Ja mam taki komplet, ale jeden dzień to trochę mało czasu na jakąś subiektywną/obiektywną relację.
Jedno co mogę stwierdzić z całą pewnością, to tempomat w połączeniu z tą skrzynią jest po prostu cudowną sprawą na autostrady :diabelski_usmiech
Jako że musiałem się w pierwszy dzień dostać z Krakowa do Jeleniej to pierwszą trasą była A4 - górki nie górki, dohamowania czy inne korki, autko samo redukuje biegi i bezproblemowo przyspiesza do zadanej prędkości.
Trochę za mało mam najechane by oceniać zużycie paliwa. Jak zaliczę kilka tankowań i trochę kilometrów to zobaczymy.
Na razie uczę się jeździć z automatem i przyzwyczajam się do gabarytów auta :lol:
Kilkanascie dni teamu odebralem Octavie 1.4 TSI w wersji Ambiente - jak dla mnie wersja wyposazenia, silnik jak i cały samochód w zupełności wystrczające. Zrobilem ponad tysiąc kilometrów i jestem bardzo zadowolony.
Samochód doposazylem o alufelgi.
Żonie się podoba wszystko poza za małą regulacją odcinka lędźwiowego fotela. O1 miała zdecydowanie większy i efektywniejszy zakres regulacji.
Trasa Inter Auto Nowa Huta - Rzeszów w ciągłym sporym ruchu w czasie ponad 3 h ze średnią prędkością coś lekko ponad 50km/h i zużyciem paliwa wg wskazań 5.8l/100km. Znając delikatny styl jeżdżenia mojej żony będzie z czasem chyba jeszcze lepiej. 7 bieg w DSG bardzo się przydaje. Bardzo czuły pedał gazu.
Bardzo fajnie leży w rękach kierownica (z pakietem skórzanym), auto ciche, płynna zmiana biegów (DSG działa inaczej niż automat w Omedze, którą jeździłem - bardziej oszczędza paliwo).
Schowków sporo i bardzo praktyczne.
Podłokietnik dla kobiety w zasadzie zbyteczny, trzymając kierownicę nie ma szansy aby go wykorzystać do podparcia ręki.
Sterowanie radiem w kierownicy bardzo przydatne.
Wg. mnie Octavia w zestawieniu, które wzięliśmy to auto kompletne. Zawsze coś można dołożyć, ale brak tych potencjalnych elementów nie powoduje dyskomfortu.
I tak sobie myślę... co będzie sama w rodzinie jeździć? Może jej siostrę bliźniaczkę dokupię? :lol: Ale to za jakiś czas...
Jak na razie to mam tylko jedno - szerokie słupki trochę utrudniające widoczność.
Panoramix
mnie tez to drażni, w dodatku fotel pasażera mam dosyć mocno wysunięty do przodu bo z tylu fotelik, juz rok pęknie jak jeżdże Octą ale wciąż nie mogę się przyzwyczaić
Żonie się podoba wszystko poza za małą regulacją odcinka lędźwiowego fotela. O1 miała zdecydowanie większy i efektywniejszy zakres regulacji.
Trasa Inter Auto Nowa Huta - Rzeszów w ciągłym sporym ruchu w czasie ponad 3 h ze średnią prędkością coś lekko ponad 50km/h i zużyciem paliwa wg wskazań 5.8l/100km. Znając delikatny styl jeżdżenia mojej żony będzie z czasem chyba jeszcze lepiej. 7 bieg w DSG bardzo się przydaje. Bardzo czuły pedał gazu.
Bardzo fajnie leży w rękach kierownica (z pakietem skórzanym), auto ciche, płynna zmiana biegów (DSG działa inaczej niż automat w Omedze, którą jeździłem - bardziej oszczędza paliwo).
Schowków sporo i bardzo praktyczne.
Podłokietnik dla kobiety w zasadzie zbyteczny, trzymając kierownicę nie ma szansy aby go wykorzystać do podparcia ręki.
Sterowanie radiem w kierownicy bardzo przydatne.
Wg. mnie Octavia w zestawieniu, które wzięliśmy to auto kompletne. Zawsze coś można dołożyć, ale brak tych potencjalnych elementów nie powoduje dyskomfortu.
I tak sobie myślę... co będzie sama w rodzinie jeździć? Może jej siostrę bliźniaczkę dokupię? Ale to za jakiś czas...
Super że się udało dobrze skompletować samochód dla żony
Zapraszam na kolejny zakup
DOBRE OFERTY NA NOWE SAMOCHODY :SKODA ORAZ OPEL, KIA, FIAT, JEEP, PEUGEOT
INTER AUTO KRAKÓW tel.501056142 [email protected]
Dzisiaj trasa Warszawa-Bydgoszcz - zużycie wg. wskazań 5.6l/100km. No fajnie to to jeździ, ale chyba mu się za jakiś czas chip dostanie...
[ Dodano: Nie 01 Lis, 09 20:56 ]
Trasa powrotna z Bydgoszczy to już 6.4 l/100km. Od uruchomienia do zgaszenia. Prędkości dopuszczalne w Polsce. Raczej szybciej nie jeżdżę.
Zużycie w mieście dochodzi do 9 l/100km (raczej krótki dystans +korki-do 20km), rano do pracy mam około 6.6-6.8 l/100km, popołudniu gorzej.
Ostatnio pierwsza awaria: przepalona lampka pozycji. Aby ją wymienić trzeba demontować reflektor. Kobieta sama sobie raczej nie wymieni.
DSG fajne jest, choć dosyć szybko przerzuca na 7 bieg (60km/h) i silnik nieco burczy (obroty 1200-1300/min).
Inna od diesla charakterystyka silnika i na razie ciężko się do niej przyzwyczaić - nie ma tego kopa przy 2000obr/min.
Nie można na noc postawić wycieraczek do pionu (aby nie przymarzały do szyby) bo ramiona opieraja sie o maskę.
Potrzebna mata pod klapę silnika bo paruje jakby się gotowało.
Faktycznie przednie słupki dość szerokie. Brak takiej fajnej klapki na przedniej szybie nad lusterkiem pomiędzy daszkami przeciwsłonecznymi.
Pas opuszczony w uchwycie do najniższego poziomu tłucze klamrą po słupku bocznym - minus!
Komentarz