stwierdziłem, są o wiele za wąskie dla normalnego faceta o wzroscie 191cm, siedzonka są dla maluszków po prostu.
Jeżli by siadło trzech takich "normalnych" facetów to byłby problem Dla dwóch "normalnych" nie ma problema ,wyciągasz środkowe siedzenie a zewnetrzne zsuwasz do środka i jest super wygodnie- sprawdzałem.Wprawdzie nie mam 191 ale na brak szerokości nie narzekam. Co do miejsca na nogi to lepiej niż w Octavi, bo siedzi się wyżej
Zamierzam zakupić teraz opony letnie. Interesują mnie:
DUNLOP SP SPORT 01 (mogę kupić używane z przebiegiem do 500 km za 650 pln) gość dał za nie 864 pln, kupione w lato.
Kleber Dynaxer HP2 na allegro nowe za 720 pln.
Obie opony są pozytywnie oceniane przez użytkowników. Z lekkim minusem na nikorzyść dla Dunlop, chodzi o ścieralność.
Która waszym zdaniem lepsza oferta :?:
Generalnie poszukuję opony która posiada dobry stosunek ceny do jakości. Chyba, że macie inne propozycje
Pozdrawiam
zaiste ze wszystkich nauk enologia jest najszlachetniejsza
"Bo widzisz... w piciu nie trunek jest najważniejszy, a towarzystwo" - Stach Japycz "Rancho"
Jeśli jesteś zainteresowany mam do pilnego sprzedania Klebery Dynaxer HP2 91T - 2 szt. Kupione w drugiej połowie lipca (pełna gwarancja). Przebieg 3000 km (Chorwacja i z powrotem). Cena jaka mnie interesuje to 150/szt + koszt przesyłki, ewentualnie możemy trochę ponegocjować.
Tak sie wtrace, ale ten indeks jest do 180km/h wiec trzeba pomyslec czy auto czasem nie smiga szybciej
nie często ale czasem zdarza się także raczej indeks H lub V
zaiste ze wszystkich nauk enologia jest najszlachetniejsza
"Bo widzisz... w piciu nie trunek jest najważniejszy, a towarzystwo" - Stach Japycz "Rancho"
Oponki T moga byc wlasnie do 1.4, 1.6 bo one nie rozpedzaja sie az tak. Inne mocniejsze spokojnie jada, ponad ta granice. Moze to malo wazne w codziennym uzytkowaniu, ale przy wypadku rozne rzeczy sa sprawdzane.
ja miałem Dunlopy SP SPORT01 i są godne polecenia. Ojciec na Astrze je ma założone i również zero problemów. Zarówno na suchym jak i na deszczu dobrze sie auto trzyma drogi.
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Obydwie opony są pozytywnie oceniane, tylko czy Waszym zdaniem opłaca się kupić Dunlopy z lekkim przebiegiem płacąc 80 pln mniej czy jednak nówki Klebery ?
zaiste ze wszystkich nauk enologia jest najszlachetniejsza
"Bo widzisz... w piciu nie trunek jest najważniejszy, a towarzystwo" - Stach Japycz "Rancho"
ja w tym sezonie postawiłem na Michelin Energy Saver.......komplet wyszedł mnie nieco ponad 1000 zł ale bardzo miło mnie zaskoczyły, trzymają się drogi bardzo dobrze zarówno na suchym jak i mokrym, super cichutkie i spalenie wg komputera spadło o ok 0,3 litra
ja teżbym wziął dunlopy, kumpel jezdzi na takich w golfie mk5 i chwali sobie, a dodam ze jest kierowca rajdowym
ja za to namowilem go juz teraz na zmiane na takie jak ja mam
BRIDGESTONE TURANZA ER 300 91 V
ja mam w rozmiarze 205/60/r15
w porownaniu do seryjnych MATADOROW NIEBO A ZIEMIA!!!!
a w profilu 205/55/16 powinny jeszcze bardziej hulac
zrobilem juz na nich jakies 20k km BARDZO POLECAM~!!!
a i jeszcze jedno wiele zalezy do stylu jazdy, moj ojciec ma w primerze te klebery i chwali, sa na pewno trwale, za to jest odczuwalna roznica w trakcji na korzysc moich Bridgestonow, ale ja zuzywam je szybciej ( jezdze tez duzo szybciej)
Obydwie opony są pozytywnie oceniane, tylko czy Waszym zdaniem opłaca się kupić Dunlopy z lekkim przebiegiem płacąc 80 pln mniej czy jednak nówki Klebery ?
styczeń 2009. Widzę, że wszyscy optują za DUNLOP. Sprawdzałem opinie użytkowników na opony com pl obydwie mają końcową ocenę 4.9
zaiste ze wszystkich nauk enologia jest najszlachetniejsza
"Bo widzisz... w piciu nie trunek jest najważniejszy, a towarzystwo" - Stach Japycz "Rancho"
Z mojej strony , polecam BRIDGESTONE TURANZA ER 300.
Używam od początku tego sezonu letniego , jakieś 30kkm, i są naprawdę dobre , a zuzycie niewielkie.
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Obecnie jeżdżę na BRIDGESTONE TURANZA ER 30 91 H. Już ostatni sezon. Kupiłem je razem z autem. Czytałem pozytywne opinie wypowiadane na forum. Ja niestety mam wręcz odwrotne odczucie. Dla mnie te opony to [glow=red:a20210c809]KOSZMAR !! [/glow:a20210c809]kierowcy. Zdarzyło mi się dwa razy zacieśnić zakręt (ok. 40-50 km/h) w lecie i samochód wpadł w poślizg. Sucha nawierzchnia, słonecznie, czysty asfalt bez piasku. Auto zachowało się identycznie jak na lodzie. Większości opon, które użytkowałem w tego typu sytuacjach najpierw był pisk gum a w końcowej fazie poślizg. Szczerze mówiąc mocno przeraziłem się. Pomyślałem, że to nie możliwe w tych warunkach. Może coś z zawieszeniem, jakaś guma, tuleja rozwaliła się i dała taki efekt. Jednak po sprawdzeniu okazało się, że zawieszenie 100% poprawne.
zaiste ze wszystkich nauk enologia jest najszlachetniejsza
"Bo widzisz... w piciu nie trunek jest najważniejszy, a towarzystwo" - Stach Japycz "Rancho"
Miałem założone DUNLOP SP SPORT 01. Dla mnie koszmar , bieżnik miały dobre ale się rozpadły (popękały, porobiły się guzy, i jak patrzyłem na bieżnik na wyważarce to był nierówny). Jak jechałem to kierownica cała drgała. Zmieniłam właśnie na klebery HP2 i jest ok.
ediada, masz rację !! Chociaż może bez przesady , że koszmar , ale faktycznie ER 30 są słabe , miałem w Vectrze i potrafiły na suchym na winklach latać bokami !!
Fajnie było , był fan , ale trzeba było być czujnym.
ER 300 są ich przeciwnościa , chociaż żeby z powodu nazwy się źle nie kojarzyły powinny mieć inne oznaczenie !!
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Panowie, wy tu o letnich, a tu o zimowych trzeba pisac Ciekawa sprawa z tym forum, bo prawie zgrają nam się sezony zimowe Ot taka kontynuacja z końca w początek.
PS. Mam Bridge 300 i są spoko. Również polecam. Wcześniej miałem Micheliny Primacy i Conti Sport Contact 1 i 2 i te Turanza nie ustepuja im a sa tansze.
co do uślizgów w ER 30, nie mam doswiadczen , nie ejzdziłem na nich,
ale uwierz , OCTAVKI maja tendencje do rzucania dupką, ale w ER 300 można pojechać na prawdę ostro i pewnie, jeżeli występuję uslizg jest w moim odczuciu kontrolowany, nie szarpie jak to mialo miejsce w innych gumkach.
Doadtkowo są testy ADAC które mowią o i ich wlasciwosciach.
U mnie z kolei przeszły test na na trasie 5 jezior mięDZY POŁCZYNEM ZDRÓJ a CZAPLINKIEM!! ocena 5++ , kto tam jechał wie o czym mówię
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
wojtisek1, jeżeli chodzi o zimówki to w zeszłym roku właśnie te kupiłem i rzeczywiście są godne polecenia, teraz szukam letnich i mam dwa typy, nie wiem na które się zdecydować...
NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/ Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz