:)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zielony49
    Ambiente
    • 2009
    • 180

    #26
    Ja jako niedzielny kierowca (4tys. km rocznie) kupilem do swojej panienki komplet kól z zimowkami na ktorych robie ok 1000 km w sezonie zimowym, na bezpieczenstwie nie wolno oszczędzać.
    Dipol

    Komentarz

    • smer
      RS
      • 2008
      • 2021
      • Octavia II (1Z3)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #27
      Zamieszczone przez looker
      Nie wydaje ci się, że wyczerpaliśmy argumentację ?
      Chyba wyczerpaliśmy i dalsza kontynuacja dialogu byłaby jedynie młóceniem słomy... , niemniej mam nadzieję, że przytoczone przez nas argumenty dadzą do myślenia niezdecydowanym...

      OT - ps. Aleś mnie wyczuł z tym oportunizmem, hehe...
      Życie nie jest ani tak złe, ani tak dobre, jak to sobie wyobrażamy.

      Piszę poprawnie po polsku.

      Komentarz

      • looker
        RS
        • 2008
        • 1886
        • Octavia II (1Z3)
        • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

        #28
        Również dziękuję za inteligentną i rzeczowa dyskusję.
        Pozdrawiam.
        OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
        SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

        Komentarz

        • GrabaR
          Drive
          • 2009
          • 67

          #29
          W Corsie miałem całoroczne pirelii, i jeśli jeździ się większość tras po mieście to moim zdaniem spokojnie wystarczą. Na suchym i mokrym dają radę, w śniegu trzeba jednak zwolnić (ale to się tyczy także zimówek). Jak spadnie mocy śnieg to się bierze taxi/autobus/tramwaj. Jak chcesz jechać w trasę to pociąg albo auto pożyczasz od kogoś i tyle.
          Ja byłem zadowolony.

          Komentarz

          • haragon
            Rider
            • 2008
            • 310

            #30
            Szkoda dyskusji...
            Temat wałkowany kilkanaście razy zawsze kończy się tak samo.
            Letnia lepsza latem, zimą lepsza zimowa, a wielosezonowa to uniwersalne lekarstwo na każdą pogodę- nie będzie nigdy najlepszą latem ani zimą- poprawnie zachowuje się w każdych warunkach jest z regóły głośniejsza latem, ma większe opory toczenia, a samochód ma większy apetyt na paliwo. Wybór nalezy do Ciebie
            Weź również pod uwagę w swoich kalkulacjach fakt, że zimą w okresie białego puch w Polsce jest najwięcej wypadków również tych ze skutkiem śmiertelnym, a wydatek pieniężny na 2 komplety opon lato-zima nie jest większy niż zakup dwóch kompletów opon wielosezonowych jeden po drugim.
            "Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae

            Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
            >>Hardware - dobrygrzeswawa<<
            >>Software - rogalotti<<

            Komentarz

            • Marx
              Elegance
              • 2009
              • 865

              #31
              wydatek jest wiekszy bo 2x w roku trzeba zaplacic za przekladke, czasem za przechowanie opon, albo dokupic drugi komplet felg, ale wtedy z kolei i tak warto byloby placic za dowazenie, co kosztuje prawie tyle co przekladka...
              Osobiscie z checia kupilbym wielosezonowe, ale na moim osiedlu jest podjazd, ktorego spoldzielnia nigdy praktycznie nie odsnieza, i w zimie dojechac do domu mozna tylko na zimowkach...

              Komentarz

              Pracuję...