Dig Dug napisalem...jasno..chyba wiesz gdzie octavia ma naped? :wink: z przodu...wiec na przod..jesli miala by tylni to na tyl..lepiej ( mimo ze ciezszy przod i hamowanie z przodu lepsze)...
chyba dyskusja dotyczy przednionapedowych oct..wiec przod
[ Dodano: Sro 21 Paź, 09 15:37 ]
najlepiej nic nie ogladac..tylko pozmieniac dobie te oponki na osiach i samemu jezdzic swoja niunio i sprobowac poslizgow, ruszania i hamowania. star...zestawem 40 tonowym jezdzi sie troszke inaczej nic wazaca poltorej tony octavia :lol:
[ Dodano: Sro 21 Paź, 09 15:40 ]
ja kiedys w cc mialem tylko na przodzie zimowki ( z racji ekonomicznych - studencka bieda)...i oczywiscie ze dupa na duzym ubitym sniegu miala tendencje do wyjazdu...ale wiadomo ze na tych oponach letnich bym nie ruszyl pod zadna gorke, ani pozadnie nie zahamowal...tylko walil w kazdy kraweznik..a ze cc to nie octavia (inna masa, moc, moment) tez trudno porownac - to odnosnie zimowek na jedna os.
[ Dodano: Sro 21 Paź, 09 15:42 ]
haragon napisał/a:
Konfigurację dobre z przodu gorsze z tyłu znacznie gorzej opanować. Wygląda to mniej więcej tak: Jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze- już za późno
Widziałem coś takiego- kierownik jest wtedy bez szans tył wyprzedza przód - robisz bezwładnie dwa kółka wokół własnej osi i lecisz do rowu.
....a odnosnie tego....trening..z kierownika uczyni mistrza...i nie zrobi tak :lol:
chyba dyskusja dotyczy przednionapedowych oct..wiec przod
[ Dodano: Sro 21 Paź, 09 15:37 ]
najlepiej nic nie ogladac..tylko pozmieniac dobie te oponki na osiach i samemu jezdzic swoja niunio i sprobowac poslizgow, ruszania i hamowania. star...zestawem 40 tonowym jezdzi sie troszke inaczej nic wazaca poltorej tony octavia :lol:
[ Dodano: Sro 21 Paź, 09 15:40 ]
ja kiedys w cc mialem tylko na przodzie zimowki ( z racji ekonomicznych - studencka bieda)...i oczywiscie ze dupa na duzym ubitym sniegu miala tendencje do wyjazdu...ale wiadomo ze na tych oponach letnich bym nie ruszyl pod zadna gorke, ani pozadnie nie zahamowal...tylko walil w kazdy kraweznik..a ze cc to nie octavia (inna masa, moc, moment) tez trudno porownac - to odnosnie zimowek na jedna os.
[ Dodano: Sro 21 Paź, 09 15:42 ]
haragon napisał/a:
Konfigurację dobre z przodu gorsze z tyłu znacznie gorzej opanować. Wygląda to mniej więcej tak: Jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze- już za późno
Widziałem coś takiego- kierownik jest wtedy bez szans tył wyprzedza przód - robisz bezwładnie dwa kółka wokół własnej osi i lecisz do rowu.
....a odnosnie tego....trening..z kierownika uczyni mistrza...i nie zrobi tak :lol:
Komentarz