[O2] Dlaczego silnik traci power?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grudnos
    Classic
    • 2010
    • 3

    [O2] Dlaczego silnik traci power?

    wiesz raczej nie słusznie nie jechali ani na sygnale ani z sygnałem świetlnym, ale i tak co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie bo to Polska właśnie.
    W innym cywilizowanym kraju dostali by po łbie i tyle.
  • jamaju
    Drive
    • 2009
    • 92
    • Octavia IV combi (NX5)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #2
    [O2] Dlaczego silnik traci power?

    Witam. Miałem dziś pierwszy raz okazję przejechać fragment dwupasmówki moim nowym nabytkiem. Chciałem wykorzystać warunki i trochę autko przegonić i tu zonk :x Przy prędkości około 130 km/h doszło do czegoś w rodzaju odcięcia paliwa :?: ... Przerwa trwająca ułamek sekundy, jednak po tym auto nie miało już "poweru" nawet na niższych biegach, niezależnie od wysokości obrotów auto przyśpiesza powli. Zjechałem na Shella dotankować. Po odpaleniu auta, wszytko wróciło do normy, auto ładnie przyśpieszało. Więc podjąłem się kolejnej próby pogonienia bryki. I tu powtórka z rozrywki :evil: Po zjechaniu z trasy, wyłączyłem silnik i odpaliłem ponownie - znów wszystko gra :shock: Czy ktoś ma jakiś pomysł o co w tym chodzi?
    Jest O3 Combi 1.4 TSI
    Była O2 Combi 1.9 TDI BXE

    Komentarz

    • misiekwaw
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7715
      • Ford

      #3
      obstawiam zapieczone kierownice w turbo :idea: sprawdź błędy na początek

      użyj szukaj: notlauf, traci moc
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz

      • piramida
        RS
        • 2009
        • 12222
        • Superb III (3V3)

        #4
        Raz miałem tak na autosradzie kilka miesięcy temu jeszcze na serii, gniotąc cały czas około 180 z berlina do krakowa w katowicach turbina stękła, po zgaszeniu auta i ponowym odpaleniu spokój, wiecej razy to sie nie powtórzyło.
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz

        • jamaju
          Drive
          • 2009
          • 92
          • Octavia IV combi (NX5)
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          #5
          Zamieszczone przez MisiekWAW
          obstawiam zapieczone kierownice w turbo :idea: sprawdź błędy na początek

          użyj szukaj: notlauf, traci moc
          Dzięki MisiekWAW za naprowadzenie. Widzę że problem dość powszechny... Może to faktycznie te kierowniczki. Auto ma mały przebieg, nie było chyba ostro traktowane, raczej PSJ...
          Trzeba poszukać dobrego diagnosty, może ktoś polecić jakiegoś fachowca z okolic Rybnika?
          Jest O3 Combi 1.4 TSI
          Była O2 Combi 1.9 TDI BXE

          Komentarz

          • leszekmw
            RS
            • 2005
            • 5356

            #6
            Zamieszczone przez piramida
            cały czas około 180 z berlina do krakowa
            no to niezła jazda jak na diesla... :szeroki_usmiech
            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
            GVI 1.4TSI
            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

            Komentarz

            • piotrek_gdy
              RS
              • 2008
              • 7723
              • Volkswagen
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #7
              Zamieszczone przez jamaju
              Przerwa trwająca ułamek sekundy, jednak po tym auto nie miało już "poweru" nawet na niższych biegach
              turbinka kolego
              jak radzili koledzy poszukaj "notlauf"
              u mnie wystąpiło po pobycie w serwisie(2 tyg) ale udało się "rozjeździć" kierowniczki :diabelski_usmiech
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz

              • sew1981
                RS
                S_OCP MemberModeratoRS
                • 2009
                • 10918
                • Fiat

                #8
                leszekmw czyli dieslem...nie mozna tak grzac? ja mam 6 gangow i na autostradach czesto mi sie zdarza cos kolo 170 caly czas...jak jade obroty ma kolo 3 tysiecy wiec chyba tragedii nie ma co?

                Komentarz

                • jamaju
                  Drive
                  • 2009
                  • 92
                  • Octavia IV combi (NX5)
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  #9
                  Serwis usunie usterkę niodpłatnie :szeroki_usmiech
                  Jest O3 Combi 1.4 TSI
                  Była O2 Combi 1.9 TDI BXE

                  Komentarz

                  Pracuję...