Generalnie chodzi o to, żeby auto prowadzilo sie pewnie ale żeby plomby z zębów nie wypadały ... 
Ja mam OI kombi 1.8T i szukam jakiegoś dobrego rozwiązania.
Z tego co wiem to na przód są dostępne zarówno amory olejowe jak i gazowo-olejowe a na tył tylko gazowo-olejowe. Sądzę, że zakładanie z przodu olejowych a z tyłu gazowo-olejowych to nie jest dobry pomysł. Macie z tym jakieś doswiadczenia?
Co Waszym zdaniem jest twardsze Kayaba eXel-G czy B4?
Jak w prownaniu w tymi dwoma markami wypadaja gazowe Sachsy i Magnum - chodzi o twardość i trwałość?

Ja mam OI kombi 1.8T i szukam jakiegoś dobrego rozwiązania.
Z tego co wiem to na przód są dostępne zarówno amory olejowe jak i gazowo-olejowe a na tył tylko gazowo-olejowe. Sądzę, że zakładanie z przodu olejowych a z tyłu gazowo-olejowych to nie jest dobry pomysł. Macie z tym jakieś doswiadczenia?
Co Waszym zdaniem jest twardsze Kayaba eXel-G czy B4?
Jak w prownaniu w tymi dwoma markami wypadaja gazowe Sachsy i Magnum - chodzi o twardość i trwałość?
Komentarz