Witam.
Proszę was o analizę logów robiłem to sam ale lepiej niech sie tym zajmą ludzie z większym doświadczeniem
Logi nie są moze nowe ale myśle ze wciąż aktualne ogólnie wywala mi błąd 17958...(od czasu do czasu) Z tego co wyczytałem, to pozostaje mi wymienić zawór N 75, dodam ze silnik AGR 1.9TDI, przebieg 215 tys. (autentyczny) jeżdzi na oleju Mobil 0W40, przy przekroczeniu predkości 120 wchodzi w tryb awaryjny, łopatki odpadaja bo to stała geometria przepływka sprawdzana odłączając-działa, a tryb awaryjny mozna wykasowac wyłączając silnik, przewody od podciśnienia oglądałem wygladają w porządku chociaż kto wie czy ich nie wymienie. Przechodząc do sedna mego postu, proszę o analizę logów i doradzenie czy ma sens wymieniać ten zawór, dodam, że nie mam możliwości podmienienia a też nie chce wyrzucać kasy w błoto ;/ oto logi :
Dynamiczne
w bloku 011 wymieszały sie stare z nowymi-nowy na dole
Statyczne
Basic Settings 04
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12417.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12418.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12419.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12420.html
meas. blocks 08
Na koniec dodam ze ustawiałem kont wtrysku na vag-com i potym zabiegu pokazywał gigantyczne spalanie, kąt oczywisci był ustawiany super bo w zime palił za pierwszym strzałem, ale stwierdziłem ze trzeba mu zmniejszyc dawke paliwa co prawda potem ustawiłem (chyba ) do poprzednich ustawień ale czy przez ten zabieg nie spodowałem uszkodzenia komputera ? Sory za tak dużego posta licze na wyrozumiałość i jakieś konkretne podpowiedzi, chociażby co do tego zaworu pozdrawiam wszystkich
Proszę was o analizę logów robiłem to sam ale lepiej niech sie tym zajmą ludzie z większym doświadczeniem
Logi nie są moze nowe ale myśle ze wciąż aktualne ogólnie wywala mi błąd 17958...(od czasu do czasu) Z tego co wyczytałem, to pozostaje mi wymienić zawór N 75, dodam ze silnik AGR 1.9TDI, przebieg 215 tys. (autentyczny) jeżdzi na oleju Mobil 0W40, przy przekroczeniu predkości 120 wchodzi w tryb awaryjny, łopatki odpadaja bo to stała geometria przepływka sprawdzana odłączając-działa, a tryb awaryjny mozna wykasowac wyłączając silnik, przewody od podciśnienia oglądałem wygladają w porządku chociaż kto wie czy ich nie wymienie. Przechodząc do sedna mego postu, proszę o analizę logów i doradzenie czy ma sens wymieniać ten zawór, dodam, że nie mam możliwości podmienienia a też nie chce wyrzucać kasy w błoto ;/ oto logi :
Dynamiczne
w bloku 011 wymieszały sie stare z nowymi-nowy na dole
Statyczne
Basic Settings 04
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12417.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12418.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12419.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/jaro444_12420.html
meas. blocks 08
Na koniec dodam ze ustawiałem kont wtrysku na vag-com i potym zabiegu pokazywał gigantyczne spalanie, kąt oczywisci był ustawiany super bo w zime palił za pierwszym strzałem, ale stwierdziłem ze trzeba mu zmniejszyc dawke paliwa co prawda potem ustawiłem (chyba ) do poprzednich ustawień ale czy przez ten zabieg nie spodowałem uszkodzenia komputera ? Sory za tak dużego posta licze na wyrozumiałość i jakieś konkretne podpowiedzi, chociażby co do tego zaworu pozdrawiam wszystkich
Komentarz