Co lepiej 90 koni Agr + mod czy silnik 110 koni

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukaswoj
    Classic
    • 2008
    • 31

    Co lepiej 90 koni Agr + mod czy silnik 110 koni

    Zamieszczone przez Big
    Żeby ten przykład był kompletny zapytam. - czy ten rolnik przed sprzedażą dolewa do tego mleka wody?
    no właśnie, bo zupełnie nietrafiony te przykład
    chyba, że dolewa, to wtedy ok
    pozdrawiam
    Łukasz Wojciechowski

  • Almanis
    Ambiente
    • 2007
    • 123
    • Octavia II (1Z3)
    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #2
    Co lepiej 90 koni Agr + mod czy silnik 110 koni

    Wiem, ze szukajka nie gryzie ale połowa forum jest o sofcie silników.
    No wiec jedna krótka odpowiedź. Czy lepiej kupić 1,9 tdi AGR i dodac soft czy też octavke z silnikiem 110 KM?

    Alek
    O1 1,9 TDI AGR
    O2 2,0 TDI CFHC

    Sznaucerki są moją pasją www.almanis.pl

    Komentarz

    • Sinner
      Drive
      • 2009
      • 68

      #3
      Najlepiej 110 KM i dodać soft :lol: A na poważnie to chyba lepiej 110 KM, bo AGR nie ma zmiennej geometrii łopatek w turbinie, a to sie może przydać w przyszłości.
      Skodżitsu AGR+ by Dynosoft

      Komentarz

      • ufo
        L&K
        • 2008
        • 1475
        • Octavia III combi (5E5)
        • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

        #4
        Almanis, miałem wcześniej AGR-a w leonie + wirusa na 115KM...bylem bardzo zadowolony :szeroki_usmiech
        a propos zmiennej geometrii, jest ona bardzie podatna na zapiekanie.

        Komentarz

        • karo
          Drive
          • 2009
          • 77

          #5
          a ja bym sie zastanowil do czego... jak bez szalenstw to brak zmiennej geometrii bedzie zaleta, szczegolnie do jazdy po miescie. Komu sie zapiekly kierownice w turbinie to wie o czym pisze. Taki AGR po virusie pewnie bedzie lepiej jezdzil niz seryjna 110 i podejrzewam ze spalanie bedzie mniejsze. A jesli silnik do modow to jednak 110 bo do 130-140 kucykow daje rade.

          Komentarz

          • cysterniarz
            RS
            • 2008
            • 1887
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            Almanis, a ile chciałbyś osiągnąć? bo na agr bez zmiany turbawy daleko nie zajdziesz z programem, poza tym hamulce, w 110 masz już 4xtarcze i w zdrowej serii 120KM.

            Komentarz

            • Sinner
              Drive
              • 2009
              • 68

              #7
              Panowie, przecież nie wolno dopuścić do tego, żeby sie kierownice zapiekły!! A co do hamulców, to aż mi głupio, że o tym zapomniałem, bo nie dalej jak miesiąc temu u siebie montowałem tarcze z tyłu ops:
              Natomiast pozostaje jeszcze sprawa sprzęgła, ale tu juz słyszałem rózne wersje... że niby AGR ma pancerne sprzęgło (i to moge potwierdzić), ale ponoć w AGR 4motion montowali sprzęgło identyczne jak ma 110. Ale tu znowu rozbija się wszystko o to, co chcesz osiągnąć, a raczej o to co będziesz chciał osiągnąc :twisted:
              Skodżitsu AGR+ by Dynosoft

              Komentarz

              • szkoda
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 22543

                #8
                oczywiście im mocniej od początku tym lepiej
                saport techniczny baj DGW
                była BKD+DSG '05 120kkm
                była BXE '08 190kkm
                no i nie ma :-)

                Komentarz

                • Almanis
                  Ambiente
                  • 2007
                  • 123
                  • Octavia II (1Z3)
                  • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  j.w.

                  Nie mam wygórowanych potrzeb co do mocy. Jeżdże spokojnie, oszczędzając samochód i paliwo (typowy kapelusznik) ale czasem są sytuacje na drodze, że dobrze jest mieć pod noga parę kilowatów mocy więcej. Będę z czasem rozglądał się za drugim szkodnikiem stąd moje dylemat. Wiem, że sa kłopoty z turbina przy 110 Km (minus) ale nie brałem pod uwage wzmocnionych hamulców (plus).

                  Dzięki wszystkim za podpowiedzi
                  O1 1,9 TDI AGR
                  O2 2,0 TDI CFHC

                  Sznaucerki są moją pasją www.almanis.pl

                  Komentarz

                  Pracuję...