Witam,
Może ktoś bedzie wiedział czy zamek drzwi (Interesuje mnie prawych drzwi) jest taki sam w wersji europejskich i angolach. Pada mi zamek w drzwiach kierowcy (Prawych), wczoraj wymieniłem mikrostyk, myslalem ze wszystko bedzie OK, ale niestety nie jest. ''skobel z zamku nie odbija do konca.
Foto tylko pogladowe, nie zrobilem fotki mojego zamka ale jest podobnie:
Przez to ze skobel nie odbija do konca nie załącza mikrostyku. Wyciągałem juz go 3 razy, czysciłem, smarowałem itp.....itd ale bez zmian . teraz zasttanawiam sie nad wymiana na nowy.
na alledrogo jest taki: http://www.allegro.pl/item825742014_...bora_leon.html
tylko nie wiem czy bedzie pasowal do angola :?:
[ Dodano: Sob 05 Gru, 09 12:03 ]
Naprawdę nikt się nie orientuje?? :?
AFRO66666, dzięki za info. Już wymieniłem na nowy-używany zamek. mam nadzieję ze pochodzi troche.
za to teraz mam problem z zamkiem w lewych drzwiach (u mnie to drzwi pasażera)
jak otwieram auto to nie otwierają mi się te drzwi. Elektryka sprawdzona i jest ok. Wydaje mi się ze zamek padł mechanicznie.
zauważyłem że jak zamykam i otwieram przyciskiem na drzwiach kierowcy to ten ''dzinks''lekko podskakuje, ale nie wychodzi cały. jak pociągne za klamkę to wychodzi cały, czyli normalnie, ale jak puszczę klamkę to chowa się, a klamka chodzi wyraźnie ciężej niż pozostałe. Dopiero kilkukrotne zablokowanie i odblokowanie drzwi pozwala otworzyć drzwi pasażera :evil: . Zastanawiam się nad wyjęcem zamka i rozebraniem go, ale to chyba nie bedzie proste bo jest on prawie cały nitowany :?
Kolego z mojego doświadczenia wynika, że wystarczy wyregulować tą podkowę na którą zachodzi zamek. Jeżeli odkręcisz dwa imbusy i przesuniesz to ucho do dołu, zamek będzie działał prawidłowo (będzie odbijał do końca i uruchamiał mikrostyk). Na lakierni czasem rozwiązują ten problem, poprzez oklejenie podkowy taśmą izolacyjną ale nie polecam tego rozwiązania. Kilka dni temu robiłem podobny przypadek tw. polecam Ci spróbować.
Komentarz