Program naprawdę delikatny. Hamownia w Ecusofcie jest teraz w remoncie i lada chwila będzie 4x4. Potem może będą jakieś eksperymenty z mocą. Dlatego narazie moc pozostaje niewiadomą. Z Ecusoftem współpracuję od dawna i pomimo przeczytanych gdzieś w sieci negatynych opinii na temat tej firmy (nie wiem właściwie skąd się one biorą) nigdy nie miałem żadnych problemów. Poprzednia Octavia 2 na ich sofice zrobiła 80tys i nic się nie działo. Teraz też jest OK bo znam obecnych właścicieli auta.
Wracając do tematu: moc rozwija bardzo płynnie, nie ma turbodziury ani żadnych nagłych kopów. Głównie zmodyfikowane są dawki przy wyższych obrotach. Jak już będą mieli hamownie 4x4 to napweno nieomieszkam tam znów wstąpić.
Co do halogenów, to tłumaczę 150 raz :wink: , w autach po FL jest już inny sterownik centralnej elektryki, taki jak w Superbie 2 i dotychczas bity były bardzo kiepsko opisane.
Wracając do tematu: moc rozwija bardzo płynnie, nie ma turbodziury ani żadnych nagłych kopów. Głównie zmodyfikowane są dawki przy wyższych obrotach. Jak już będą mieli hamownie 4x4 to napweno nieomieszkam tam znów wstąpić.
Co do halogenów, to tłumaczę 150 raz :wink: , w autach po FL jest już inny sterownik centralnej elektryki, taki jak w Superbie 2 i dotychczas bity były bardzo kiepsko opisane.
Komentarz