[O2] 1.6FSI - ingerencja w silnik i problemu później

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mahatma
    Classic
    • 2010
    • 5

    [O2] 1.6FSI - ingerencja w silnik i problemu później

    Witam,
    ja też poproszę dane na PW w sprawie prostokatnego breloczka
    Owalne są w ofercie?
  • boniek1
    Classic
    • 2009
    • 2

    #2
    [O2] 1.6FSI - ingerencja w silnik i problemu później

    Cześć,

    pytania lamerskie - auto jest roczne, kupione w salonie, Octavia II, 1.6 FSI, miałem ostatnio wymieniane: katalizator wstępny (ten nawet 2x) i właściwy, kolektor ssący, zawór recyrkulacji spalin, zawór ssący w głowicy (przez jego nieszczelność dostawał się olej do katalizatora, dlatego został uszkodzony).

    Czy to, że było to zrobione, może powodować pobór oleju? Do czasu naprawy i ingerencji w silnik problem nie występował, a teraz wygląda na 0,5l/1000km.
    I drugie - czy to, że były te elementy popsute, mogło wpływać na szybsze zużycie filtrów (pyłkowy, powietrza)?

    Dzięki, pozdrawiam,
    Grzesiek

    Komentarz

    • rezon
      RS
      • 2006
      • 1894
      • Volvo
      • AKL 1.6 MPI 101 KM
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Zamieszczone przez boniek1
      że było to zrobione, może powodować pobór oleju? Do czasu naprawy i ingerencji w silnik problem nie występował, a teraz wygląda na 0,5l/1000km.
      zawsze nieszczelności w układzie wylotowym oraz rozbiórki i montaże mogą powodować późniejsze niewielkie nieszczelności, ale 0,5l/1000 to zgodne ze specyfikacją VW. natomiast
      Zamieszczone przez boniek1
      czy to, że były te elementy popsute, mogło wpływać na szybsze zużycie filtrów (pyłkowy, powietrza)?
      wg mnie nie, to przecież zupełnie inna bajka w samochodzie.

      Komentarz

      • AdamB
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 8033
        • Octavia IV (NX3)
        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

        #4
        Zamieszczone przez boniek1
        a teraz wygląda na 0,5l/1000km.
        To jest granica dopuszczalna zużycia oleju w skodzie. Silnik bym próbował zareklamować w ASO Skody.
        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

        Komentarz

        Pracuję...