Zamieszczone przez szkoda
[O1] Opony letnie
Zwiń
X
-
[O1] Opony letnie
Tagi: Brak
-
-
[O1] Opony letnie
Witam,
Zamierzam zakupić teraz opony letnie. Interesują mnie:
DUNLOP SP SPORT 01 (mogę kupić używane z przebiegiem do 500 km za 650 pln) gość dał za nie 864 pln, kupione w lato.
Kleber Dynaxer HP2 na allegro nowe za 720 pln.
Obie opony są pozytywnie oceniane przez użytkowników. Z lekkim minusem na nikorzyść dla Dunlop, chodzi o ścieralność.
Która waszym zdaniem lepsza oferta :?:
Generalnie poszukuję opony która posiada dobry stosunek ceny do jakości. Chyba, że macie inne propozycje
Pozdrawiamzaiste ze wszystkich nauk enologia jest najszlachetniejsza
"Bo widzisz... w piciu nie trunek jest najważniejszy, a towarzystwo" - Stach Japycz "Rancho"
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTak sie wtrace, ale ten indeks jest do 180km/h wiec trzeba pomyslec czy auto czasem nie smiga szybciejzaiste ze wszystkich nauk enologia jest najszlachetniejsza
"Bo widzisz... w piciu nie trunek jest najważniejszy, a towarzystwo" - Stach Japycz "Rancho"
Komentarz
-
-
ja miałem Dunlopy SP SPORT01 i są godne polecenia. Ojciec na Astrze je ma założone i również zero problemów. Zarówno na suchym jak i na deszczu dobrze sie auto trzyma drogi.Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
Obydwie opony są pozytywnie oceniane, tylko czy Waszym zdaniem opłaca się kupić Dunlopy z lekkim przebiegiem płacąc 80 pln mniej czy jednak nówki Klebery ?zaiste ze wszystkich nauk enologia jest najszlachetniejsza
"Bo widzisz... w piciu nie trunek jest najważniejszy, a towarzystwo" - Stach Japycz "Rancho"
Komentarz
-
-
ja bym brał DUNLOPY bez zastanowienia.Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
ja teżbym wziął dunlopy, kumpel jezdzi na takich w golfie mk5 i chwali sobie, a dodam ze jest kierowca rajdowym
ja za to namowilem go juz teraz na zmiane na takie jak ja mam
BRIDGESTONE TURANZA ER 300 91 V
ja mam w rozmiarze 205/60/r15
w porownaniu do seryjnych MATADOROW NIEBO A ZIEMIA!!!!
a w profilu 205/55/16 powinny jeszcze bardziej hulac
zrobilem juz na nich jakies 20k km BARDZO POLECAM~!!!
a i jeszcze jedno wiele zalezy do stylu jazdy, moj ojciec ma w primerze te klebery i chwali, sa na pewno trwale, za to jest odczuwalna roznica w trakcji na korzysc moich Bridgestonow, ale ja zuzywam je szybciej ( jezdze tez duzo szybciej)
Komentarz
-
-
Z mojej strony , polecam BRIDGESTONE TURANZA ER 300.
Używam od początku tego sezonu letniego , jakieś 30kkm, i są naprawdę dobre , a zuzycie niewielkie.NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
Obecnie jeżdżę na BRIDGESTONE TURANZA ER 30 91 H. Już ostatni sezon. Kupiłem je razem z autem. Czytałem pozytywne opinie wypowiadane na forum. Ja niestety mam wręcz odwrotne odczucie. Dla mnie te opony to [glow=red:a20210c809]KOSZMAR !! [/glow:a20210c809]kierowcy. Zdarzyło mi się dwa razy zacieśnić zakręt (ok. 40-50 km/h) w lecie i samochód wpadł w poślizg. Sucha nawierzchnia, słonecznie, czysty asfalt bez piasku. Auto zachowało się identycznie jak na lodzie. Większości opon, które użytkowałem w tego typu sytuacjach najpierw był pisk gum a w końcowej fazie poślizg. Szczerze mówiąc mocno przeraziłem się. Pomyślałem, że to nie możliwe w tych warunkach. Może coś z zawieszeniem, jakaś guma, tuleja rozwaliła się i dała taki efekt. Jednak po sprawdzeniu okazało się, że zawieszenie 100% poprawne.zaiste ze wszystkich nauk enologia jest najszlachetniejsza
"Bo widzisz... w piciu nie trunek jest najważniejszy, a towarzystwo" - Stach Japycz "Rancho"
Komentarz
-
-
ediada, masz rację !! Chociaż może bez przesady , że koszmar , ale faktycznie ER 30 są słabe , miałem w Vectrze i potrafiły na suchym na winklach latać bokami !!
Fajnie było , był fan , ale trzeba było być czujnym.
ER 300 są ich przeciwnościa , chociaż żeby z powodu nazwy się źle nie kojarzyły powinny mieć inne oznaczenie !!NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
Panowie, wy tu o letnich, a tu o zimowych trzeba pisac Ciekawa sprawa z tym forum, bo prawie zgrają nam się sezony zimowe Ot taka kontynuacja z końca w początek.
PS. Mam Bridge 300 i są spoko. Również polecam. Wcześniej miałem Micheliny Primacy i Conti Sport Contact 1 i 2 i te Turanza nie ustepuja im a sa tansze.Była O1 jest F2.
Komentarz
-
-
co do uślizgów w ER 30, nie mam doswiadczen , nie ejzdziłem na nich,
ale uwierz , OCTAVKI maja tendencje do rzucania dupką, ale w ER 300 można pojechać na prawdę ostro i pewnie, jeżeli występuję uslizg jest w moim odczuciu kontrolowany, nie szarpie jak to mialo miejsce w innych gumkach.
Doadtkowo są testy ADAC które mowią o i ich wlasciwosciach.
U mnie z kolei przeszły test na na trasie 5 jezior mięDZY POŁCZYNEM ZDRÓJ a CZAPLINKIEM!! ocena 5++ , kto tam jechał wie o czym mówię
Komentarz
-
-
Rafał 82, GoodYear Ultra Grip 7+ :lol:NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
Rafał 82, to teraz bez żartów , bierz ContiNOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
Komentarz