Ale widziałem już wiele kombinacji na różnych samochodach np. nowa naklejka naklejona nad starą, naklejka przyklejona razem z tym białym papierkiem dookoła, raz nawet widziałem (i bardzo żałuje że wtedy nie miałem jeszcze telefonu z aparatem :P ) samochód z naklejką na prawej szybie od pasażera w dolnym lewym rogu... :shock:
ja kiedys zobaczylem na Octavii II cos takiego
moge tylko dodac ze chwile po zrobieniu zdjecia podeszla do samochodu dosc ladna blondynka i odjechala
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Zapalasz napiecie w instalacji spada, bo aku jest troche slabszy i lampa ABS albo ABS + ASR zapala sie przy kreceniu, a nastepnie gasnie. Wszystko jest jak najbardziej w normie :diabelski_usmiech
Symulator: zamykam auto przy pomocy pilota [alarm włączony]
Wracam za pewien czas, okazuje się że bateria w pilocie padła. Jak otworzyć auto? Kluczyk - będzie wyło...
Wczoraj chciałem wyjchać z garażu.
Odpaliłem. Silnik pracuje.
Wrzucam wsteczny.
Zapala się ABS.
Wyluzowałem.
Wrzucam wsteczny.
Zapaliło się wiele kontrolek na desce rozdzielczej i auto zgasło.
Przy ponownym rozruchu już bez niespodzianek.
pierwsza sugestia - podpiac po VAG-a i zczytac bledy....
moze od wilgoci takie glupoty sie dzieja...
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
sadze ze do ok. 1 l/10000 km jest norma - to zalezy od stylu jazdy, pokonywanych dystansow, pory roku itp itd. pare watkow o tym juz bylo na tym forum.
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
teoretycznie tak, ale ...
gdy stoisz i tak zuzywasz paliwo (a przeciez chcesz gdzies dojechac)
samochod na postoju rozgzrzewa sie duzo wolniej (i nie wiem ile minut uplynie zanim plyn chlodzacy osiagnie 90*C), nawet jak rozgrzejsz silnik to i tak w skrzyni biegow masz nierozgrzany olej (i wieksze opory)
konkludujac - nie warto rozgrzewac na postoju (chyba ze sa jakies syberyjskie mrozy)
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Im niższa temp na zewnątrz [czyt. na polu] tym dłużej należy odczekać przed wyjechniem z garażu
korbennn, silnik diesla nagrzewa się pod obciążeniem (ma inna sprawnosc niżsilniki benzynowe), niestety ale na postoju się nie nagrzeje. Można odczekać z kilkadziesiąt sek. aż płyny zaczną krążyć i ruszać. Ogrzewanie wyłączyć (ustawić na zimne) wtedy szybciej motor złapie temp i dopiero dogrzewać siebie. Niestety diesel zimą na krótkie odcinki to jazda w lodówce.
korbennn, zawsze mam problem z tankowaniem w trasie, na nieznanych mi stacjach... ostatnio musiałem się zmusić i zatankowałem na nielubianym przez zemnie Orlenie... rezultat.. bez zmian jechało się normalnie.
A u siebie leje:
Auchan - bo cena bardzo niska
BP - jak u mnie w mieście mi się rezerwa zaświeci.
TVN Turbo bodajże - rada pana prowadzącego - podjeżdżamy pod dom/sklep [bez różnicy, konczymy trasę] i zanim wyłączymy silnik [Diesel] należy odczekać...kilka kilkanaście sekund [turbina]
Wydaje mi się to zasadne o od jakiegoś czasu tak właśnie robię, bez przesady oczywiście, nie czakm 60 sec ale powiedzmy 7-12sec
Komentarz