Zamieszczone przez bendi
Z tym dużo to bym nie przesadzał. O ile wszystkie szczegóły pamiętam to wygląda to tak:
1. Zdejmij boczne plastiki w „pionowej części” podłokietnika (są na wcisk, lepiej rób to w ciepłym garażu bo na zimnym zaczepy są dosyć kruche i mogą popękać).
2. Z boku widać śrubę którą możesz odkręcić od podstawy podłokietnik, wykręć ja i zdejmij podłokietnik.
3. Wyciągnij „do góry” uchwyt na napoje (przyjrzyj się , widać zatrzaski)
4. W dziurze pod uchwytem widać śruby mocujące „głowice podłokietnika” oraz 2 wkręty „torksy” mocujące plastikową obudowę dźwigni ręcznego, odkręć to wszystko.
5. Wyciągnij w stronę tyłu samochodu plastikową obudowę
6. Masz regulatory ręcznego jak na dłoni.
Mnie za 1 razem zajęło to 15 minut (z kombinowaniem co i jak), robota jest łatwa i bez problematyczna.
Pozdrawiam
Komentarz