Wibracje na kierownicy przy ruszaniu na Octavii II 2.0 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • SimekSS
    Classic
    • 2010
    • 1

    Wibracje na kierownicy przy ruszaniu na Octavii II 2.0 TDI

    Witam wszystkich

    Chciałbym przedstawic swoje prywatne auto. Na poczatku od razu powiem, że nie jest to nic nadzwyczaj mocnego ale założenie którym kierunkowałem sie tworzac je (ten etap) było kompletnie inne.

    Może od poczatku :-)

    Chciałem kupic jakies 1.8T z napedem na 4ry koła. Po dwóch miesiacech szukania i przebierania w "rodzynkach" na Polskim rynku wpadłem na pomysł aby rozszeżyc zakres poszukiwań terytorialnych o państwo w którym Skoda jest na wysokim miejscu sprzedaży, państwo w którym ludzie kupuja dobrze wyposażone auta oraz warunki klimatyczne w których sie one poruszaja sa dużo lepsze niż u nas w kraju.

    Padło na skode Octavie 1.8T ARX 4x4 (czemu nie RS ? poniewaz RS nie ma napędu na 4ry koła) pochadzace z (zdjęcie z przed 1.5roku czasu)...



    Troszke pracy trzeba było jej poświęcic ale warto było, auto 70kmil z ksiażkami serwisowymi pachnace nowoscia. Właściciel nie miał nic wspólnego z tuningiem :-)
    Do przekładki używałem częsci z rocznika 2005 oraz wielku rzeczy z ASO. Wraz z tym weszły mody RS look wewnatrz i na zewnatrz oraz mody mechaniczne.

    Wracajac do poczatku, miałem takie założenie aby uzyskac jak najlepsze parametry na seryjnym słupku silnika oraz na seryjnej turbinie K03S. Dlaczego ? ponieważ auto słyży do ślizgania sie po sniegu, lubie samochody z szerokim użytecznym zakresem obrotów a montaż K04 czy inne nawet grubsze mody w 1.8T nie maja sensu... dlaczego ? o tym póżniej :-)

    Teraz troche na temat modów pod maska:

    •wtryskiwacze 420cc
    •TIP oraz filtr powietrza BMC CDA
    •Frontowy intercooler
    •układ wydechowy 2.75"
    •odelżone koło jednomasowe z dociskiem od VR6 oraz tarcza spiekowa
    •dodatkowe zegary boost oraz EGT
    •usuniete akcesoria silnika typu SAI, EVAP
    •odblokowana możliwosc hamowania z "lewa noga"

    Obecny wykres oraz zdjęcia auta na naszej stronie internetowej (zdjęcia sie dużo szybciej uruchamiaja) - obecne parametry silnika to 248PS i 352Nm wystrojone na paliwie ze stacji 98oct.

    Domena mrmotors.pl jest wystawiona na sprzedaż w serwisie premium.pl. Domena oczekuje na oferty zainteresowanych, zachęcamy do zakupów.


    Co do dalszych planów to przyszły własnie wałki od NA. Jak tylko znajdziemy czas postaram sie zaktualizowac opis. Ten mod bedzie ostatnim modem w tym silniku, na to nadwozie czeka już nowy motor i nowe pomysły :-)

    Pozdrawiam.
    Szymek
  • Karol___P
    Classic
    • 2009
    • 1

    #2
    Wibracje na kierownicy przy ruszaniu na Octavii II 2.0 TDI

    Cześć. Właśnie odebrałem z pierwszego przeglądu gwarancyjnego swoją Octavia II 2.0 TDI. Zauważyłem, że przy ruszaniu, kierownica wpada w lekkie wibracje. Trwa to kilka sekund, potem drganie ustaje.

    Dodatkowo informuję, że nie traktuję tego samochodu sportowo.

    Czym te wibracje mogą być spowodowane?

    Karol
    Nie wiem dlaczego nie podano w wyborze rodzaju silnika 2.0 TDI 140KM

    Komentarz

    • Jac_ek
      RS
      • 2009
      • 1733

      #3
      - jesli wibracje wystepuja tylko przy przyspieszaniu a po zdjeciu z nogi z gazu ustepuja odrazu to może to być pół oś (czuc to bardziej całym samochodem, jak bujanie lewo prawo)

      - jesli wibracje pojawiają sie przy wyższych prędkościach i nie mają związku z przyśpieszaniem to trzeba wywazyc kola (drgania glownie na kierownicy)
      - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

      Komentarz

      • FELICJAN
        Ambiente
        S_OCP Member
        • 2007
        • 118

        #4
        Tylko tak się zastanawiam ..Karol___P chyba by coś wiedział na temat uderzenia ośki..?a czy w oktawkach są takie odważniki na półosiach jak w felicjach.

        Felicjan
        ...1.6 BFQ SQ24 już jest..piękność i 191.000+ za nami

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          _________________
          Nie wiem dlaczego nie podano w wyborze rodzaju silnika 2.0 TDI 140KM
          A silnik 2.0TDI BKD to co :twisted:
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • misiekwaw
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7715
            • Ford

            #6
            to BKD a nie 140KM :szeroki_usmiech

            przeniosłem we właściwe miejsce 8)
            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
            http://www.disi-tune.pl
            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
            Był WRX
            Była Octa

            Komentarz

            Pracuję...