszczone przez Grzekraw
          klocki przód i tył raz zmieniałem.
          znam takiego co po 100tyś km zmieniał dopiero klocki (klocki od nowosci samochodu )

          normalnie jak dla mnie pełen szacun...

          Komentarz

          • Maru 123
            RS
            • 2008
            • 4660

            #6
            stysiek, ja swoje klocki w O1 zmieniłem po 86kkm :wink:
            1.8T AGU L&K

            2.0TDI BKD ELEGANCE

            TOYOTA LAND CRUISER J95

            Komentarz

            • stysiek
              Rider
              • 2007
              • 537

              #7
              no wlasnie, ciekawe ile to jest kwestia stylu jazdy i gdzie się jeździ (trasa/miasto)
              a ile samochodu i jego wagi...

              Komentarz

              • Grzekraw
                Drive
                • 2008
                • 62

                #8
                U mnie większość przebiegu to trasa.

                Komentarz

                • wkowal10
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 237

                  #9
                  Gdzie i za ile dawałeś zastrzyk mocy ?

                  Komentarz

                  • Grzekraw
                    Drive
                    • 2008
                    • 62

                    #10
                    wkowal10, chipa robiłem u Aligatora w Katowicach, cenę wysyłam na priva.

                    Komentarz

                    • loru
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 4286
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Grzekraw
                      Seria była 120 KM i 254 Nm
                      no niezła seria , u mnie wyszło 112 KM i 246 Nm, przebieg też niczego sobie, jak się sprawuje turbinka ? i jaki masz styl jazdy ?
                      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                      Komentarz

                      • andriu21tg
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2008
                        • 1499

                        #12
                        nie no rispekt mam nadzieje ze umnie bedzie podobnie.. wiem jedno w 2 lata 100kkm niezrobie

                        Komentarz

                        • Grzekraw
                          Drive
                          • 2008
                          • 62

                          #13
                          loru, turbina działa bez problemów.
                          Jeśli chodzi o styl jazdy to zależy, wyrosłem już ze styly cyfrowego 0-1 (gaz-hamulec), staram się jeździć dynamicznie i płynnie. Generalnie silni pracuje w pełnym przedziale obrotów, czasami jak mi się nie śpieszy to potrafi trochę PSJ uprawiać, a innym razem dostanie wycisk. Wydaje mi się, że nie ma co popadać w jakieś skrajności, auto służy do jazdy (każda skrajność jest nie zdrowa).

                          Komentarz

                          Pracuję...