nie trzeba, zależy to od jego stanu (luzu liczonego w ilości zębów na kole zamachowym). MAX 3 lub 7 zależnie luk czy sachs. ocenia się to po demontażu skrzyni biegów.
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
sebu zazwyczaj wymienia sie wszystko :cry: (niezłe koszta)! A jakie masz objawy ze wymieniasz sprzegło?Ja przechodze teraz na jednomasowe koło zamachowe oraz sprzęgło z G60!
przebieg 153200 , przy przyspieszaniu wzrost obrotów , a po chwili predkości nie na każdym biegu , jak jade sam ,bo z kimś ( obciążenie ) jest ok, a bynajmniej nie widzę różnicy
,
Zamieszczone przez Tomaszek
Ja przechodze teraz na jednomasowe koło zamachowe oraz sprzęgło z G60!
jest tańsze ?
Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz jak pomogłem to daj punkcik sprzęgło od G 60
sebu i to zdecydowanie!Koło zamachowe uzywka(bo nowe to tylko w serwisie,a jest to cześc praktycznie nie do zniszczenia)około 100-150PLN,a kompletne sprzęglo w granicach 400-450PLN!Chyba ze potrzebujesz jeszcze wytrzymalsze(z VR6) to okolo 200PLN(może troszke mniej) trzeba dołozyc!
Tak jak napisał robekcool , wymienia się jeśli zachodzi taka potrzeba, jeśli ma zbyt duży luz albo jeśli hałasuje. Montaż używanego , niewiadomego pochodzenia , to ryzyko. Z tego co wiem można znależć regenerowane , ale nie wiem jak jest z ich trwalością.
jutro sprawdzę cenę i dam ci znaka. Zeby było na 100% przyślij mi vin na komórkę. jest w wwie kilka warsztatów, które nabijają okładziny( niski koszt jeśli masz dwumas i docisk oki, jak dwumas słaby można założyć zwykłe koło ), zakładam to do starszych autek. używane kolo zwykłe nada się pod warunkiem, że nie jest spalone lub nadmiernie wytarte.
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
Jak wymieniac to całość, razem z dwumasa. Chyba, że chcesz mieć powtórkę z rozrywki...
Robekcool nie masz racji, glupotą było by zostawienie docisku :diabelski_usmiech . Koszt ca. 500 zl części + robocizna nie licząc dwumasy. Części z dwumasem ca. 1600 PLN + robota.
Jednomas i nabijanie okładzin Ci odradzam. Ale to tylko moje zdanie :P
Ale ja cały czas piszę o jednomasie!!!!Koszt kompletnej dwumasy ze sprzęgłem to około 1500PLN(sachs) z Lukasa mozna taniej ale czy warto???
Jednomasa jest nie do zajechania plus sprzeglo z G60(do 380 niutków wytrzymuje luzacko,a kto chcę wjechać powyżej 400 Nm to sprzęgło z VR6 na tej samej jednomasie,sprawdzone patrz misiek^wro )!
TOMASZEK masz rację jednak ocena stanu części to podstawa. Inaczej każde ślizgające się sprzęgło kończyłoby się wymianą kpl z dwumasem włącznie, każdy notfaul wymianą turbiny, itd. Wg mnie pies jest pogrzebany w trafnej diagnozie.
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
Tylko czy to wprawne oko da gwarancje, że "po wyjezdzie" z warsztatu docisk sie nie wysra ?? Bo jeżeli nie da, to dla mnie to jest naciąganie na koszty robocizny.
Witam. Mam octavie 1998 1.9TDI 90KM 66kw przejechane 295000. Ja zrobiłem nim 200000. Teraz przyszedł czas na wymiane sprzęgła i takie pytanie jekie tam jest sprzęgło, jakie kupić.
kupuj jednomasa, czyli kolo zamachowe od 1z + komplet sprzegla sachsa od g60 i do tego srubki, wszystko opisalem w swoim temacie o skodzince jak to wyglada i jakie sa roznice a raczej ich brak
Valeo Service, el especialista de los recambios y repuestos del automóvil, ofrece una gama completa de piezas y accesorios para tanto coches como vehículos industriales.
Najpierw napisz jaki przebieg, wtedy można cos doradzić.
Każdy dwumas 1.9 TDI można wykończyć w 1 dzień nawet nówkę z salonu.( potwierdzone i sprawdzone w kilku autach ..nie jestem takim szatanem lecz to dzieła kolegów z upalania Q)
Podstawa to dobra diagnoza.
Naprawa ( nabijanie ) tarcz sprzęgłowych lub regenracja docisków polecam w Ursusie na ul. Dzieci Warszawy sam naprawiałem zestaw ,który nie mogłem dokupić ( inne auto niż s.)
[ Dodano: Pon 01 Lis, 10 11:51 ]
Zamieszczone przez robekcool
TOMASZEK masz rację jednak ocena stanu części to podstawa. Inaczej każde ślizgające się sprzęgło kończyłoby się wymianą kpl z dwumasem włącznie, każdy notfaul wymianą turbiny, itd. Wg mnie pies jest pogrzebany w trafnej diagnozie.
np. raz wytrzyma dana część 100 tysi ,raz 300 tysi bez diagnozy mozna tylko wymieniać w ciemno.
Komentarz