falujace obroty w 1.8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marek Tempe
    Drive
    • 2005
    • 76

    falujace obroty w 1.8T

    Witam.
    Fajnie że odzywają się głosy organizacji kolejnego spotu.
    Narazie proponuje zdecydowac się na spotkanie w ciepłym lokalu.......
    Zimno i ciemno zabawy odłożyłbym na cieplejsze dni. Co do naklejek jeszcze mam kilka, an nowe twarze są wręcz oczekiwane.
    Pomyśle i rozejrze się poważnie za miejscem spotkania i dam znać kiegy i gdzie , potem wyślemy pw od wszystkich , a Chester zmieni temat.... :lol:
  • EŁ
    L&K
    • 2004
    • 1168
    • Octavia III (5E3)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    #2
    falujace obroty w 1.8T

    po puszczeniu gazu zaczynaja falowac..spadają do 500 i do góry..i tak cały czas, potem nagle przechodzi.ustalają sie lekko powyżej normy.....za chwile znowu.....po puszczeniu gazu słychac takie pojedyńcze ciche "pierdniecia" w tłumik :lol: ..jakby przelany.....przepływka? czujnik temperatury?

    Komentarz

    • Purchawa
      Admin
      S_OCP Member
      • 2004
      • 8007

      #3
      Re: falujace obroty w 1.8T

      Zamieszczone przez
      przepływka? czujnik temperatury?
      Cewka ?

      Chyba juz cos bylo o tym. I chyba Cook mial cos podobnego i winna byla przeplywka jak dobrze pamietam.
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz

      • tomek
        L&K
        • 2005
        • 1078

        #4
        u mnie tak falowaly gdy samochod sie toczyl (wcisniete sprzeglo), czasami nawet potrafil zgasnac (np. przy chamowaniu). Gdy stal, obroty byly rowne. Rozwiazaniem bylo przeczyszczenie przepustnicy. Teraz, po ok 20kkm problem pojawia sie znowu i chyba znowu trzeba bedzie czyscic.
        O2FL RS | S2 | F2

        Komentarz

        • EŁ
          L&K
          • 2004
          • 1168
          • Octavia III (5E3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #5
          problem chyba wczoraj rozwiązałem...przyczyną była nieszczelnosć w układzie dolotowym do turbo a konkretnie wysunął sie z dolotu zaworek N75.....narazie objawy ustały...jak sie zwaguje to bede wiedział czy to było to.

          Komentarz

          Pracuję...