[O2] 1.6FSI - ingerencja w silnik i problemu później
Cześć,
pytania lamerskie - auto jest roczne, kupione w salonie, Octavia II, 1.6 FSI, miałem ostatnio wymieniane: katalizator wstępny (ten nawet 2x) i właściwy, kolektor ssący, zawór recyrkulacji spalin, zawór ssący w głowicy (przez jego nieszczelność dostawał się olej do katalizatora, dlatego został uszkodzony).
Czy to, że było to zrobione, może powodować pobór oleju? Do czasu naprawy i ingerencji w silnik problem nie występował, a teraz wygląda na 0,5l/1000km.
I drugie - czy to, że były te elementy popsute, mogło wpływać na szybsze zużycie filtrów (pyłkowy, powietrza)?
że było to zrobione, może powodować pobór oleju? Do czasu naprawy i ingerencji w silnik problem nie występował, a teraz wygląda na 0,5l/1000km.
zawsze nieszczelności w układzie wylotowym oraz rozbiórki i montaże mogą powodować późniejsze niewielkie nieszczelności, ale 0,5l/1000 to zgodne ze specyfikacją VW. natomiast
Zamieszczone przez boniek1
czy to, że były te elementy popsute, mogło wpływać na szybsze zużycie filtrów (pyłkowy, powietrza)?
wg mnie nie, to przecież zupełnie inna bajka w samochodzie.
Komentarz