Zamieszczone przez Maru 123
Zakup OII FL
Zwiń
X
-
Zakup OII FL
"Byli to ludzie, których łączyło coś więcej niż tylko wspólna gra w piłkę. Dla których honor i obrona barw klubowych nie były pustymi pojęciami."
"Możemy działać na zasadach demokratycznych ale rację będę miał Zawsze Ja"- Hubert Jerzy Wagner(1941-2002)
www.zoltar.bielsko.plTagi: Brak
-
-
Zakup OII FL
Witajcie
Mam nadzieję, że dołączę wkrótce do Waszego elitarnego grona, bo zachciało mi się salonówki OII FL (rozumiem, że FL znaczy Face Lifting).
Najpewniejsze jest, że wezmę Combi w wersji Mint i zapewne z silniczkiem 1,2TSI, no chyba, że coś super fajnego byłoby jeszcze w wyprzedaży. Ogólnie docelowo, może po trzech latach planuję założyć LPG.
Chciałem niniejszym zapytać do czego warto dopłacać z opcji dodatkowych. Oczywiscie koszta są priorytetem. Bardzo chciałbym xenony jednak 3300 za światła - to mnie przeraża totalnie i zapewne się nie zdecyduję (dokupie jakoś później tu na forum dokręcane za 180zł - bo widziałem forumowy kolega sprzedaje.
Za 2k to chyba sam wybiorę ładniejsze alusy, także to też odpada.
Na pewno zdecyduję się na kurtyny. Co jeszce warto dokupić z opcji?
Aha, przepraszam, jeszcze jedno. Miał ktoś do czynienia z leasingiem? Te 105% to rozumiem reklama i tylko przy wpłacie własnej 70% i czasie kredytowania 12miesięcy jest to wartość realna?
Zastanawiam się jeszcze nad Kianką Soul, ale nie pytam o zdanie bo wiadomo co napiszecie o koreańczyku :-D hehe.
Pozdrawiam i z góry dzięki za rady
-
-
Jezeli chodzi o ksenony to mozesz wziasc opcje ze spryskami na reflektory i pozniej dolozyc tzw. HID'y 4300K badz tez zmienic soczewki na ksenony z czesci uzywanych (o ile takie cos jest do znalezienia). Jezeli chodzi o felgi - na pewno mozna znalezc przyzwoite, np. 16tki w lepszej cenie..Audi Coupe 2.8 V6 ('05 - '12)
Golf VI 1.6 BSE ('12 - .. )
Komentarz
-
-
Z tego co mi wiadomo, nie jest tak różowo z instalacją gazową do silników TSI, chłodzenie wtryskiwaczy przez benzynę :? coś takiego mi się obiło o uszy.
Niech ktoś bardziej ogarnięty coś napiszę.
Co prawda za 3 lata to już na pewno ktoś ogarnie temat gaz do 1.2tsi.BLUELIGHT.PL
ledy, zestawy i palniki xenonowe D2S, H1, H4, H7 .... 4k,5k,6k,8k,10k,12k
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez taxidriverJezeli chodzi o ksenony to mozesz wziasc opcje ze spryskami na reflektory i pozniej dolozyc tzw. HID'y 4300K badz tez zmienic soczewki na ksenony z czesci uzywanych (o ile takie cos jest do znalezieniaOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez majkel84Bardzo chciałbym xenony jednak 3300 za światła - to mnie przeraża totalnie i zapewne się nie zdecyduję (dokupie jakoś później tu na forum dokręcane za 180zł - bo widziałem forumowy kolega sprzedaje.
a "dokręcanych ksenonów za 180zł" nie skomentuję.. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
majkel84, xenony domów i nich będą ori, te 180zł to jakaś pomyłka, fele sama sobie znajdziesz ładniejsze za tę kasę, no i zwróć się do http://forum.octaviaclub.pl/profile....profile&u=5900 na pewno cena Cię zaskoczy, co do leasingu to ja mam do czynienia i wziąłem w innej firmie niż oferowała Skoda no ale za tym trzeba chwilkę pochodzić, policzyć itp.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Do silnika Tsi nie opłaca sie założyć gazu. Jest to możliwe, ale rozwiązania nie są bezpieczne i opłacalne, silnik musi pracować co jakiś czas na benzynie by chłodzić wtryski.
I silnik 1.2 to zupełna nowość ... lepiej kupić 1.4 bez xeonów
Odpuść minta ... pomęcz forumowych dealerów możne wyskrobiesz ambiente.
Co do leasingu ... to informacja w salonie lub infolinia gryzie ?
Wpłata minimalna 25% na 3 lata i masz 105% jak dobrze pamiętam. Ale ten Leasing jest dziwny bo jak nim sie interesowałem zabierali mi zniżki "Domelciowe" i nie było tak opłacalne.Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
Re: Zakup OII FL
Zamieszczone przez majkel84Witajcie
Mam nadzieję, że dołączę wkrótce do Waszego elitarnego grona, bo zachciało mi się salonówki OII FL (rozumiem, że FL znaczy Face Lifting).
Najpewniejsze jest, że wezmę Combi w wersji Mint i zapewne z silniczkiem 1,2TSI, no chyba, że coś super fajnego byłoby jeszcze w wyprzedaży. Ogólnie docelowo, może po trzech latach planuję założyć LPG.
Chciałem niniejszym zapytać do czego warto dopłacać z opcji dodatkowych. Oczywiscie koszta są priorytetem. Bardzo chciałbym xenony jednak 3300 za światła - to mnie przeraża totalnie i zapewne się nie zdecyduję (dokupie jakoś później tu na forum dokręcane za 180zł - bo widziałem forumowy kolega sprzedaje.
Za 2k to chyba sam wybiorę ładniejsze alusy, także to też odpada.
Na pewno zdecyduję się na kurtyny. Co jeszce warto dokupić z opcji?
Aha, przepraszam, jeszcze jedno. Miał ktoś do czynienia z leasingiem? Te 105% to rozumiem reklama i tylko przy wpłacie własnej 70% i czasie kredytowania 12miesięcy jest to wartość realna?
Zastanawiam się jeszcze nad Kianką Soul, ale nie pytam o zdanie bo wiadomo co napiszecie o koreańczyku :-D hehe.
Pozdrawiam i z góry dzięki za rady
Komentarz
-
-
Ja szczerze uważam, że dla kogoś kto nie jeździ w trasy po nocy wydanie 3 tyś do ksenonów które w dzień niczym nie różnią się od normalnych świateł to niepotrzebne wydatki. Ale to moje osobiste zdanie i pewnie większość się nie zgodzi.
To chyba lepiej dorzucić tą kasę do wersji ambiente, albo do silnika 1,4TSI. Bo rozumiem że wybierając najuboższą wersję i najmniejszy silniki chodzi o ograniczenie wydatków, a nie o chęć doposażenia we wszystkie inne bajery dostępne w wersjach wyżej.
Ja proponuje w takim wypadku do wersji Mint dorzucić komputer pokładowy może z maxi-dot'em, światła do jazdy dziennej w halogenach.
Nad alufelgami bym się zastanowiła. Jak dopłacać to do 16" lub 17". Bo auto zjedzie na 15" i potem okazuje się że trzeba dokupić i felgi i opony 16" albo zostawić na 15" dokupując tylko alusy. Plus opony zimowe jak auto ma być już teraz. Pewnie 15" więc i felgi stalowe do tego kompletu.AniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Komentarz
-
-
Do minta nie da sie w salonie kompa wsadzic, jedynie pozniej forumowym sposobem :? ksenon to sie zgadzam tylko jak ktos lubi jezdzic w nocy.
Tylko tak sie zastanawiam, czy jak nie wrzuci sie swinga, listwy po bokach, halogeny i regulacje pod ledzwie ktrore imo dla mnie bylyby podstawa do minta to nie wyjdzie tyle samo jak za ambiente ktore to wszystko ma (poza radiem) + wiele wiecej?
Komentarz
-
-
No właśnie sprawa nie jest mega pilna, bo narazie mam czym jeździć. Z drugiej strony najwyższy czas zorientować się w temacie. Ostatnie chwile wielkiej wyprz rocznika - dlatego pytam. I jeżeli nic nie wywęszę to mocno zastanowie się czy nie czekać do listopada, grudnia na następną wyprz :-) Pytanie czy wtedy też będą dawać 9 tys przeceny :-)
SILNIK:
Chodzi mi bardziej o oszczędność tego TSI- pali naprawdę malutko jak na benzyniaka. A diesli nawet nie biorę pod uwagę za mało jeżdżę (przynajmniej narazie). Wybór TSI czy MPI (czy tam FSI?) rozbija się o kwestie dynamiki mocy, momentu.
Jeżdżę teraz fabką 1,4 8V, z gazem od niedawna i pod górkę ona wcale nie chce podjeżdżać. Zwalnia, nie ma mocy, ogólnie tragedia. Jestem zwolennikiem LPG i CNG także chciałem kiedyś toto poćwiczyć.
Ale jeżeli skrzynia 6cio stopniowa jest tylko przy TSI to napewno ten silniczek wybiorę. To też ważna sprawa. No i ten moment już od 1550rpm...
Zaczynam się przekonywać do Xenonów. Ale co do samej budy to OII bardziej mi sie podoba niż FL...
Fakt, przeanalizowałem jeszcze raz wyposażenie i będzie z pewnością Ambiente. Oczywiście przekonał mnie do tego "Uchwyt na kwity parkingowe" :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
BTW: cóż to jest ten swing?
Komentarz
-
-
Może podaj orientacyjnie kwotę jaką planujesz wydać.
Ja jeszcze rozważałabym lakier metalik i faktycznie jak ktoś wcześniej wspomniał listwy ochronna na drzwi.
Ale jakoś silnik 1,2TSI do mnie nie przemawia. Do Fabi tak ale jakoś auto wielkości O2 może sobie ciężko radzić. Ale tego nikt na razie nie wie.
A jak jeździsz po mieście w korkach to nie licz że zmieścisz się w spalaniu podanym przez producenta. Zawsze dolicz sobie ok 2 litrów więcej, żeby potem się nie rozczarować.
Kia ... hmm jest to moim zdaniem jakaś alternatywa. Też ją rozważałam. Tylko że w wersji Ceed i Sportage. Albo Hyundai I30 też mi się podobał.AniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Komentarz
-
-
majkel84, co do soula to uważam , że całkiem fajne autko i dobrze wyposażone i oryginalne przede wszystkim. sam się do niego przymierzałem, sprawa była juz praktycznie przyklepana, ale poszedłem sprawdzić co oferuje konkurencja. trafiłem do skody i przejechałem sie 1,4 TSI i zapomniałem o soulu
Komentarz
-
-
Oczywiście planowałem wydać 53700 minus rabaty. Ale z każdym zakupem tak jest, że sie nie da tak tanio. Narazie krąże w okolicach 70+ tys (Combi 1,2TSI Ambiente + pare gadżetów). Musze porównać konkurencję w tej cenie i coś postanowię.
Ale rozumiem, że albo dostaje gratis dywaniki, chlapacze i radio albo spory rabat, taki jak u Danielcia?
Komentarz
-
-
Za Kia Soul w wersji M z silnikiem benzynowym 1,6 124 KM bez lakieru metalik wychodzi w konfiguratorze 49tyś w wersji CRDI (128KM) to już 54 tyś zł. Za model 2010. Upust za model 2010 to 2tyś za benzynę i 3 tyś za CRDI.
Za 56900zł można kupić też Ceed'a SW 1,6 benzyna w wersji Comfort Plus, jeśli ma być auto kombi. Minus 4,5 tyś upustu. Oraz za niecałe 53tyś zł wersję wyposażenia Comfort. Lub CRDI 90KM w kwocie niecałych 62 tyś minus upust 4,5 tyś. Lub w wersji Comfotr za 56tyś zł minust upust.
Skoda O2FL Combi z 1,2 TSI bez metalika w wersji Mint to 64tyś, z silnikiem 1,6 benzynowym to koszt niecalych 63 tyś. Z silnikiem 1,4 TSI to koszt 66tyś
W wersji Ambiente silnik 1,2TSI cena wzrasta do prawie 70tyś.
Jaka się jeszcze uda to upust 9tyś ( ale to raczej nie dotyczy silnika 1,2TSI bo go jeszcze nie bylo w zeszłym roku w ofercie ... chyba )
Czyli jak by się udało wyszukać 1,4 TSI w wersji Ambiente z upustem wyszłoby 57tyś.
Podsymowując:
-> Skoda będzie większa i to dużo od Soul'a.
-> Za cenę benzyny w O2 można kupić CRDI w Kia, która będzie oszczędniejsza,
-> Skoda zapewne lepiej będzie trzymać wartość przy odsprzedaży,AniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez majkel84Oczywiście planowałem wydać 53700 minus rabaty. Ale z każdym zakupem tak jest, że sie nie da tak tanio. Narazie krąże w okolicach 70+ tys (Combi 1,2TSI Ambiente + pare gadżetów). Musze porównać konkurencję w tej cenie i coś postanowię.
Ale rozumiem, że albo dostaje gratis dywaniki, chlapacze i radio albo spory rabat, taki jak u Danielcia?Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez majkel84Oczywiście planowałem wydać 53700 minus rabaty. Ale z każdym zakupem tak jest, że sie nie da tak tanio. Narazie krąże w okolicach 70+ tys (Combi 1,2TSI Ambiente + pare gadżetów). Musze porównać konkurencję w tej cenie i coś postanowię.
Ale rozumiem, że albo dostaje gratis dywaniki, chlapacze i radio albo spory rabat, taki jak u Danielcia?
Więc idź i się dogaduj :wink:. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
majkel84 może w Lublinie w Żaglu zadziałaj ja tam brałem 1.4 tsi elegance cena i warunki super.
Bardzo dobry też jest Kraków i Oświęcim w zachodniej Polsce ani w Warszawce nie bież bo będziesz bulił "By nam żyło się lepiej" jak to powiedział szczerze na rudy hochsztapler w przypływie szczerości.A widzę ze z kasą się szczypiesz.
Weź 1.4 tsi Mint czy Ambiente dobry kompromis pomiędzy ceną mocą a spalaniem 1.2 tsi trochę za słaba na trasie 1.8 jak masz kasy za dużo, choć wtedy mozesz wziąść 2.0 tsi... :lol:
Jak cię Lublin zainteresuje to daj mi cynk mój gg jest w profilu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez YarekZamieszczone przez majkel84Oczywiście planowałem wydać 53700 minus rabaty. Ale z każdym zakupem tak jest, że sie nie da tak tanio. Narazie krąże w okolicach 70+ tys (Combi 1,2TSI Ambiente + pare gadżetów). Musze porównać konkurencję w tej cenie i coś postanowię.
Ale rozumiem, że albo dostaje gratis dywaniki, chlapacze i radio albo spory rabat, taki jak u Danielcia?
Więc idź i się dogaduj :wink:
Komentarz
-
Komentarz