N 75

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ciwerys
    Classic
    • 2010
    • 6

    N 75

    Dziś stacja Shell ul.Tarnogórska okolice 88
    godz.6.30 ON - 3,85
    godz.15.25 ON - 4,03
  • krzys71
    Drive
    • 2008
    • 41

    #2
    N 75

    Witam
    mam pytanie do kolegów o zawór n 75
    w szkodniku jest zamontowant orginalnie 1 J0 906 627 A i taki ogólnie poleca skoda ale mychan polecil cos takiego jako nowszy zamiennik 1K0 906 627 E, w serwisie VW twierdza ze to jest to samo zas w skodzie że to co innego gdzie leży prawda

    Komentarz

    • Witek1952
      Ambiente
      • 2007
      • 196

      #3
      Witam serdecznie. Z konieczności użyłem kiedyś zaworu do EGR od VW i też działa bez zarzutu. Pozdrawiam.
      Witek

      Komentarz

      • krzys71
        Drive
        • 2008
        • 41

        #4
        Tak dla podsumowania tematu po wertowaniu neta 1K0906627 E jest zamiennikiem 1J0906627A tylko że troszkę droższym :roll: z tego co sie interesowalem ma całkowicie zastąpić 1J0 .. ale czy faktycznie
        może komuś to pomoże

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          1K0 to oznaczenie z Golfa V i pochodnych. Pozostaje kwestia czy wtyczki sa te same i napiecia sterowania sa te same
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • krzys71
            Drive
            • 2008
            • 41

            #6
            Maicroft,

            wtyczka jest taka sama, a co do napięc .., ale jezeli wchodzi jako zamiennik 1J0 to powinno byc to samo, zresztą mam to w tej chwili wpakowane u siebie z braku 1J0,


            [1K0906627E]
            N75 Valve dla PD typ silnika AVF, AVB, AWX, AHF, ALH, ASV.

            Proszę podwozia w polu Komentarz podczas sprawdzić.
            Jest to nowy model, który zastąpił 1J0 906 627 A.

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Czyli zrobili zamiane, tak wiec problemu nie bedzie
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • lukaszp1981
                Ambiente
                • 2009
                • 139
                • Octavia III combi (5E5)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #8
                Ja zmieniłem zawory N75 z N18 bo auto łapało tryb awaryjny powyżej 3800rpm.
                Teraz jest ok., do 4500 można kręcić i nie ma notlaufa

                Komentarz

                Pracuję...