Nie wiem czyje to auto, ale w opisie taka perła:
"- silnik ASV (przegląd co 50.000km lub wg wskazań komputera)" :?
Jako ze auto z Belgi to u nich moga byc wlasnie co tyle przeglady (oleje przystosowan do tego typu przebiegow) ,bodajrze to chyba servis longlife(czy jak to sie tam zwie ,nie mam ksiazki przy sobie).
Ja osobiscie i tak bym wolal co 15kkm przeglad robic/olej zmieniac.
Witam,
Dzis przejzalem dokladnie nowa oferte skody - tour sport.
Silniki dwa:
1.8T i bedzie dostepny on tylko w takiej wersji za 64kzl
1.9tdi 101KM za 67kzl, ale ten bedzie mozna tez kupic w normalnym wyposazeniu.
A co otrzymujemy w toursport.
Z rzeczy podstawowych to ten sam standard co w tour business - moze poza jakimis detalami, ale te glowne opcje te same, a do tego ekstra:
zderzak przedni od RS'a, Nakladka na bagaznik z tylu od Rs'a. Fotele kubelkowe!!!! Wydech z koncowka od Rs'a. Wystroj wnetrza - imitacja karbonu, jak dobrze pamietam. Do tyle z takich glownych opcji. Tak wiec jakby ktos chcial sobie sprawic tour business, to moze niech lepiej poczeka, doplaci te 50 zl i ma tour sport - tyle wynosi roznica przy 1.8T
EDIT: Ziomal weź sobie do serca punkt 7-my i nie pisz na siłę:
7. Zdajemy sobie sprawę z tego, że forum to nie chat (nie nabijamy postów, nie komentujemy wszystkiego bez potrzeby, nie lejemy wody, itd.)
mjaza, a zderzak tylni tez będzie od RS-a?? a nie wiesz czy to 1.8t bedzie standart 150 ?? czy może jak w rs 180 ?? heh faktycznie dobrze dopłacić te 50 zeta
Co do zderzaka, to chyba nic o nim nie bylo - bylo tylko o spojlerze tylnim. Acha i jeszcze z takich detali to bedzie tapicerka bamboo - ta najdrozsza i zestaw 8 glosnikow.
Silnik oczywiscie 150. 180 nie bedzie bo jak wiadomo z wejsciem nowego rs'a stary koncza produkowac.
Ja uwazam, ze tour sport dalej jest fajna opcja. Nie jest to dokladnie RS, ale duzo z niego ma. Ja natomiast wolalbym duzo bardziej jesli by tylko zostawili zawieszenie z RS'a, a silnik moze byc 150 konny. Bo poza skrzynia 6-biegowa, silniczek sie za duzo nie rozni, a jak wiadomo roznica w mocy po zalozeniu czipa jeszcze bardziej sie niweluje.
Ja uwazam, ze tour sport dalej jest fajna opcja. Nie jest to dokladnie RS, ale duzo z niego ma. Ja natomiast wolalbym duzo bardziej jesli by tylko zostawili zawieszenie z RS'a, a silnik moze byc 150 konny. Bo poza skrzynia 6-biegowa, silniczek sie za duzo nie rozni, a jak wiadomo roznica w mocy po zalozeniu czipa jeszcze bardziej sie niweluje.
ciekawa teoria :lol: zwlaszcza, ze Octavia RS ma skrzynie 5 biegowa :roll:
Komentarz