Widzę, że nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi...
Przyznasz, że PD-ki pracują pod innym ciśnieniem niż VP, są wrażliwsze na katowanie na zimnym.
Napisałem przecież, że nie jest to powszechna usterka, zdarza się raczej rzadko, ale głównie w tych słabszych PD-kach, które są słabsze konstrukcyjnie od mocniejszych wersji. Najprawdopodobniej warunkiem koniecznym do wystąpienia usterki jest niewłaściwa eksploatacja(czyli np. pałowanie na zimnym).
Poza tym, kto jak kto, ale Ty chyba powinieneś wiedzieć, że nie ważne sa cyferki tzn. czy wytrzymuje 150, 130 czy 180KM, ale chociażby przebieg tego mocy/momentu. Taki silnik zmodowany przez druciarza może mieć 130KM i się rozsypać, a może mieć 180KM i jeździć setki tys km.
Masz prawo twierdzić, że słabszy konstrukcyjnie dół silnika NIE MA wpływu na występowanie takich usterek, moim zdaniem MA wpływ i wydaje mi się to logiczne.
Przyznasz, że PD-ki pracują pod innym ciśnieniem niż VP, są wrażliwsze na katowanie na zimnym.
Napisałem przecież, że nie jest to powszechna usterka, zdarza się raczej rzadko, ale głównie w tych słabszych PD-kach, które są słabsze konstrukcyjnie od mocniejszych wersji. Najprawdopodobniej warunkiem koniecznym do wystąpienia usterki jest niewłaściwa eksploatacja(czyli np. pałowanie na zimnym).
Poza tym, kto jak kto, ale Ty chyba powinieneś wiedzieć, że nie ważne sa cyferki tzn. czy wytrzymuje 150, 130 czy 180KM, ale chociażby przebieg tego mocy/momentu. Taki silnik zmodowany przez druciarza może mieć 130KM i się rozsypać, a może mieć 180KM i jeździć setki tys km.
Masz prawo twierdzić, że słabszy konstrukcyjnie dół silnika NIE MA wpływu na występowanie takich usterek, moim zdaniem MA wpływ i wydaje mi się to logiczne.
Komentarz