pozdrowienia dla Przewozu Osób trąbniętego wczoraj koło 18 na rogu Sobieskiego i Sikorskiego
Dayton 510 Vs GoodYear Ultra Grip 7 - ZIMOWE 195/65r15
Zwiń
X
-
Dayton 510 Vs GoodYear Ultra Grip 7 - ZIMOWE 195/65r15
DAYTON 510
ultra grip 7 nie muszę przedstawiać ....
Zastanawiam się nad zakupem nowych opon zimowych ...
Wiem, że będzie milion postów na temat UG7, ale mnie interesują wypowiedzi osób o DAYTONA głownie , mam takowe gdyż dostałem do zakupionego auta, są już na lamelkach więc wypada wymienić jeździ się dobrze, a cena jest przystępna i nie narzekałem na nie
Daytona 510 - około 170 zł -allegro - oceny użytkowników zdecydowana większość na TAK)
UG7 - 210 zł - allegro - zdecydowanie TAK
+ przesyłka
Teraz tak, Dayton klasa niżej opon, starszy model, różnica w cenie ...
Moje pytanka:
Czy zauważalna jest różnica w prowadzeniu
Zachowanie na śniegu, lodzie
Odprowadzanie wody
Ścieralność na asfalcie - przewidywany przebieg ? sezony ? obu typów
Uznanych testów opon Daytona w internecie nie znalazłem
UG7 pewno miększy więc czy nie będzie się zużywał za szybko na asfalcie ?
Brać ponownie DAYTONA 510 ? hm .... 160 drogą nie chodzi
-
-
Zamieszczone przez lonerrhm .... 160 drogą nie chodzi
a co do opon to między goodyearem a daytonem jest dość duża różnica na korzyść ug7 , na pewno większa niż ta kasa , którą jeżeli rozłożysz na czas użytkowania opon to się zrobi w sumie żadna :roll:
choć dayton zimowy nie jest najgorsza oponą , w porównaniu do daytona letniegoO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Dayton to w miarę dobre opony do spokojnej jazdy - z tego co słyszałem od użytkowników, to ich zimówki są całkiem przyzwoite.
Ale z pewnością są conajmniej o klasę niżej od jednej z najlepszych zimówek na rynku, czyli UG7.
Wybór należy do Ciebie - UG7 jest droższa nie bez powodu.. pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
leszekmw, szkoda nie szkoda, ale opona może jeździć 2 sezony, może 4, a może miesiąc i ją rozerwę - ( tak się mi stało bo na rant najechałem i musiałem kupić 5 sztukę ) - chodziło mi głównie o to, że nigdzie nie znalazłem testów DAYTONA 510 !! więc pisanie klasę niżej to nie jest odpowiedź ....
W motocyklu opony również są, różnią się, ale kto umie ją wykorzystać ??
To samo z zimówką, jeżeli 510 są ok, to ja nie mieszkam w górach, po lodowisku nie jeżdżę, w śniegu do pasa również, szaleć to mogę na placu przed Hipermarketem ....
Ponawiam pytanie - czy ktoś to ma założone, jeździ i uważa, że jest to tragedia ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lonerrPonawiam pytanie - czy ktoś to ma założone, jeździ i uważa, że jest to tragedia ?Zamieszczone przez wojtassjeli moge cos doradzic to polecam contintental-e ts 810 super oponka!!zdroofko
daszek
http://www.motostat.pl/user_images/13387/icon1.png [1500-3000 obr/min]http://emoty.blox.pl/resource/hi.gif | oryg. instrukcja obsługi Octavia II
Komentarz
-
-
Dayton, średnia półka, po 3 sezonach mocno "plastikowe"
UG7 po 3 są nadal miękkie i mają głębszy bieżnik
Ps.
Zjeździłem obiewww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Ja mam dwa daytony na zimówce i musze przyznać że dają rede.
Letnie tez mam daytony ale tam juz troszkę słabiej ale też jest w miarę cicho tyle że szybko się kończą :P-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
lonerr, 3 godziny temu był klient któremu założyłem jakies 2 miesiące temu 510 do a6 2.0 tdi chipowanej dość mocno , gość jeździ sporo powiedział że w śniegu są mocno ok , co zresztą już kiedyś pisałem, troszkę hałasują . natomiast dayton letni to lipa.
natomiast jeżeli różnica w cenie jest tak niewielka to sądzę że każdy wybrał by ug7.
daszek, masz coś przeciw 810 :?:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
leszekmw, no widzisz teraz odpowiedź jest konkretna, a i opinia mnie cieszy ( miałem okazje na Daytona 510 po 130 zł - jak się powtórzy okazja kupie Daytona )
Chodzi o opony zimowe, więc jeżeli uda się to pewno UG7 powędruje na kapcie ( jak nie wypali opcja 1 )
Natomiast kilka miesięcy temu UG7 kosztował 250 - więc teraz za 210 to cena mi odpowiada
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź
Komentarz
-
-
Miałem Daytony. Głośne cholernie. Szczególnie na mokrej nawierzchni. Nie kupił bym 2-gi raz tych opon. Mam teraz Nokiany. Jest przepaść między tymi oponami.Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
---
A to moja skodzinka:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014
Komentarz
-
-
Jeździłem na Daytona 510, jeżdżę na UG7+ (samochód prywatny) i Nokian WGR (służbowy) - Nokian przebija wszystkie (kopny śnieg, błoto pośniegowe, lód - daje radę) , UG7+ bardzo dobre, ciche dobrze trzymają na twardej śliskiej nawieżchni jak ubity śnieg, na kopnym troche gorzej.
Dayton - szkoda gadać i szkoda pieniędzy
Komentarz
-
Komentarz