Stara czy nowa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Agamek12
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 9943
    • Ford

    #26
    Zamieszczone przez Marx
    O2 Mint sprzed FL mozna bylo miec za 47 tys zl, to nie byloby problemu. Ale takich promocji nie ma i nie bedzie w tym roku.
    Ale to chyba z motorem 1.4? Kolego, jeśli tak, to włączasz klimę i masz dynamikę na poziomie CC700.. Nawet w akcie desperacji nie bierz pod uwagę takiego zestawienia...
    Adam... Używam:
    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
    Passek: B6 175KM/366Nm

    Komentarz

    • Marx
      Elegance
      • 2009
      • 865

      #27
      lakier standardowy w octaviach to porazka. Bialy, wiadomo, auto komiwojazerow zreszta juz mialem, mialem takze dwa czerwone autka i na razie dosc, a ten niebieski to chyba wybieral daltonista.
      Czemu nie daja ciemnozielonego w standardzie?

      Z Maru 123 w kwestii wyposazenia zgadzam sie calkowicie (moze za wyjatkiem radia bo to mozna dolozyc pozniej za grosze) i O1 daje to w pakiecie More

      Co do ceny O1, juz dzis mozna miec golasa O1 za ok 38 tys zl. Ale jak wymienisz silnik z 1,4 na 1,6, dodasz klime, gaz i sensowny lakier to sie szybciutki robi prawie 50 tys zl. Pod koniec roku raczej nic nie spadnie (przynajmniej tak mowia dilerzy)

      Komentarz

      • Agamek12
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 9943
        • Ford

        #28
        Zamieszczone przez Marx
        Co do ceny O1, juz dzis mozna miec golasa O1 za ok 38 tys zl. Ale jak wymienisz silnik z 1,4 na 1,6, dodasz klime, gaz i sensowny lakier to sie szybciutki robi prawie 50 tys zl. Pod koniec roku raczej nic nie spadnie (przynajmniej tak mowia dilerzy)
        Czyli od ceny standardowej 1.4 już znalazłeś upust około 3.000zł. Jeśli ten sam upust dasz do O1 z LPG (kosztującej 44.000zł) z pakietem MORE (za 2.600zł) i lakierem niestandardowy (1.700zł), to dostaniesz 48.300 - 3.000 = 45.000zł.

        A dilerzy zawsze mówią, że ceny nie spadną, a jakoś pod koniec roku zawsze kuszą upustami. W tym roku też tak będzie...
        Adam... Używam:
        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
        Passek: B6 175KM/366Nm

        Komentarz

        • kruk4
          Rider
          • 2008
          • 656

          #29
          Marx
          ja uważam że lepiej kupić O2 używaną z większym przebiegiem

          02
          na plus

          lepsza cena odsprzedaży
          lepsze hamulce
          lepsze wyposażenie
          ładniejsza w środku
          poprostu nowsza

          pomyśl nad dizlekiem 1.9 tdi ... 150 tyś przebiegu to dopiero ułożony silnik
          OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
          MOJE CAR AUDIO
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

          Komentarz

          • Agamek12
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 9943
            • Ford

            #30
            Zamieszczone przez Marx
            lakier standardowy w octaviach to porazka. Bialy, wiadomo, auto komiwojazerow zreszta juz mialem, mialem takze dwa czerwone autka i na razie dosc, a ten niebieski to chyba wybieral daltonista.
            Czemu nie daja ciemnozielonego w standardzie?
            Eee tam, biały kolor jest teraz na topie, czerwony akurat w O1 wygląda bardzo dobrze, niebieski - cóż, nic do Twojej opinii nie muszę dodawać. A ciemno-zielony kiedyś (jakieś 10 lat tekmu) był w standardzie, ale jego uroda może być dziś śmiało porównywana z niebieskim...

            [ Dodano: Pon 07 Wrz, 09 23:37 ]
            Zamieszczone przez Marx
            koreance traca na cenie jak dacie No i bagaznik nie ten... To juz wole Civica.
            Goła O2 nie wchodzi w rachube, musi byc klimatyzacja, podobnie jak lakier metaliczny. Gole auto bez klimy mam, jezdzi i podejrzewam ze golas O2 z najtanszym silnikiem 1,4 moglby naskoczyc mojej Hani
            To może Astra II (np. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9572242) - gruuuubo poniżej 50.000zł dostaniesz ekonomiczny silnik, metallic i klimę... Poza miejscem w bagażniku nie widać różnicy w wielkości wnętrza (choć na tylnej kanapie ma chyba nawet więcej miejsca niż O1). A ten silnik wbrew pozorom naprawdę sprawnie napędza ten samochód i pali dość mało... Albo Fabia kombi: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9557680 ? - też poniżej 50.000zł, a konstrukcja już o wiele nowsza i bezpieczniejsza od O1...
            Adam... Używam:
            Rolka: e11FL 97KM/130Nm
            Passek: B6 175KM/366Nm

            Komentarz

            • Marx
              Elegance
              • 2009
              • 865

              #31
              Agamek12, twoje wyliczenia z grubsza sa poprawne, tylko ze ja podaje 49 tys z pakietem Ice+. Ceny z pakietem More nie znam ale szacuje ze bedzie to wlasnie ok. 46 tys zl. Pewnie ze moge poczekac i trzymac kciuki za przeceny - w koncu mam auto ktore jezdzi a na zimie klimatyzacja nei jest mi niezbedna. Na razie wlasnie tak robie.
              A Seat juz zaczal
              Z początkiem września pojawiły się pierwsze promocje na auta. Obniżki są możliwe dzięki słabszemu euro, ale raczej nie będą one dotyczyły


              Kruk4, na nowa O2 mnie nie stac, a za uzywana trzeba takze sporo dac, szczegolnie z silnikiem diesla. O2 jedynie moglbym sprowadzic z Niemiec.

              Aha, nie chce auta z przebiegiem ponad 100 tys km. Wiem ze dla diesla to malo, ale dla wnetrza czy innych podzespolow to juz niekoniecznie...

              [ Dodano: Wto 08 Wrz, 09 00:09 ]
              Agamek12, Astra mi sie po prostu nie podoba. O1 jakims cudem nawet teraz ma dosc atrakcyjny ksztalt, o ile nie patrzy sie z przodu , a Astra to niestety jak kolkiem ciosana. Dziekuje, zamiast Astry wole Honde. Za ok 30 tys zl mozna trafic 2005 rocznik, i po prawdzie to od takiej Hondy rozpaczalem poszukiwania i prawie ja kupilem juz, tylko sprzedawca sie wycofal.
              Co do Fabii to tez przez chwile o niej myslalem, ale takze jest nieladna. Kojarzy mi sie z Renault Thalia A fabia kombi to jak seicento kombi... Kombi nie chce, bo auto wtedy traci linie.

              [ Dodano: Wto 08 Wrz, 09 11:25 ]
              policzylem sobie Fabie, z klimatronikiem cena wychodzi podobna do O1 (!)

              Komentarz

              • kruk4
                Rider
                • 2008
                • 656

                #32
                Marx zobacz tą oktavkę naprawdę godna uwagi http://www.allegro.pl/item737529217_...mbi_2008r.html

                pozdrawiam
                OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
                MOJE CAR AUDIO
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

                Komentarz

                • Marx
                  Elegance
                  • 2009
                  • 865

                  #33
                  dzieki, ale kombi, czarna, daleko, diesel i na dodatek droga...

                  Komentarz

                  • TOM67
                    Drive
                    • 2008
                    • 88
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    #34
                    Jeżeli nowa OI to polecam poważnie się zastanowić nad pakietem na bezdroża ( metalowa płyta + 2 cm wyższe zawieszenie) bardzo się przydaje na krawężniki i leżących policjantów (spowalniacze) stwierdzone organoleptycznie, wolę przytrzeć osłonę niż miskę. Po za tym lepsza osłona silnika od dołu ( woda, śnieg) - mam i polecam.
                    Wycieraczka tył jak dla mnie potrzebna np. rano jak sam. z nocy cały w rosie to machnięcie ogonkiem i szyba czysta.
                    W O2 wycieraczka jest w standardzie czyli stwierdzili, że jest jednak potrzebna.
                    Czujniki parkowania = potrzebne (żona zaparkowała O1, gdzie bez czujników nawet by nie próbowała).
                    Ale zawsze to jest kwestia $$$$$$.

                    A z wyprzedażą rocznika 2009 to bym raczej nie liczył na wiele albo będą golasy albo jakieś wypasione wersje, a poz tym w tym roku raczej dilerzy nie szaleją z zamawianiem na wyrost, żeby potem obniżać ceny. Ale oczywiście mogę się mylić.
                    + LPG

                    Komentarz

                    • t271828
                      Elegance
                      • 2008
                      • 928

                      #35
                      Zamieszczone przez Marx
                      a niestety zeby zaparkowac to musze sie powspinac (tu bardziej przydalaby sie ta oslona silnika metalowa, ale 900 zl to troche przesada...)
                      Pakiet na bezdroza to dla mnie obowiazkowy punkt w O1 - to jest nie tylko oslona ale
                      rowniez a moze przede wszystkim podniesione zawieszenie.

                      Komentarz

                      • Agamek12
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 9943
                        • Ford

                        #36
                        Zamieszczone przez t271828
                        Zamieszczone przez Marx
                        a niestety zeby zaparkowac to musze sie powspinac (tu bardziej przydalaby sie ta oslona silnika metalowa, ale 900 zl to troche przesada...)
                        Pakiet na bezdroza to dla mnie obowiazkowy punkt w O1 - to jest nie tylko oslona ale
                        rowniez a moze przede wszystkim podniesione zawieszenie.
                        ja już jakiś czas mam O1, jeżdzę różnymi drogami, niezadko szutrowymi z wybojami, ale moja miska jest cała...
                        Adam... Używam:
                        Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                        Passek: B6 175KM/366Nm

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #37
                          Agamek12, Mozna jezdzic i 400kkm bedzie OK. Az jednego dnia miska poleci. Jeden z kolegow na tym forum przejezdzil ze 100kkm i mowil ze jest OK, pewnego dnia zadzwonil tylko do mnie, ze miski juz nie ma i czeka na lawete, gdzies byla bulwa asfaltu, a uciekac nie bylo gdzie.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • Agamek12
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 9943
                            • Ford

                            #38
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Agamek12, Mozna jezdzic i 400kkm bedzie OK. Az jednego dnia miska poleci. Jeden z kolegow na tym forum przejezdzil ze 100kkm i mowil ze jest OK, pewnego dnia zadzwonil tylko do mnie, ze miski juz nie ma i czeka na lawete, gdzies byla bulwa asfaltu, a uciekac nie bylo gdzie.
                            ja nie twierdzę, że ta osłona jest zbędna - stwierdzam jedynie, że bez niej też można jeździć...
                            Adam... Używam:
                            Rolka: e11FL 97KM/130Nm
                            Passek: B6 175KM/366Nm

                            Komentarz

                            • aro_40
                              RS
                              • 2007
                              • 1529
                              • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                              #39
                              Przeczytałem wszystkie posty w tym temacie i dodam coś od siebie. Nie po to, aby rozgrzewać dyskusję, ale dorzucić własne doświadczenia i przemyślenia.

                              Miesiąc temu sprzedałem O1 1,9TDI 90kW ICE na której pokonałem 260 kkm. Natomiast od miesiąca jeżdżę O2 1,9 TDI Ambiente. Rocznie pokonuję ok 60 kkm i stąd tylko silniki diesla, dla mnie przy tych przebiegach gaz nie wchodzi w rachubę.

                              O1 miała klimę ręczną, a teraz mam automat. Oczywiście i jedno i drugie spełnia swoje zadanie. Przewaga climatronika jest taka, że mam większy komfort jazdy. Jak ktoś jeździł z ręczną klimą po Polsce to wie, jak potrafi schłodzić nóżki owszem, mozna przykręcić, ale zaraz ci z tyłu krzyczą, że im za gorąco
                              I druga wątek, to wielkość. O2 ma tę przewagę, nad O1, że jest znacznie więcej miejsca wewnątrz. To już prawie limuzynka
                              Odsuwam siedzenie kierowcy dośc daleko do tyłu. W O1 dzieciaki jęczały na brak miejsca (jak siedziały za mną), a teraz nawet żona chwali jak dużo luzu ma siedząc za moim fotelem
                              alecz oczywiście wszystko zalezy od budżetu, możliwości i chęci. Niektórym O1 wystarczy w zupełności
                              If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
                              _______________________________________
                              a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM

                              Komentarz

                              Pracuję...