A co byście powiedzieli na to żeby w octavi zamontować 195/60r15 a nie o standardowym profilu 65? Jakie będą tego konsekwencje?
bedziesz miał o 2cm mniejszą średnicę koła, większe przekłamanie licznika, dziwny wygląd, trochę mniej bujania na zakręcie, a co ma na celu taka operacja?
bardziej naturalnym zamiennikiem będzie tu 205/60R15
Witam serdecznie. Jestem tu pierwszy raz i w dodatku z problemem otóż : silnik 1,9 TDI
90 kM ALH 2004r. przebieg 215 tys. tyle na temat mego autka.
W zeszłym tygodniu silnik nagle stracił większą część mocy i zapaliła się kontrolka silnika, po umyciu silnika i wymianie filtra paliwa skodinka otrzymała drugie życie i silnik pracował z pełną mocą , długo jednak nie cieszyłem się tym stanem i już po tygodniu objawy powróciły (nadmienię iż brak mocy objawia się na wszystkich biegach i w całym zakresie obrotów). Wizyta w ASO niczego nie wyjaśniła , stwierdzono - do wymiany turbina bez uzasadnienia , na dodatkowe pytania w tym zakresie padały coraz to bardziej mętne uzasadnienia tego stanu - odpowiedzi typu - musimy wymontować turbinę i sprawdzić rodzaj turbiny- stopień zaufania w tym momencie spadł niemalże do zera. Co robić serdecznie proszę o jakieś informację lub pomoc w tym temacie , a może ktoś podjąłby się fachowej diagnostyki , naprawy . jeszcze raz wszystkich Pozdrawiam
osoba prywatna, poczytaj nematy:
- notlauf
- tryb awaryjny
możliwe przyczyny na szybko:
- zapieczone kierownice w turbinie
- do wymiany zawór n75
- przetarte węże ciśnieniowe
Trzeba podłączyć auto pod vaga, zrobić logi dynamiczne.
Nie bedziemy w dwoch miejscach gadac o tym samym. Odpisalem w innym, jest podana osoba ktora to zrobi lub wskaze kogos kto sie podejmie i nie bedzie to ASO :twisted:
Komentarz