Zamieszczone przez Marx
Stara czy nowa
Zwiń
X
-
lakier standardowy w octaviach to porazka. Bialy, wiadomo, auto komiwojazerowzreszta juz mialem, mialem takze dwa czerwone autka i na razie dosc, a ten niebieski to chyba wybieral daltonista.
Czemu nie daja ciemnozielonego w standardzie?
Z Maru 123 w kwestii wyposazenia zgadzam sie calkowicie (moze za wyjatkiem radia bo to mozna dolozyc pozniej za grosze) i O1 daje to w pakiecie More
Co do ceny O1, juz dzis mozna miec golasa O1 za ok 38 tys zl. Ale jak wymienisz silnik z 1,4 na 1,6, dodasz klime, gaz i sensowny lakier to sie szybciutki robi prawie 50 tys zl. Pod koniec roku raczej nic nie spadnie (przynajmniej tak mowia dilerzy)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MarxCo do ceny O1, juz dzis mozna miec golasa O1 za ok 38 tys zl. Ale jak wymienisz silnik z 1,4 na 1,6, dodasz klime, gaz i sensowny lakier to sie szybciutki robi prawie 50 tys zl. Pod koniec roku raczej nic nie spadnie (przynajmniej tak mowia dilerzy)
A dilerzy zawsze mówią, że ceny nie spadną, a jakoś pod koniec roku zawsze kuszą upustami. W tym roku też tak będzie...
Komentarz
-
-
Marx
ja uważam że lepiej kupić O2 używaną z większym przebiegiem
02
na plus
lepsza cena odsprzedaży
lepsze hamulce
lepsze wyposażenie
ładniejsza w środku
poprostu nowsza
pomyśl nad dizlekiem 1.9 tdi ... 150 tyś przebiegu to dopiero ułożony silnikOCTAVIA 1.9TDI agr kombi
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
MOJE CAR AUDIO
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marxlakier standardowy w octaviach to porazka. Bialy, wiadomo, auto komiwojazerowzreszta juz mialem, mialem takze dwa czerwone autka i na razie dosc, a ten niebieski to chyba wybieral daltonista.
Czemu nie daja ciemnozielonego w standardzie?
[ Dodano: Pon 07 Wrz, 09 23:37 ]
Zamieszczone przez Marxkoreance traca na cenie jak dacieNo i bagaznik nie ten... To juz wole Civica.
Goła O2 nie wchodzi w rachube, musi byc klimatyzacja, podobnie jak lakier metaliczny. Gole auto bez klimy mam, jezdzi i podejrzewam ze golas O2 z najtanszym silnikiem 1,4 moglby naskoczyc mojej Hani
Komentarz
-
-
Agamek12, twoje wyliczenia z grubsza sa poprawne, tylko ze ja podaje 49 tys z pakietem Ice+. Ceny z pakietem More nie znam ale szacuje ze bedzie to wlasnie ok. 46 tys zl. Pewnie ze moge poczekac i trzymac kciuki za przeceny - w koncu mam auto ktore jezdzi a na zimie klimatyzacja nei jest mi niezbedna. Na razie wlasnie tak robie.
A Seat juz zaczal
Z początkiem września pojawiły się pierwsze promocje na auta. Obniżki są możliwe dzięki słabszemu euro, ale raczej nie będą one dotyczyły
Kruk4, na nowa O2 mnie nie stac, a za uzywana trzeba takze sporo dac, szczegolnie z silnikiem diesla. O2 jedynie moglbym sprowadzic z Niemiec.
Aha, nie chce auta z przebiegiem ponad 100 tys km. Wiem ze dla diesla to malo, ale dla wnetrza czy innych podzespolow to juz niekoniecznie...
[ Dodano: Wto 08 Wrz, 09 00:09 ]
Agamek12, Astra mi sie po prostu nie podoba. O1 jakims cudem nawet teraz ma dosc atrakcyjny ksztalt, o ile nie patrzy sie z przodu, a Astra to niestety jak kolkiem ciosana. Dziekuje, zamiast Astry wole Honde. Za ok 30 tys zl mozna trafic 2005 rocznik, i po prawdzie to od takiej Hondy rozpaczalem poszukiwania i prawie ja kupilem juz, tylko sprzedawca sie wycofal.
Co do Fabii to tez przez chwile o niej myslalem, ale takze jest nieladna. Kojarzy mi sie z Renault ThaliaA fabia kombi to jak seicento kombi... Kombi nie chce, bo auto wtedy traci linie.
[ Dodano: Wto 08 Wrz, 09 11:25 ]
policzylem sobie Fabie, z klimatronikiem cena wychodzi podobna do O1 (!)
Komentarz
-
-
Marx zobacz tą oktavkę naprawdę godna uwagi http://www.allegro.pl/item737529217_...mbi_2008r.html
pozdrawiamOCTAVIA 1.9TDI agr kombi
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
MOJE CAR AUDIO
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068
Komentarz
-
-
Jeżeli nowa OI to polecam poważnie się zastanowić nad pakietem na bezdroża ( metalowa płyta + 2 cm wyższe zawieszenie) bardzo się przydaje na krawężniki i leżących policjantów (spowalniacze) stwierdzone organoleptycznie, wolę przytrzeć osłonę niż miskę. Po za tym lepsza osłona silnika od dołu ( woda, śnieg) - mam i polecam.
Wycieraczka tył jak dla mnie potrzebna np. rano jak sam. z nocy cały w rosie to machnięcie ogonkiem i szyba czysta.
W O2 wycieraczka jest w standardzie czyli stwierdzili, że jest jednak potrzebna.
Czujniki parkowania = potrzebne (żona zaparkowała O1, gdzie bez czujników nawet by nie próbowała).
Ale zawsze to jest kwestia $$$$$$.
A z wyprzedażą rocznika 2009 to bym raczej nie liczył na wiele albo będą golasy albo jakieś wypasione wersje, a poz tym w tym roku raczej dilerzy nie szaleją z zamawianiem na wyrost, żeby potem obniżać ceny. Ale oczywiście mogę się mylić.+ LPG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marxa niestety zeby zaparkowac to musze sie powspinac (tu bardziej przydalaby sie ta oslona silnika metalowa, ale 900 zl to troche przesada...)
rowniez a moze przede wszystkim podniesione zawieszenie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez t271828Zamieszczone przez Marxa niestety zeby zaparkowac to musze sie powspinac (tu bardziej przydalaby sie ta oslona silnika metalowa, ale 900 zl to troche przesada...)
rowniez a moze przede wszystkim podniesione zawieszenie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftAgamek12, Mozna jezdzic i 400kkm bedzie OK. Az jednego dnia miska poleci. Jeden z kolegow na tym forum przejezdzil ze 100kkm i mowil ze jest OK, pewnego dnia zadzwonil tylko do mnie, ze miski juz nie ma i czeka na lawete, gdzies byla bulwa asfaltu, a uciekac nie bylo gdzie.
Komentarz
-
-
Przeczytałem wszystkie posty w tym temacie i dodam coś od siebie. Nie po to, aby rozgrzewać dyskusję, ale dorzucić własne doświadczenia i przemyślenia.
Miesiąc temu sprzedałem O1 1,9TDI 90kW ICE na której pokonałem 260 kkm. Natomiast od miesiąca jeżdżę O2 1,9 TDI Ambiente. Rocznie pokonuję ok 60 kkm i stąd tylko silniki diesla, dla mnie przy tych przebiegach gaz nie wchodzi w rachubę.
O1 miała klimę ręczną, a teraz mam automat. Oczywiście i jedno i drugie spełnia swoje zadanie. Przewaga climatronika jest taka, że mam większy komfort jazdy. Jak ktoś jeździł z ręczną klimą po Polsce to wie, jak potrafi schłodzić nóżkiowszem, mozna przykręcić, ale zaraz ci z tyłu krzyczą, że im za gorąco
I druga wątek, to wielkość. O2 ma tę przewagę, nad O1, że jest znacznie więcej miejsca wewnątrz. To już prawie limuzynka
Odsuwam siedzenie kierowcy dośc daleko do tyłu. W O1 dzieciaki jęczały na brak miejsca (jak siedziały za mną), a teraz nawet żona chwali jak dużo luzu ma siedząc za moim fotelem
alecz oczywiście wszystko zalezy od budżetu, możliwości i chęci. Niektórym O1 wystarczy w zupełnościIf we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
Komentarz