Problem z Skoda Octavia II TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • boluś
    Classic
    • 2010
    • 1

    Problem z Skoda Octavia II TDI

    Rok modelowy to najczesciej auta wyprodukowane od wrzesnia rok wczesniej. Czyli jak auto bylo wyprodukowane w 12 wrzesnia 2003 to jest to MY 2004 a rejestracja moze byc dalej 2003 i wszystko jest OK

    Swoja droga ciekawe jak OII mogla byc wyprodukowana w 2003 roku, jak to auto fizycznie bylo dopiero od 2004, jak zauwazyles, chyba ze to byla seria przedsprzedażna, to wtedy ok.
  • vienio
    Classic
    • 2009
    • 1

    #2
    Problem z Skoda Octavia II TDI

    Witajcie , może ktoś miał/ma podobny problem z jakim mi przyszło się spotkać :

    Od trzech miesięcy borykam się z moja skodą a objawy są takie, : jakiś czas temu samochód zaczął nierówno pracować kopcić miewał drgania - jeśli mogę to połączyć to nastąpiło to chyba po felernym zatankowaniu na stacji BP- bo zaraz po tankowaniu po przejechaniu kilku km nastąpiły te objawy. W kilku poradach kupiłem środek do przeczyszczenia pompo wtrysków, nie pomogło no chyba że przestał kopcić ale drgania i objawy utraty mocy nadal pozostały. Udałem się do salonu skody będąc w Gorzowie Wlkp , tam stwierdzili że jest uszkodzony przepływomierz powietrza - po wymianie nic nie pomogło. Będąc zdeterminowanym pojechałem do serwisu w Poznaniu , tu stwierdzono że są niewłaściwe parametry na 4 pompo wtryskiwaczu . Dopowiem , że objawy drgania samochodu były jak był zimny p rozgrzaniu ustępowały. Z racji tego że nowy pompo wtrysk odpowiednio kosztował kupiłem używany z tymi samymi oznaczeniami co poprzedni - sprzedawca dawał na niego gwarancje. Po wymianie zmieniło się tylko to że samochód zaczął wpadać w turbulencje już nie jako na zimnym silniku ale zawsze gdy się go obciąży . W serwisie po ponownym dostarczeniu do nich auta , przetestowali prawie wszystko oprucz silnika bo za to chcieli niebagatelna sumę , poza serwisem sprawdzono jeszcze pompe paliwa i nic. W serwisie mówoli że być moze jakas sprezyna w silniku moze byc uszkodzona albo moze sie tlok wypalil ale znajomy mowi ze to nie moze byc to bo by mial zamale cisnienie na tlokach a ona ma na 3 cylindrach ok tylko na czwartym jest zawysokie. Kilka osob mowilo ze jak padnie jeden pompo wtryskiwacz to trzeba 4 wymienic byc moze to to , juz sam nie wiem, moze ktos ma jakis pomysl albo mial podobne objawy.

    [ Dodano: Wto 24 Lis, 09 23:31 ]
    Dodam ze jest to silnik 2.0 tdi BKD z 2005 roku

    Komentarz

    • leszekmw
      RS
      • 2005
      • 5356

      #3
      Zamieszczone przez vienio
      Po wymianie zmieniło się tylko to że samochód zaczął wpadać w turbulencje już nie jako na zimnym silniku ale zawsze gdy się go obciąży
      najprawdopodobniej ten wtryskiwacz jest uszkodzony , powinieneś go oddać.
      sądze ze powinieneś podjechac do jakiegoś bardzo dobrego speca od diesli..wtryskiwacze Ci sprawdzali komputerem czy sa ok , czy maja dobre dawki? bo to wyglada jakby to one były cos nie halo..
      sądze ze serwis może miec problemy z naprawą tego....
      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
      GVI 1.4TSI
      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

      Komentarz

      Pracuję...