Silentblock w OI 1,9 TDI ASV wymiana

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kasaji
    Classic
    • 2010
    • 5

    Silentblock w OI 1,9 TDI ASV wymiana

    Witam kolegów - nie było mnie na forum chyba ze dwa lata.... tzn nawet jak byłem to raczej jako gość....
    Ale do rzeczy
    Kabel od Mirka założony. Byłem ciekaw co na niego VAG i w sterowniku 19 CAN Gateway pojawił się błąd złego kodowania oraz błąd sterownika telefonu - mimo, że go nie mam.
    Rozwiązałem to następująco - w kodowaniu sterownika 19 w bajcie 5 ustawiłem telefon jakby był - wszystkie błędy zniknęły. W zasadzie nic nie znaczyły bo kabel działa ok - no może poza odczytem temp. oleju ale to chyba sprawa do wyjaśnienia w firmie, bo cały czas mam -61 stopni a w VAGu temperatura prawidłowa.
    Więc polecam ustawienie dla tych, którzy nie lubią czerwonych linijek po przeskanowaniu autka.
    Pozdrawiam

    [ Dodano: Czw 28 Sty, 10 17:23 ]
    BTW dajcie znać czy u was temperatura normalna...
  • haragon
    Rider
    • 2008
    • 310

    #2
    Silentblock w OI 1,9 TDI ASV wymiana

    Witam wszystkich!
    Wiem, że temat był wałkowany i znajdował się na tym forum (był nawet poruszany kilka razy), ale po ostatnim "ZAWALE" nie można już tego odnaleźć.
    Przejdźmy do rzeczy. Szukam zamienników silentblocków do mojej skody OI.
    Podobno najlepsze i najtrwalsze można założyć od ori Seata Leona Cupra (są wykonane z twardszego elastomeru, gumy i w środku są pełne).
    Czytałem kiedyś tu na forum, wręcz nawet ktoś podawał numery katalogowe. Lecz nie zdążyłem ich zanotować.
    Kroi mi się wymiana tych właśnie elementów w zawieszeniu przednim i tylnym.
    Czy ktoś orientuje się jakie są tego właściwe numery katalogowe???
    Za każde info z góry dziękuję
    "Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae

    Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
    >>Hardware - dobrygrzeswawa<<
    >>Software - rogalotti<<

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Taki jak do OI tylko poczatek zamiast 1J0 ma byc 8N0 :twisted:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • dees
        Ambiente
        • 2008
        • 217

        #4
        Zamów u kolegi leemarvin ma pełne Lemfordery w dobrej cenie, mam takie zamontowane i jest super.
        pryncypal

        Komentarz

        • haragon
          Rider
          • 2008
          • 310

          #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          Taki jak do OI tylko poczatek zamiast 1J0 ma byc 8N0 :twisted:
          Microft - będę wdzięczny za całą numerację z wyszczególnieniem na przód i tył (chwilowo nie mam dostępu do katalogu).
          "Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae

          Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
          >>Hardware - dobrygrzeswawa<<
          >>Software - rogalotti<<

          Komentarz

          • cysterniarz
            RS
            • 2008
            • 1887
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            haragon, z etki do leona:

            Komentarz

            • Tomek_dx
              Rider
              • 2008
              • 398

              #7
              Tylne tuleje pełne przedniego wahacza: 8N0 407 181B od Seata Cupry ok. 74 pln za szt w ASO VW i Seat, a tuleje przednie przedniego wahacza 1J0 407 181 oryginały skody ponieważ do Seata Cupry nie pasują
              Tomek

              Komentarz

              • haragon
                Rider
                • 2008
                • 310

                #8
                Dzięki ;-)
                Mam rozumieć, że w przednich wahaczach są 2 tuleje metalowo-gumowe.
                Tylna z 8N0 407 181B pasuje z Cupry. Przednia z przodu już tylko Ori od skody, a jak wygląda sytuacja z wahaczem tylnym???
                "Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae

                Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
                >>Hardware - dobrygrzeswawa<<
                >>Software - rogalotti<<

                Komentarz

                • czarny_wwa
                  Rider
                  • 2008
                  • 411
                  • Octavia III combi (5E5)
                  • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez haragon
                  a jak wygląda sytuacja z wahaczem tylnym???
                  masz z tyłu wahacze czy belkę :?: :idea:

                  Komentarz

                  • Maru 123
                    RS
                    • 2008
                    • 4660

                    #10
                    Silnik: 1.9TDI ASV
                    ośka więc belka
                    1.8T AGU L&K

                    2.0TDI BKD ELEGANCE

                    TOYOTA LAND CRUISER J95

                    Komentarz

                    • haragon
                      Rider
                      • 2008
                      • 310

                      #11
                      Boże, miałem na myśli belkę oczywiście, która jest zawieszona do nadwozia za pomocą tulei metalowo-gumowej. Podobno to też ma swój lepszy zamiennik w Leonie.
                      Czy ktoś jest na tyle światły i podałby stosowny numer części takowego zamiennika- wtedy założony temat byłby kompleksowo rozwinięty ;-)

                      [ Dodano: Pią 11 Wrz, 09 19:56 ]
                      W takim razie odgrzeję kotleta. Może ktoś jeszcze posiada jakieś sugestie???
                      "Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae

                      Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
                      >>Hardware - dobrygrzeswawa<<
                      >>Software - rogalotti<<

                      Komentarz

                      Pracuję...