Olej do 1,8 T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arkgas
    Classic
    • 2010
    • 26

    Olej do 1,8 T

    ja to odpadam z gokartów ale podskoczę pod Caffe na chwilkę
    arkgas
  • rOBERTO795
    RS
    • 2009
    • 3465
    • Octavia III (5E3)
    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

    #2
    Olej do 1,8 T

    Witam jako że troszke poczytałem na temat olejów również na tym forum chciałem zapytać uzytkowników 1,8 turbo na jakim oleju jeździcie i jakie jest u Was jego zużycie na 1000km-tylko takie rzeczywiste oraz jakie macie przebiegi w samochodach.

    Ostatnio zrobiłem program w Swojej O1, auto ma przejechane 177 tyś i od nowości zalewane jest Mobilem 0W40- jako że wymieniam olej co ok 10 tyś km to przez ten dystans dolałem zaledwie ok 200ml oleju- zastanawiam sie czy po programie nie zmienić na jakiś inny-jeśli tak to jaki i stąd ten post.
    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz

    • PAOLO ESCO
      RS
      • 2009
      • 6626
      • Volkswagen
      • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

      #3
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=26202 tu masz wątek do benzyny i tu polecam pisać...admin za zakładanie nie potrzebnych wątków daje w nagrodę banana :diabelski_usmiech
      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

      Komentarz

      • Zoltar
        Rider
        • 2005
        • 722

        #4
        5W40 lub 5W50, pochwal się wykresem
        www.soft-car.pl
        www.chiptuning-gdansk.pl


        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
        - Wyłączanie DPF
        - Hamownia Obciążeniowa

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez Zoltar
          5W40 lub 5W50, pochwal się wykresem
          nie mam wykresu 4x4 i była lipa. pozatym stroił mi Krzysiek (alias GTO) z digitun.pl. Jak skonczył to otrzymałem inny samochód .
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • rkb
            RS
            • 2008
            • 2152
            • Rapid Spaceback (NH1)
            • CYVB 1.2 TSI 110 KM

            #6
            5W50 sie sprawdza, zasadniczo powinno sie na takim jezdzic az do usranej smierci
            u siebie miedzy wymianami dolałem pol litra, a przebieg 237kkm :diabelski_usmiech
            Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

            Komentarz

            • S3 CHRIS
              Elegance
              • 2006
              • 979
              • Octavia I (1U2)
              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #7
              Zamieszczone przez rOBERTO795
              Zamieszczone przez Zoltar
              5W40 lub 5W50, pochwal się wykresem
              nie mam wykresu 4x4 i była lipa. pozatym stroił mi Krzysiek (alias GTO) z digitun.pl. Jak skonczył to otrzymałem inny samochód .
              pelecam 10w-60

              a wystroił napewno dobrze
              ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

              ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

              Komentarz

              • bubuDE
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2007
                • 763
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                S3 CHRIS, kupujesz sportowy EDGE?
                PL-LOP D-ROW mutex/ocfipreoqyfb/mutex

                Komentarz

                • rkb
                  RS
                  • 2008
                  • 2152
                  • Rapid Spaceback (NH1)
                  • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                  #9
                  ja sie zastnawialem nad zalaniem 10w60 valvoline ale nie mialem jaj
                  Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                  Komentarz

                  • S3 CHRIS
                    Elegance
                    • 2006
                    • 979
                    • Octavia I (1U2)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez bubuDE
                    S3 CHRIS, kupujesz sportowy EDGE?
                    shell 10w-60 racing to prawie to samo tylko firma inna
                    ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                    ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                    Komentarz

                    • kmicio
                      Ambiente
                      • 2008
                      • 233

                      #11
                      Bardzo dobrym olejem do tego motoru jest wspomniany Mobil 5W-50. Mój ARX przy 220kkm nie pali go grama od wymiany do wymiany(12kkm). Olej jest tani jak dla mnie stąd wymieniam go co 12kkm. Polecam inwestowanie w dobre filtry np. Knecht. Mann lub ori z ASO. Ceny są bardzo zbliżone do siebie.
                      *1B1B*1.8T*4x4
                      *1B1B*1.9T*DSG

                      Komentarz

                      • rOBERTO795
                        RS
                        • 2009
                        • 3465
                        • Octavia III (5E3)
                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez kmicio
                        Bardzo dobrym olejem do tego motoru jest wspomniany Mobil 5W-50. Mój ARX przy 220kkm nie pali go grama od wymiany do wymiany(12kkm). Olej jest tani jak dla mnie stąd wymieniam go co 12kkm. Polecam inwestowanie w dobre filtry np. Knecht. Mann lub ori z ASO. Ceny są bardzo zbliżone do siebie.
                        Od wymiany do wymiany nie dolewasz a stan na bagnecie jest taki sam?? ja zasadniczo również mógłbym nie dolewać bo 200ml to ok 2-3 mm różnicy na bagnecie.
                        Zastanawiam sie również który jest rzadszy 0W40 czy 5W50?? i czy przy zmianie na 5W50 nie zacznie go pic więcej?
                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                        Komentarz

                        • kmicio
                          Ambiente
                          • 2008
                          • 233

                          #13
                          Stan na bagnecie po zalaniu o jakies 2-3 mm zawsze przewyższa poziom średni. Po przejechaniu tych 12kkm jest tak gdzieś niezauważalnie ponad albo w połowie. Tak miałem z dotychczasowych obserwacji. U mnie rzecz może być w tym że nie cisne tego samochodu - średnią prędkość mam z 9kkm jakieś 25km/h. Wiadomo jak ktoś będzie kręcił na obroty to i oleju siorbnie.
                          *1B1B*1.8T*4x4
                          *1B1B*1.9T*DSG

                          Komentarz

                          • PAOLO ESCO
                            RS
                            • 2009
                            • 6626
                            • Volkswagen
                            • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez rOBERTO795
                            Zastanawiam sie również który jest rzadszy 0W40 czy 5W50?? i czy przy zmianie na 5W50 nie zacznie go pic więcej?
                            rzadszy jest 0W/40 ... po zmianie na 5W/50 nie powinien wiecej pić oleju niż na 0W/40...
                            PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                            Komentarz

                            • rkb
                              RS
                              • 2008
                              • 2152
                              • Rapid Spaceback (NH1)
                              • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                              #15
                              10w-60 jest pelni syntetyczny to wiem, a jak ma sie z gestoscia do 5w-50 ?
                              Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                              Komentarz

                              • ccLot
                                Rider
                                • 2009
                                • 334

                                #16
                                Tyle tylko, że 5w50 nie spełnia normy dla 1,8 t, mam on tylko dopuszczenie dla VW 505 00.
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                Komentarz

                                • rOBERTO795
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 3465
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez ccLot
                                  Tyle tylko, że 5w50 nie spełnia normy dla 1,8 t, mam on tylko dopuszczenie dla VW 505 00.
                                  To które spełniają norme dla 1,8 T? bo juz zaczynam głupieć z tymi olejami
                                  Infotech podaje

                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                  Komentarz

                                  • ccLot
                                    Rider
                                    • 2009
                                    • 334

                                    #18
                                    Zależy jakie okresy między przeglądami:
                                    1. QG1: VW 503 00 i VW 504 00
                                    2. QG0 i QG2: VW 501 01; VW 502 00; VW 504 00

                                    Tak twierdzi moja instrukcja o O1 1,8 t odebrana 6 października 2009.
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                    Komentarz

                                    • rOBERTO795
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 3465
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez ccLot
                                      Zależy jakie okresy między przeglądami:
                                      1. QG1: VW 503 00 i VW 504 00
                                      2. QG0 i QG2: VW 501 01; VW 502 00; VW 504 00

                                      Tak twierdzi moja instrukcja o O1 1,8 t odebrana 6 października 2009.
                                      Mam QG2 i w/g infotecha 5w50 ją spełnia
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz

                                      • rOBERTO795
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 3465
                                        • Octavia III (5E3)
                                        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez ccLot
                                        Zależy jakie okresy między przeglądami:
                                        1. QG1: VW 503 00 i VW 504 00
                                        2. QG0 i QG2: VW 501 01; VW 502 00; VW 504 00

                                        Tak twierdzi moja instrukcja o O1 1,8 t odebrana 6 października 2009.
                                        Mam QG2 i w/g infotecha 5w50 ją spełnia i w/g ksiażki również
                                        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                        Komentarz

                                        • rOBERTO795
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 3465
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez ccLot
                                          Zależy jakie okresy między przeglądami:
                                          1. QG1: VW 503 00 i VW 504 00
                                          2. QG0 i QG2: VW 501 01; VW 502 00; VW 504 00

                                          Tak twierdzi moja instrukcja o O1 1,8 t odebrana 6 października 2009.
                                          Mam QG2 i w/g infotecha 5w50 ją spełnia i w/g ksiażki również
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz

                                          • ccLot
                                            Rider
                                            • 2009
                                            • 334

                                            #22
                                            A który rok samochodu?
                                            Z tego jpg powyżej wcale nie wynika, że może być olej w normie vw 505 00.
                                            Strona mobila też nie rekomenduje tego oleju.
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51370

                                            Komentarz

                                            • rOBERTO795
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 3465
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez ccLot
                                              A który rok samochodu?
                                              Z tego jpg powyżej wcale nie wynika, że może być olej w normie vw 505 00.
                                              Strona mobila też nie rekomenduje tego oleju.
                                              2003.
                                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                              Komentarz

                                              Pracuję...