A dokładniej znowu pękł uchwyt klapki podłokietnika nowa klapka 170-220 skandal.
Co robić! Skoda sie wypiera ! Auto mam 1.5 roku. Na poczatku jak pojechalem to oczywiscie powiedzieli ,ze moja wina bo pekło . Nie wiedzialem jak sie to mogło stac ale uznałem odpowiedz Skody. Dałem pokrywke i pospawali uchwyty. Teraz znowu pękło .
To jest bankowo cos w zawiasie w korpusie podłokietnika czasem wystarczy milimetr i juz sie coś bardziej napręża i może pękać-moim zdaniem wada fabryczna. Przecież nie moge kupowac pokrywki za 200zl jak wiadomo ,ze popeka co robić ? Pęka dokładnie na zagięciach widzimy je jak unosimy pokrywke do góry. Teraz jestem przekonany ,ze obchodzilem sie delikatnie unosze tylko pokrywke na pare centymetrow ,zeby wrzucic komorke.
Macie może jaką rade?
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
ten typ tak ma... za drugim razem zaspawali mi to tak ze wypelnili te wgłebienia w zawiasach i pomoglo... a pęklo od tego ze nie trzymal zatrzask z przodu pokrywki, opierasz się ręką i podczas jazdy dość mocno to pracuje.. tak to było u mnie w o1
jeżeli chodzi o zatrzask pokrywy podłokietnika przedniego w O1, to sama ta blokadka w serwisie kosztuje niecałe 10 złotych; chyba że koledze chodzi o inną klapkę;
jeżeli chodzi o zatrzask pokrywy podłokietnika przedniego w O1, to sama ta blokadka w serwisie kosztuje niecałe 10 złotych; chyba że koledze chodzi o inną klapkę;
a mozesz powiedzieć w ktorym dokladnie dla przykładu, ja się pytałem to mi powiedziano, ze do wymiany cały podłokietnik :twisted: i takich rzeczy się nie robi - chętnie wydam te 10zł
jeżeli chodzi o zatrzask pokrywy podłokietnika przedniego w O1, to sama ta blokadka w serwisie kosztuje niecałe 10 złotych; chyba że koledze chodzi o inną klapkę;
a mozesz powiedzieć w ktorym dokladnie dla przykładu, ja się pytałem to mi powiedziano, ze do wymiany cały podłokietnik :twisted: i takich rzeczy się nie robi - chętnie wydam te 10zł
Też mi się popsuł z przedniego podłokietnika zatrzask - swój kupowałem w ASO na Modlińskiej bo akurat tam byłem - tylko ceny dokładnie nie pamiętam - ale coś ok. 12zł :szeroki_usmiech
a mozesz powiedzieć w ktorym dokladnie dla przykładu, ja się pytałem to mi powiedziano, ze do wymiany cały podłokietnik i takich rzeczy się nie robi - chętnie wydam te 10zł
nie wiem czy myślimy o tym samym; pokrywka podłokietnika przedniego ma z przodu wymienny zatrzask, który zapobiega otwieraniu się podłokietnika po podniesieniu całego podłokietnika do góry; i to on właśnie kosztuje te 10 zł; może koledzie chodzi o zawiasy te z tyłu pokrywy podłokietnika;
jutro zrobię fotkę tego zatrzasku;
tak, myślimy o tym samym i to właśnie muszę kupić, bo jak podniose podłokietnik do pionu,to całajego zawartość mi ląduje na tylnich wycieraczkach na skutek nie zamkniętej klapki - aż nie moge przeboleć, ze mi w warsztacie facet powiedział, ze musze wymienic cały podłokietnik - dobrze ze nei jest on taki tani, bo z niewiedzy bym jeszcze go kupił
hmm; w Poznaniu, w SUNNY skasowali mnie za to 9,90PLN z VATem. ale to było do Octavii 1. dostępne od razu; z tego co wiem, tylko z tyłu trzeba wymieniać całą klapkę podłokietnika k
Mi raczej chodzi o zawias te uchyty na ktorych trzyma sie klapka.
Zauwazylem ,ze jak sie przycisnie z gory podlokietnik to klawiszuje znaczy trzyma sie na tym zaczepie co go pokazales i na zawiasch i prawdopodobnie jak mocniej nacisnelem to pekl tylko czy tobie tez tak klawiszuje jak wcisniesz (klawiszuje lekko)
sprawdz jak mozesz i napisz musisz nacisnac i wsadzic paluszek pomiedzy klapke i korpus
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
przyznam się szczerze, że jak czasem chcę się w korku zrelaksować, to opieram się całym ciałem na tym podłokietniku i w zasadzie nic się nie dzieje. Żeby otworzyć podłokietnik to muszę pociągnąc do góry za wskazany przycisk, albo nacisnąć najpierw przycisk i podnieść klapkę. Gdy podłokietnik jest zamknięty, to mogę go jeszcze trochę docisnąć w dół, ale nic się strasznego nie dzieje i po zwolnieniu nacisku, troszke się podnosi (aż zablokuje zatrzask). Oprócz tego, że czasem trzeszczy to nic się więcej nie dzieje.
Komentarz