[O1] Zamek Drzwi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • BARTOLO
    Classic
    • 2008
    • 24

    [O1] Zamek Drzwi

    Twój zderzak jest oryginalny? Wiem że wloty powietrza po bokach z dwoma paskami to Diesle, ale może też w 1.8T były a nie wiem
  • lugab
    Rider
    • 2007
    • 439

    #2
    [O1] Zamek Drzwi

    Witam,
    Może ktoś bedzie wiedział czy zamek drzwi (Interesuje mnie prawych drzwi) jest taki sam w wersji europejskich i angolach. Pada mi zamek w drzwiach kierowcy (Prawych), wczoraj wymieniłem mikrostyk, myslalem ze wszystko bedzie OK, ale niestety nie jest. ''skobel z zamku nie odbija do konca.
    Foto tylko pogladowe, nie zrobilem fotki mojego zamka ale jest podobnie:
    Przez to ze skobel nie odbija do konca nie załącza mikrostyku. Wyciągałem juz go 3 razy, czysciłem, smarowałem itp.....itd ale bez zmian . teraz zasttanawiam sie nad wymiana na nowy.
    na alledrogo jest taki: http://www.allegro.pl/item825742014_...bora_leon.html
    tylko nie wiem czy bedzie pasowal do angola :?:

    [ Dodano: Sob 05 Gru, 09 12:03 ]
    Naprawdę nikt się nie orientuje?? :?
    1.9 TDI ALH, narazie 90KM

    Komentarz

    • AFRO66666
      Classic
      • 2007
      • 36

      #3
      siema
      sam mechanizm zamka jest taki sam(ten czarny element)
      różnica jest tylko w sterowniku centralnego zamka(biały element)
      w razie pytań dzwoń
      Spartanie nie pytają jak wielu jest wrogów, tylko gdzie oni są!

      Komentarz

      • lugab
        Rider
        • 2007
        • 439

        #4
        AFRO66666, dzięki za info. Już wymieniłem na nowy-używany zamek. mam nadzieję ze pochodzi troche.

        za to teraz mam problem z zamkiem w lewych drzwiach (u mnie to drzwi pasażera)
        jak otwieram auto to nie otwierają mi się te drzwi. Elektryka sprawdzona i jest ok. Wydaje mi się ze zamek padł mechanicznie.
        zauważyłem że jak zamykam i otwieram przyciskiem na drzwiach kierowcy to ten ''dzinks''lekko podskakuje, ale nie wychodzi cały. jak pociągne za klamkę to wychodzi cały, czyli normalnie, ale jak puszczę klamkę to chowa się, a klamka chodzi wyraźnie ciężej niż pozostałe. Dopiero kilkukrotne zablokowanie i odblokowanie drzwi pozwala otworzyć drzwi pasażera :evil: . Zastanawiam się nad wyjęcem zamka i rozebraniem go, ale to chyba nie bedzie proste bo jest on prawie cały nitowany :?
        1.9 TDI ALH, narazie 90KM

        Komentarz

        • phrix
          L&K
          • 2007
          • 1000
          • Audi
          • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Kolego z mojego doświadczenia wynika, że wystarczy wyregulować tą podkowę na którą zachodzi zamek. Jeżeli odkręcisz dwa imbusy i przesuniesz to ucho do dołu, zamek będzie działał prawidłowo (będzie odbijał do końca i uruchamiał mikrostyk). Na lakierni czasem rozwiązują ten problem, poprzez oklejenie podkowy taśmą izolacyjną ale nie polecam tego rozwiązania. Kilka dni temu robiłem podobny przypadek tw. polecam Ci spróbować.
          Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

          _

          Komentarz

          • lugab
            Rider
            • 2007
            • 439

            #6
            Zamieszczone przez phrix
            z mojego doświadczenia wynika, że wystarczy wyregulować tą podkowę na którą zachodzi zamek
            mam stary zamek, kiedyś przy lepszej pogodzie podmienie na stary i sprawdze. Jak narazie zamontowalem nowy-uzywany i jest OK
            1.9 TDI ALH, narazie 90KM

            Komentarz

            Pracuję...