spoko spoko, jeszcze chwilkę
[O1] sprzeglo
Zwiń
X
-
Najpierw napisz jaki przebieg, wtedy można cos doradzić.Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
przebieg 153200 , przy przyspieszaniu wzrost obrotów , a po chwili predkości nie na każdym biegu , jak jade sam ,bo z kimś ( obciążenie ) jest ok, a bynajmniej nie widzę różnicy
,Zamieszczone przez TomaszekJa przechodze teraz na jednomasowe koło zamachowe oraz sprzęgło z G60!
Komentarz
-
-
jutro sprawdzę cenę i dam ci znaka. Zeby było na 100% przyślij mi vin na komórkę. jest w wwie kilka warsztatów, które nabijają okładziny( niski koszt jeśli masz dwumas i docisk oki, jak dwumas słaby można założyć zwykłe koło ), zakładam to do starszych autek. używane kolo zwykłe nada się pod warunkiem, że nie jest spalone lub nadmiernie wytarte.
Komentarz
-
-
Jak wymieniac to całość, razem z dwumasa. Chyba, że chcesz mieć powtórkę z rozrywki...
Robekcool nie masz racji, glupotą było by zostawienie docisku :diabelski_usmiech . Koszt ca. 500 zl części + robocizna nie licząc dwumasy. Części z dwumasem ca. 1600 PLN + robota.
Jednomas i nabijanie okładzin Ci odradzam. Ale to tylko moje zdanie :PSzlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Ale ja cały czas piszę o jednomasie!!!!Koszt kompletnej dwumasy ze sprzęgłem to około 1500PLN(sachs) z Lukasa mozna taniej ale czy warto???
Jednomasa jest nie do zajechania plus sprzeglo z G60(do 380 niutków wytrzymuje luzacko,a kto chcę wjechać powyżej 400 Nm to sprzęgło z VR6 na tej samej jednomasie,sprawdzone patrz misiek^wro )!
Komentarz
-
-
wprawne oko potrafi ocenić stan elementówSzlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
kupuj jednomasa, czyli kolo zamachowe od 1z + komplet sprzegla sachsa od g60 i do tego srubki, wszystko opisalem w swoim temacie o skodzince jak to wyglada i jakie sa roznice a raczej ich brakJest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez phrixNajpierw napisz jaki przebieg, wtedy można cos doradzić.
Podstawa to dobra diagnoza.
Naprawa ( nabijanie ) tarcz sprzęgłowych lub regenracja docisków polecam w Ursusie na ul. Dzieci Warszawy sam naprawiałem zestaw ,który nie mogłem dokupić ( inne auto niż s.)
[ Dodano: Pon 01 Lis, 10 11:51 ]
Zamieszczone przez robekcoolTOMASZEK masz rację jednak ocena stanu części to podstawa. Inaczej każde ślizgające się sprzęgło kończyłoby się wymianą kpl z dwumasem włącznie, każdy notfaul wymianą turbiny, itd. Wg mnie pies jest pogrzebany w trafnej diagnozie.
np. raz wytrzyma dana część 100 tysi ,raz 300 tysi bez diagnozy mozna tylko wymieniać w ciemno.
Komentarz
-
Komentarz