henio, może powypadkowa? Czasami różnią się wyposażenia w tych samych modelach . Np u mnie jest podłokietnik z tyłu a nie ma 3 zagłówka zaś u MiśkaWAW są 3 zagłówki ale nie ma podłokietnika (wersja RIDER) oba samochody były nowe
Witam.
Mam padnięty termostat o Octavi 1.9 TDI.
CZy któś wymieniał do samodzielnie, gdzie on jest zamontowany
Pozdrawiam
Mirass
Zdejmujesz rurę z króćca, odkręcasz śruby mocujące króciec i wyjmujesz razem z termostatem. W TDI aby wyciągnąć termostat należy go przekręcić w lewo o 90*. Oczywiście należy spuścić płyn.
Odnawiam Temat Panowie.
Problem mój to wymiana termostatu.
Po odkręceniu króćca rurowego okazało się ,że wcale tam nie mam termostatu. I tu problem mój bo kompletnie nie wiem jak on powinien być zamontowany.
Kupiłem termostat o numerach 044 121 113 4 nie wiem bo w ECP nie ma tam tej ostatniej litery więc nie wiem co to za oznaczenie.
Logika podpowiadała mi, że tym grzybkiem do silnika, ale jak tak próbowałem to nawet śruby nie dotykały gwintu i króćca nie mogłem dokręcić. więc zamontowałem go grzybkiem do króćca tak jak w załączonym rysunku.
A tu moje pytanie:
1. Czy zamontowałem go poprawnie
2. Temperatura silnika teraz stanęła na 90 stopniach ale dmucha zimnym powietrzem
3. Jak wymienić wodę na płyn chłodniczy, czy wystarczy tylko spuścić z chłodnicy ( z chłodnicy wyleciało mi z 3 litry tylko przy wymiane termostatu , czy trzeba spuszczać z bloku.
4. Jak trzeba s[puszczać z bloku to gdzie i jak.
5. Jak odwietrzyć układ ( klimatronic)
P.s. ktoś wcześniej pisać że termostat schodzi jak się go okręci w 90stopni w lewo.
więc przy montażu w 90% w prawo a ja tam nic i nie wiem jak to zamontować. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Komentarz