jakie klocki hamulcowe?

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartek_pulawy
    Ambiente
    • 2010
    • 122

jakie klocki hamulcowe?

tomil, Piotrek "ztatusiał"
  • strazakp
    Elegance
    • 2008
    • 819
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

jakie klocki hamulcowe?

witam!
    Muszę niedługo zmienić klocki hamulcowej na przodzie w mojej O1 i jest to moja pierwsza wymiana w tym aucie. Proszę o rade jakiej firmy klocki mam kupić bo nie mam w tym doświadczenia. Dodam, że nie chodzi mi o jakieś super drogie klocki.
    strazakp

Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
    Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

Komentarz

• Maru 123
      RS
      • 2008
      • 4660

strazakp, ATE myślę że będą optymalne w stosunku cena-jakość
      1.8T AGU L&K

2.0TDI BKD ELEGANCE

TOYOTA LAND CRUISER J95

Komentarz

• strazakp
        Elegance
        • 2008
        • 819
        • Octavia II (1Z3)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

a taka marka jak FERODO ??? albo orginalne Skoda/VW/Audi ???
        strazakp

Komentarz

• fernando
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 1890

Zamieszczone przez strazakp
          a taka marka jak FERODO ??? albo orginalne Skoda/VW/Audi ???
          Z FERODO będziesz na pewno zadowolony. To dobra firma Jeśli chodzi o orginalne, to nie ma się nad czym rozwodzić - są jak orginalne, ale cena w ASO :roll: hmmm... jakby niewspółmiernie wysoka do tego, co oferują...

Komentarz

• gregor6
            Rider
            • 2008
            • 488
            • Volkswagen

Zamieszczone przez fernando
            Z FERODO będziesz na pewno zadowolony
            No tutaj to się nie zgodzę. Miałem te klocki w poprzednim aucie i po przejechaniu dosłownie 20km zaczęły piszczeć jak w starym Ikarusie. MASAKRA :!: :evil: Nigdy więcej :evil:
            Ja polecam klocki Lucasa

Komentarz

• Maru 123
              RS
              • 2008
              • 4660