AEE i wrażenia z eksploatacji...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • borut
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 299

    #26
    Szanowny kolego Emilu,

    Plynie madrosc z Twoich slow, ale jak pewnie doskonale wiesz nie istnieje cos takiego jak ocena OBIEKTYWNA i stad to cale halo..

    pozdrawiam
    Powered by VSI PRINS

    Komentarz

    • Emil
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1092

      #27
      ehhh...Święta tuż tuż trzeba spokój zachować, więc kontynuować nie będę .

      PEACE
      BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
      CR-V 2,2 i-ctdi
      Perfectservice by Dobrygrześwawa

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #28
        Panowie, chyba wszyscy zdajemy sobie sprawe z bezcelowosci dyskusji na temat wyzszosci Pb nad ON czy vice versa, prawda?
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz

        • borut
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 299

          #29
          Panowie

          Lubie Was i wiele mi pomogliscie - konczmy te bzdety - nie warto.......

          papa
          Powered by VSI PRINS

          Komentarz

          • buzisylwek
            Drive
            • 2005
            • 78

            #30
            Miałem AEE z 98' i zrobiłem na niej 220.000 km z czego 160.000 na gazie. Jedyną usterkę jaka miałem, to wymiana pompy paliwowej (tylko, że kosztowała 1400 zł), a tak pozatym autko bezawaryjne i jak na 75KM to nawet miało przyzwoite przyspieszenie
            1.8 TSI - 160KM

            Komentarz

            • ProSzeK
              Drive
              • 2006
              • 43

              #31
              a mi sie podoba moja FABIA 1.9TDI jezdzi bardzo fajnie i nawet jej nieporownuje do benzyniaków. To jest mój pierwszy samochód w dieselku i muse przynzac ze jezdził bardzo ładnie. Zajefajny swist z turbinki a nie zaden klekot z lat 90. Odczuwa sie wyraznie kopniecie w granicy 1900 obrotów. Jak na taki mały samochód moja fabia ma bardzo dobry silniczek. Niemsuze ise martwic jakims tam instalacjami gazowymi, kołem zapasowym, które nie ma sowjego miejsca itp. Zero stresów ziwazanychz tym ałym gazem. Na gazie to mozemy sobie gotowac w domu taka prawda, a nie jezdzic autem. To tylko my polacy tacy inteligentni jestesmy i mamy najwiecej samochodów zasilanych gazem. Ja rozumiem pchac gaz do staaarych poldasów ale do octavianki ?? !! eh
              SKODA FABIA
              1.9 TDI 101 PS

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #32
                Zamieszczone przez ProSzeK
                Zajefajny swist z turbinki a nie zaden klekot z lat 90
                IMO nie jezdziles Golfem II TD np z symbolem silnika SB Swist byl, wgniot tez. Nie dawno mialem ochote sobie takie jak 3 auto w domu ochote kupic, ale zniknal sprzed nosa :diabelski_usmiech

                Ale to temat o AEE, wiec nie bruzdzimy tu o ropniakach
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • schamann
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 105

                  #33
                  Ja tem mam AEE na gazie z przebiegiem 250tys i jezdzi
                  Ceny ktore sa podane sa z leksza jakies przesadzone jak dla mnie chyba ze kupuje sie je w ASO to tak wygladaja(bendix tu 200 normalnie za 90zl,pompa paliwa 400 normalnie 120zl) , u mnie najpowazniejsza jak narazie to uszczelka pod glowica a reszta wynika z przebiegu(drazki,przeguby,sworznie) i instalacji gazowej (wydech )
                  Były Właściciel OI 1.6 AEE 75KM ,1998r teraz Laguna 3 2.0 dci 150KM

                  Komentarz

                  • ktp76
                    Classic
                    • 2006
                    • 21

                    #34
                    Według mnie AEE jest dość awaryjny - dla przykładu mój już 3. przepustnice ma.
                    F-16

                    Komentarz

                    • daneczek76
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 3642
                      • Toyota

                      #35
                      Miałem AEE zrobiłem 130 tys nie moge złego zdania powiedzieć nigdy się z nim nic nie stało poza skrzyną biegów którą servis wymienił na nową bo były wadliwe ale to już kiedys pisąłem, Z termostatem jest taki problem że twój moechanik to Dupa i tyle termostat wymienia się najlepiej z krućcem i się przed skeceniem patrzy czy dobrze dolega do krućca bo nie zawsze śa dobrze dopasowane chć z tego samego modelu nieraz jest mnała szparka termostat jest nie domknięty dobrze i wlecie jest Ok z w Zimie dupa.
                      [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                      Komentarz

                      • ktp76
                        Classic
                        • 2006
                        • 21

                        #36
                        co u mnie padło podczas 180 000

                        1. Czujnik temperatury x3
                        2. Włącznik wentylatora x2
                        3. Zerwany pasek rozrządu przy 78 000 a w zw. z tym:
                        pasek+napinacz, uszczelka pod głowicą, zawory wydechowe x4, uszczelniacze zaworów x8 -
                        4. Pompa wody
                        5. Termostat
                        6. Przepustnica przy 135 000
                        6.1 uszczelka pod klawiaturą i uszczelniacz wałka rozrządu
                        7. Aparat zapłonowy
                        8. Przepustnica przy 180 000

                        No i oprócz tego oczywiście regularne czyszczenie przepustnicy co 15 000 km a i tak ciągłe problemy z nierówną pracą silnika itp.
                        F-16

                        Komentarz

                        • szkoda
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 22543

                          #37
                          Zamieszczone przez ktp76
                          3. Zerwany pasek rozrządu przy 78 000 a w zw. z tym:
                          pasek+napinacz, uszczelka pod głowicą, zawory wydechowe x4, uszczelniacze zaworów x8 -
                          niezle
                          masz auto od nowosci?
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz

                          • daneczek76
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 3642
                            • Toyota

                            #38
                            Ja miałem od nowosci i napawde złego zdania niedam powiedzieć zreszta według servisów Skody jest to naj mniej skomplikowany i awaryjny silnik a zarazem najtańszy w eksploatacji.
                            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                            Komentarz

                            • ktp76
                              Classic
                              • 2006
                              • 21

                              #39
                              od nowości, serwisowany w ASO. Najgorsze jest to, że nikt nie wie skąd te pady przepustnicy. Na szczęście przez następne 2 lata nie muszę się martwić - gwarancja.
                              F-16

                              Komentarz

                              Pracuję...