zestaw ATE Power Disc + EBC Greenstuff

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KrzysztofK
    Classic
    • 2005
    • 26

    zestaw ATE Power Disc + EBC Greenstuff

    adam_was, ten kto mial doczynienia z motorami(2 takty) wie doskonale o czym mowisz

    a co do glownego tematu to az sie przerazilem ale koszty 9k sa jakies astronomiczne i lepiej kupic caly motor i nie barbrac sie z robota i kosztami
  • BioBogon
    Elegance
    • 2005
    • 921

    #2
    zestaw ATE Power Disc + EBC Greenstuff

    Mam parę pytań w temacie hamulców:

    1. Czy ktoś jeździ na zestawie tarcze ATE Power Disc + klocki EBC Greenstuff? Dużo ludzi na leonclub.pl jeździ na tarczach ATE i sobie chwali. U nas jakoś one nie są popularne :?:

    2. Czy trzeba (w sensie jest to mocno wskazane) przy wymianie tarcz na nowe zakładać również nowe klocki?
    Leon FR 2.0TDI 170KM

    Komentarz

    • Tymon
      RS
      • 2004
      • 2970

      #3
      Jeśli chodzi o pkt 2 to moim zdaniem wypada, ja tak zawsze robie.

      Co do 1, to ja wróciłem do seri.( ale wiesz, możliwe że ktoś śmiga więc pewnie się wypowie)

      Pozdrawiam
      Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
      Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
      BMW serii 3... Radość z jazdy.

      Komentarz

      • adam_was
        Drive
        • 2005
        • 63

        #4
        Ja od 85 kkm mam tarcze ATE powerdisc i zajeżdzam już 3 - ostatnie na tych tarczach, bo już rowki się płyciutkie zrobiły - klocki ATE (zwykłe ATE). Następne tez bedą powerdisc i te same klocki (na powerpady ATE szkoda mi kasy).
        Nie jeżdze jakoś super szybko także tematy typu pięc hamowań pod rząd z 200 km/h do 0 mnie zupełnie nie interesują. Ważne że jak muszę gwałtownie zahamować to skodzina straje jak wryta, w czym oczywiście pomagają przyzwoite opony Conti.

        Do codziennej, nawet nieco dynamicznej jazdy uważam powyższy zestaw za wystarczający.

        Komentarz

        • BioBogon
          Elegance
          • 2005
          • 921

          #5
          ATE Powerdisci kuszą ceną w porównaniu do np. EBC Turbogroove lub Brembo. Zastanawiam się jak bedzie z trwałością i takie tam...
          Leon FR 2.0TDI 170KM

          Komentarz

          • Dawid
            Ambiente
            • 2005
            • 198

            #6
            adam_was, Witam ,jaka jest orientacyjna cena takich tarcz i standardowych klocków ATE.........

            Komentarz

            • Nexus6
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4847
              • Volkswagen

              #7
              Tarcza

              Klocki
              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

              Komentarz

              • BioBogon
                Elegance
                • 2005
                • 921

                #8
                tutaj jest taniej:
                Tenkai.pl - Software House - Jesteśmy świetnie zorganizowanym teamem, który wnosi do każdego projektu cząstkę siebie. Projektujemy systemy internetowe oraz aplikacje mobilne. Nasi konsultanci zbadają Twoje potrzeby oraz Twój system pracy i stworzą system dopasowany dokładnie do Twojej firmy.

                tarcze za 181.02 zł
                Leon FR 2.0TDI 170KM

                Komentarz

                • Samiec
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4287
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  To ja sie podepne ,czy warto wogole montowac sportowe tarcze hamulcowe(np. wiercone i nacinane) na tyl czy bedzie to odczuwalne w czasie hamowania. :?: Oczywiscie w polaczeniu z takimi samymi tarczami z przodu . Producenta pomijam ,chodzi mi porprostu o to czy jest sens ,jezeli w tej samej cenie(lub nie duzej roznicy) co orginaly kupil by sportowe.
                  I jeszcze jedno ,czy po zalozeniu sportowych tarcz na tyl jast jakas roznica w sile w recznym hamulcu ? :roll:
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz

                  • Dig Dug
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 1306
                    • Seat

                    #10
                    Samiec, Nie wiem skad mial bys miec te sportowe tarcze na tyl, bo Brembo, EBC i Zimmermann nie maja takich dla tylu czyli 233 mm. Sa normalnie zwykle tarcze bez nacinania i wiercenia i nie wentylowane, pewnie tylko material jest inny.

                    [ Dodano: Pią 16 Gru, 05 21:29 ]
                    Tzn sportowe sa w ofercie, ale nie maja tych nacinan i wiercen.
                    Była O1 jest F2.

                    Komentarz

                    • chester121
                      L&K
                      • 2005
                      • 1053

                      #11
                      na tyle bys nic nie poczul bo tyl nie jest do chamowania tylko do utrzymania
                      tylu auta aby nie zazucal dlatego miedzy innymi absy z tylu nie sa niezalezne tak jak z przodu.

                      Komentarz

                      • Samiec
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 4287
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez Dig Dug
                        Tzn sportowe sa w ofercie, ale nie maja tych nacinan i wiercen.
                        hm no to sam nie wiem :
                        Link
                        Aukcja bedzie jeszcze 3 dni ,a link nie wiem ile bedzie jeszce wisial. :roll:
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz

                        • BioBogon
                          Elegance
                          • 2005
                          • 921

                          #13
                          Ja bym się nie bawił w usportowianie tyłu, bo tak na prawdę w samochodzie do zwykłej codziennej jazdy raczej nie wykorzystuje się mega hiper tylnych hamulców.

                          Co innego w autach o dużych osiągach i stworzonych do wyczynu to wszystkie hamulce się liczą np. w porszakach z tyłu są takie same tarcze jak z przodu i tam to ma ogromne znaczenie.

                          Ja zamierzam zainwestować w dobre przednie i powinno starczyć do wożenia dupy :wink: k
                          Leon FR 2.0TDI 170KM

                          Komentarz

                          • Samiec
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 4287
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                            #14
                            Mi chodzilo o to ze jak juz zaloze jakies sportowe na przod ,to przy nie duzej roznicy ceny od seryjnych orginalnych mozna kupic i zalozyc tyl . Zastanawia mnie wlasnie czy jest roznica w recznym hamulcu. (to glownie ciekawosc bo w zime zwykly wystarczy ,a w lato takich rzeczy nie wyczyniam).
                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                            Komentarz

                            • BioBogon
                              Elegance
                              • 2005
                              • 921

                              #15
                              Faktycznie o ręcznym nie pomyślałem.

                              Trzeba poprosru kupić i się przekonać jak się tył zużyje... :szeroki_usmiech
                              Leon FR 2.0TDI 170KM

                              Komentarz

                              Pracuję...