O1 benzyna + gaz z klimatyzacją za 46 000 zł, pachnąca z salonu albo 3 letnia Vectra C (no może 2 letnią się uda znaleźć) z dieslem (nie wiem jeszcze jakim), za podobną kwotę i jakimś rozsądnym przebiegiem. Ja wiem, że to nie najlepsze miejsce na takie pytanie, ale ciągle się łamię, opinii w te czy wewte jest tyle samo.
Trochę O1 straciła, gdy doczytałem, że ma mało miejsca z tyłu, i może być dziecku w foteliku ciasnawo, jak w mojej obecnej Corrolce. Prawda to?
Jesli miałbym wybierać pomiędzy O I a Vectrą C to zdecydowanie wybrałbym Vectrę.
Jesli pomiedzy O II a Vectrą C, wtedy wybrałbym O II
Takze również proponuję poszukac 2-3 letniej O II.
Zamieszczone przez jaad33
Trochę O1 straciła, gdy doczytałem, że ma mało miejsca z tyłu, i może być dziecku w foteliku ciasnawo
Prawdą jest że w O I z tyłu jest bardzo mało miejsca,ale bez przesady- dziecko w foteliku bedzie mialo wygodnie. Ale dorosły z tyłu juz bedize nażekał zwłaszcz ejeśli z przodu siądzie osoba o wzroście powyżej 180 cm.
P.S.
Chyba że chcesz to mam do sprzedania pewne i zadbane, 3 letnie Renault Megane II sedan z małym przebiegiem (43 tys km).
W czym wobec tego OII jest tak druzgocąco lepsza od OI, że lepsza II 2-3 letnia od I? Wiem, że ma inne zawieszenie - czy lepsze na nasze biedne drogi? Gdyby wybierać jedną albo drugą z takim samym silnikiem 1.6, to oprócz nowoczesnego designu i ciut większym bagażnikiem, co jeszcze decyduje o przewadze OII?
Gdyby wybierać jedną albo drugą z takim samym silnikiem 1.6, to oprócz nowoczesnego designu i ciut większym bagażnikiem, co jeszcze decyduje o przewadze OII?
wszystko, O II to zupełnie inny samochód majacy z O I wspólna tylko nawzę
Inna płyta podlogowa, inne silniki, inny zawias, inna elektronika, inna komunikacja (szyna CAN), inne fotele, inna jakość montażu, inna jakość materiałów itd. itp. To poprostu totalnie inny samochód w którym wyeliminowano większośc wad O I np. brak miejsc ana tylniej kanapie czy niewygodne twarde fotele.
Dzięki za wyjaśnienie. To jeszcze zapytam o silnik, jaki do OII (nie kombi) jest wystarczający, czy są któreś bardziej trwałe i niezawodne? Nie jeżdżę zbyt dynamicznie i szybko, więc demon prędkości nie jest mi niezbędny, a chciałbym taniej
Miałem podobny dylemat co ty Jaad33:roll:
Po wielu poszukiwaniach i rozczarowaniach co do stanu technicznego używanych samochodów ,zdecydowałem sie na kupno salonowej Octavi I.
Może i jest to przestarzały technologicznie samochód ,ale jest nowy!!!
Jak ma byc spokojnie i wzglednie tanio to 1.6, a jak ma byc drozej w zakupie, ale przyjemniej w jezdzie i bardzo mozliwe ze taniej w eksploatacji to 1.4TSI :diabelski_usmiech
Zalezy jaki budzet, ja bym sie mocno zastanowil nad nowym 1.6TDI, jak wprowadza za kilka lat OC od normy EURO to on juz ma EURO5 wiec problemow nie bedzie, palic ma malo, DPF nie jest taki straszny, tylko nikt go na tym forum jeszcze nie kupil
jaad33, a oglądałeś to ogłoszenie co wkleiłem parę postów wyżej ?
Oglądałem i.... nie wiem. Jak na ten przebieg cena wydaje się być jak dla mnie za wysoka. Mnie nie zależy na wyposażeniu, za wyjątkiem klimy. Autko sprawia wrażenie zadbanego i silnik fajny, ale jakos mam opory przed kupnem auta powyżej 100k km...
Jak ma byc spokojnie i wzglednie tanio to 1.6, a jak ma byc drozej w zakupie, ale przyjemniej w jezdzie i bardzo mozliwe ze taniej w eksploatacji to 1.4TSI
Dokładnie tak
Tylko jeśli mówimy o używanej O II to trafienie 1.4 TSI będzie praktycznie niewykonalne, poniważ ten silnik jest od bardzo niedawna w ofercie i ludzie jeszcze nie pozbywaja się tych aut (są za nowe).
Także pozostaje 1.6 MPI lub 1.6 FSI lub mocniejsze 2.0 FSI oraz 2.0 TFSI.
ja mialem podobny dylemat, i proponuje nastepujace podejscie: szukaj 1-2 miesiace uzywanej O2, a jak nie znajdziesz to kup nowa O1 lub nowa O2 (za ok 52 tys mozna miec O2 1,6 Mint). Zbliza sie koniec roku czyli najwieksze obnizki na nowe auta, wiec mozna cos upolowac szczegolnie, ze nie masz jakichs wielkich wymagan co do wyposazenia.
Ja akurat nowej O2 raczej nie kupie bo wersja FL jest paskudna ale moze tobie sie spodoba?
Komentarz