Na seryjnych hamulcach i plynie po 2 takich ostrych hamowaniach pedal zapadal sie w podloge, tarcze hamulcowe swiecily, swad klockow byl okropny, a auto w ogole nie hamowalo tylko zwalnialo.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Ja dzisiaj swoje BKD zupełnie amatorsko na 4. zmierzyłem 80-120 i wyszło jakieś 5 sekund, ale aż się prosiło o 3. Mam nadzieję wykonać dokładniejszy pomiar (VAGiem), to się podzielę wynikami :wink:
Ja dzisiaj swoje BKD zupełnie amatorsko na 4. zmierzyłem 80-120 i wyszło jakieś 5 sekund, ale aż się prosiło o 3. Mam nadzieję wykonać dokładniejszy pomiar (VAGiem), to się podzielę wynikami :wink:
VAG-iem Ci wyjdzie gorzej, bo prędkościomierz zawyża
ciekawe czy rozpędzając auto z nizszych prędkosci czas bedzie taki sam czy lepszy?
imo lepszy
imo również, ale mogę kiedyś (jeśli będę pamiętał :szeroki_usmiech ) dla porównania nagrać filmik ze startem z prędkości ustawionej na np. 80km/h
Zamieszczone przez zwirek75
Zamieszczone przez fernando
Ja dzisiaj swoje BKD zupełnie amatorsko na 4. zmierzyłem 80-120 i wyszło jakieś 5 sekund, ale aż się prosiło o 3. Mam nadzieję wykonać dokładniejszy pomiar (VAGiem), to się podzielę wynikami :wink:
VAG-iem Ci wyjdzie gorzej, bo prędkościomierz zawyża
ale zawyża i prędkość wyjściową i końcową, także jedyne co się zmienia to one i to że startujesz z niższych obrotów niż wystartowałbyś przy rzeczywistej prędkości, więc np. w moim przypadku powinno być nawet ciut szybciej gdybym się uparł, że mierzę start i stop według prędkości z GPS np. :idea:
ale zawyża i prędkość wyjściową i końcową, także jedyne co się zmienia to one i to że startujesz z niższych obrotów niż wystartowałbyś przy rzeczywistej prędkości, więc np. w moim przypadku powinno być nawet ciut szybciej gdybym się uparł, że mierzę start i stop według prędkości z GPS np. :idea:
Przyspieszenie od 0-100 wg licznika a gps rozni sie pomimo, ze predkosc wejsciowa i wyjsciowa sa takie same
Licznik zawyza predkosc a wiec obroty sa wyzsze a nie nizsze, wiec powinno byc latwiej.
Co za roznica, jest szybko.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Przyspieszenie od 0-100 wg licznika a gps rozni sie pomimo, ze predkosc wejsciowa i wyjsciowa sa takie same
Przy takim pomiarze prędkość początkowa według GPS i licznika jest taka sama - zero
Przyśpieszenie 0-100 wg licznika wynosi x
Przyśpieszenie 0-100 wg GPS wynosi x+błąd licznika
Czyli przyśpieszenie według licznika w pierwszym przypadku będzie do 100km/h według wskazania licznika a w drugim do np. 105km/h według wskazania licznika i dlatego zmierzony czas będzie dłuższy :idea:
Zamieszczone przez bradley
Licznik zawyza predkosc a wiec obroty sa wyzsze a nie nizsze, wiec powinno byc latwiej.
Zastanów się jeszcze raz :wink: Kiedy masz przykładowo 3000 obrotów na 3 biegu na liczniku jest 60km/h ale licznik zawyża zatem przy 3000 obrotów na 3 biegu według GPS faktyczna prędkość to (przykładowo) 55km/h. Zatem jeżeli chcesz zmierzyć czas przyśpieszania od faktycznych 60km/h (a nie licznikowych) musisz przyśpieszyć do realnych 60km/h czyli zwiększyć obroty do np 3300.
MisiekWAW, mnie chodzilo o predkosc realna. Czyli przy 60-100 przy realnych 60 masz latwiej. EOT
Nawet GPSowi nie mozna ufac bo nie ma az tak duzej predkosci odswiezania a i dokladnosc pozycjonowania nie jest tak duza. Na potrzeby cywilne jest to wystarczajace, ale wojsko ma wlasne systemy.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Powyższe jest prawdziwe dla liczników które pokazują prędkość wyższą od faktycznej ale znakomita większość przekłamuje właśnie w tą stronę
Przy okazji - ładnie się zbiera MPS-ka
Wszystkie przekłamują w góre. Jest chyba zapis w normach, że licznik nie moze pokazywać prędkości mniejszej niż rzeczywista. W rzeczywistości więc dla pewnosci większość producentów zawyża wskazania predkościomierza - z doświadczeń od 5-10%.
[ Dodano: Pią 29 Sty, 10 10:11 ]
Zamieszczone przez olus
zwirek troche dziwne z tym esp, u mnie po odlaczeniu poprostu sie swieci
Kurcze, rzeczywiście dziwne.
Wczoraj sobie jeździlem po rondku i pomimo ze się było wyłączone (w sensie migało) to czasami mnie wyprowadzało z driftu
Powyższe jest prawdziwe dla liczników które pokazują prędkość wyższą od faktycznej ale znakomita większość przekłamuje właśnie w tą stronę
Przy okazji - ładnie się zbiera MPS-ka
Wszystkie przekłamują w góre. Jest chyba zapis w normach, że licznik nie moze pokazywać prędkości mniejszej niż rzeczywista. W rzeczywistości więc dla pewnosci większość producentów zawyża wskazania predkościomierza - z doświadczeń od 5-10%.
Komentarz