Stary bez przesady, jeśli masz coś ciekawego do napisania/ dodania w temacie to nikt ci bana nie da.
dziwne objawy przy wcisnieciu gazu
Zwiń
X
-
dziwne objawy przy wcisnieciu gazu
Witam.
posiadam octavie 1.9TDI ASV silnik jest po mod-zie w MT ok135koni i 310Nm.
Mój problem polega na tym ze jade sobie 60 km/h na 4 biegu wciskam gaz do "dechy" i nieraz zaczyna mi trząść autem i tak jakby cos go blokowało, to samo nieraz mi sie zdarza na innych biegach.Co to moze byc??
czy to moze byc wina filtra paliwa?? a moe to ilosc Nm tak działa na auto??
przepraszam jesli niezrozumiale opisałem problem ale mysle ze wiadomo o co chodzi.
pozdrawiam-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
-
-
Arek, być może jeśli masz wibracje, które pojawiają się przy obciążeniu w zakresie oddziaływania maksymalnego momentu obrotowego (czyli tak 2000-2500 obrotów) na IV i V biegu to może być to "popuszczające" sprzęgło. Może coś z dociskiem... Ale moge się mylić.
Może spadek temperatury mu nie służy.
Zapewne bez wirusa drgań by nie było k . Ja mam drgania takowe i zbliża się nieuchronny moment wyleczenia sprzęgła.
Gdzieś ten temat chyba był już poruszany na forum......
IMO lepiej jest nie butować przy zbyt niskich obrotach, zwłaszcza na wyższych biegach. Zdrowiej dla sprzęgła.
Ile ma czeszka przebiegu?aczkolwiek...
NajtFukinPatrol North-West
Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
WhitePride :smokedevil
6,92 s do setki by DGW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaNie wciskamy gazu do oporu z niskich obrotow!
To nic innego jak kolo zamachowe drga.bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Ile ma czeszka przebiegu?
dzieki za podpowiedz chyba podjade o mt i pogaam zeby cos zmienic-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JackalZamieszczone przez PurchawaNie wciskamy gazu do oporu z niskich obrotow!
To nic innego jak kolo zamachowe drga."Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
www.dynosoft.pl
Komentarz
-
-
w 100 % racja, jedź i zmień tp bo możesz zacząć płakać za jakiś czas.............
[ Dodano: Wto 29 Lis, 05 12:02 ]
niebardzo sie orientuje w tym temacie-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Arekno własnie co dalej by sie działo??"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Panowie - Arek ma 310 niutków, mniej to juz sie chyba nawet nie da.
Skoro jest to az tak mocno odczuwalne, ze Arkowi wydaje sie, ze paliwa brakuje i do tego juz na IV biegu jest taki silny objaw, to obstawiam, ze korekta programu niewiele tu pomoze. Chyba, ze wgra sie serie.
Mozliwe, ze kolo zamachowe ma juz zrypane sprezynki, albo jest problem z lapami silnika.
Sam nie wiem - nie bede strzelal.
BTW: Arek niezaleznie od programu jaki bedziesz mial nie butuj z niskich obrotow!!!TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSBTW: Arek niezaleznie od programu jaki bedziesz mial nie butuj z niskich obrotow!!!
Programu nie zmieniaj, tylko raczej płynnie i z głową się turlaj do 2000 z hakiem k , potem też :szeroki_usmiech
pozdrawiaćaczkolwiek...
NajtFukinPatrol North-West
Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
WhitePride :smokedevil
6,92 s do setki by DGW
Komentarz
-
-
Panowie - Arek ma 310 niutków, mniej to juz sie chyba nawet nie da.
jechałem i byłem zmuszony przycisnac własnie gaz do oporu i wtey poraz pierwszy mi sie zdarzyło,nacodzien niewciskam,jakies 3 razy powtórzyłem to zeby zobaczyc czy obiawy beda takie same,i niestety to samo dlatego napisałem tego posta niewiedziałem ze to o tego ze tyle Nm.
Skoro jest to az tak mocno odczuwalne, ze Arkowi wydaje sie, ze paliwa brakuje
BTW: Arek niezaleznie od programu jaki bedziesz mial nie butuj z niskich obrotow!!!
na codzien jezdze racej spokojnie,jedynie jak jestem gdzies na trasie to lubie przycisnac i to mnie zgubiło
Mozliwe, ze kolo zamachowe ma juz zrypane sprezynki
auto jest na gwarancji jesli wgram org program to uznaja na gwarancji czy to niepodlega??-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Mam dokładnie taki sam problem - ten sam silnik i mod. Pojawia się to przy 2000 obrotach na 3, 4, 5 biegu przy modzie na 317 Nm. Po odjęciu jeszcze momentu wcale się nie poprawiło.
W piątek sprawa będzie dokłanie badana i napisze co z tego wyszło.
auto jest na gwarancji jesli wgram org program to uznaja na gwarancji czy to niepodlega??
Arek, skoro Twoje ASV też ma taki feler to może poprostu jakaś seria silników ma słabsze koła zamachowe i możemy mieć problem... narazie nie będę panikował i czekam do piątku k
BTW ten ASV coś felerny jest: słabe sprzęgło, niewyjaśnione szumy przy spadku obrotów, teraz te wibracje po modzie :xLeon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
BioBogon, U Ciebie to ja sie nie dziwie ze dol, ma dosc. 317Nm masz przy 1950obr/min, za to moc masz strasznie wysoko bo prawie 4400obr/min po co tak wysoko go krecic, na nastepny biegu wpadasz dziwnie w niutki i pewnie auto nie ciagnie tak jakby moglo.
Trzeba przeniesc wyzej na jakies 2500 jak ma seria i bedzie dobrze, wtedy moze byc nawet wiecej niz te 317Nm
Komentarz
-
-
BioBogon
mysle ze niema co zwalac na sASV poprostu przegielismy z tymy nitami-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Niepotrzebnie panikujecie - nic sie nie stalo.
W modyfikowanych TDI kola drgaja. U jednych mniej u innych wiecej.
Mozecie sprobowac zmienic program, ale nie sadze, zeby to w 100% wyeliminowalo objaw.
To, ze sobie wcisniecie z samego dolu od czasu do czasu tez nie oznacza, ze sie cos nagle rozleci.
Chodzi o to, zeby tego unikac.
Nie wymieniajcie kola zamachowego, bo to nie ma sensu.TDI 205PS
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Wydaje mi sie, ze troche przesadzacie. Ja mam ASV, 335Nm przy 2080RPM i jak niechcacy wcisne gaz przy zbyt malych obrotach to tez czuje delikatne wibracje, ale po prostu jezdze z glowa i normalnie nie butuje go z malych obrotow! Wiele razy bylo tu juz powtarzane - jak chcesz tuningowac samochod to musisz umiec go potem uzywac. Wiadomo, ze podniesie parametrow silnika moze wplynac na pozostale elementy napedu, wiec jezeli przerasta Was kontrolowanie gazu w zaleznosci od obrotow to faktycznie lepiej wgrajcie serie.
P.S. juz rozumiem dlaczego Masters woli robic slabsze programy niz klient wymaga :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_Wydaje mi sie, ze troche przesadzacie. Ja mam ASV, 335Nm przy 2080RPM i jak niechcacy wcisne gaz przy zbyt malych obrotach to tez czuje delikatne wibracje, ale po prostu jezdze z glowa i normalnie nie butuje go z malych obrotow! Wiele razy bylo tu juz powtarzane - jak chcesz tuningowac samochod to musisz umiec go potem uzywac. Wiadomo, ze podniesie parametrow silnika moze wplynac na pozostale elementy napedu, wiec jezeli przerasta Was kontrolowanie gazu w zaleznosci od obrotow to faktycznie lepiej wgrajcie serie.
P.S. juz rozumiem dlaczego Masters woli robic slabsze programy niz klient wymaga :diabelski_usmiech
Sprawdzimy wszystko w piątek dokładnie i napisze co tam wyszło.Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Wszystko da się wyregulować, a program musi byc zrobiony pod samochód i kilka razy sprawdzany w wraunkach drogowych i korekty jeśli jest to wymagane. Da sie zrobic bez drgań, ale to już broszka Tunera i jego podejscia do problemiku :diabelski_usmiech"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
www.dynosoft.pl
Komentarz
-
-
jak odbiore auto z AB to jestem umówiony u MT moze uda sie zmniejszyc drgania(przedewsystkim Nm) i zaczynam jezdzic z głową bo szkoda samochodu.-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Arek - przy 60 km na 4 biegu jest ok. 1500 obr. Jak ja próbuję dać pełnego buta u siebie (mam taki sam silnik) przy takiej prędkości to na początku silnik też ma ciężko. Myślę że jak się chce jeździć dynamicznie to lepiej tak zmieniać biegi żeby po zmianie było powyżej 2000 obrotów.
Ale jazda emerycka - 1500 obr jest dobra dla obniżenia spalania...Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...
Komentarz
-
-
Drgania w zakresie 2000-2500 obr. wyeliminowane! k
Jest tylko lekkie drganie przy 2200 (4,5 bieg), ale to tylko chwilka, bo wtedy jest lekka górka momentu i nie było sensu już tego korygować. Teraz jest tak, że jest górka 304,8Nm przy 2200obr i potem lekki dołek i znowu górka max 306,4Nm przy 2855obr.
Ogólnie moment został ściągnięty z dołu i przesunięty na wyższe obroty. Skan przebiegu wstawię dopiero w poniedziałek, bo skaner mam w pracy.
Na niższych obrotach też jest z pewnością drganie, ale tak ma być :wink: i nie będzie mi nikt gazu do deski wciskał przy 1500obr :evil:Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
Komentarz