Zamieszczone przez Jeżyk
[OI] ekonomia-obroty-BFQ
Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
-
Panowie, spalanie innych użytkowników może być jedynie poglądowe i nie należy się martwić że się różni.
Miasto miastu nie równe, do tego każdy ma inny styl jazdy i spalanie może się różnić do 2 litrów spokojnie.
Mi głównie w trasie wychodzi około 10.5l/100 LPG ale znam osoby którym średnio pali 8 czy 12.
Relax
Komentarz
-
-
dudek_t święta racja. Po co sie stresować, że zapłaciło się 5 złotych więcej. Wrzućcie na luz. samuraj jak będziesz pomykał octą BFQ w takim samym zakresie obrotów jak landkiem to zobaczysz, że można pomykać ekonomicznie benzyniakiem. Szczególnie wolnossącym ośmiozaworowcem rozsądnie zbierającym się nawet w dolnym zakresie obrotów. Mam i jestem zadowolony. Szczególnie na stacji benzynowej jak płacę za LPG 2plnFiliżanka Cappucino
Komentarz
-
-
Witam
Moje spostrzeżenia są podobne do innych froumowiczów. Ja jak chcę to mogę nim spalić nawet 15-20l/100km - wystarczy trzymać go na 3 biegu przy 3,5-4 tyś obrotów. Wtedy autko jest bardzo żwawe i można poczuć tą moc i fajny moment obrotowy. Ale mnie nie pociąga taki styl jazdy. Wyżej kręcę go tylko na obwodnicy i Al. Armii Krajowej gdzie jest kawałek ostro pod górkę. Do pracy jeżdzę po trasie Gdańsk - Pruszcz Gdański - obwodnicą do Gdyni i powrót przez miasto. Średnie spalanie z dnia przy totalnym braku korków (co zdarza się rzadko i tylko latem jak dzieciaki mają wakacje) może zejść nawet poniżej 6,5l/100km. Mój rekord to jazda na zielonej fali z Gdańska do Gdyni przez miasto przy stałej prędkości 60-70km/h i kiedy komputer pokazał 5,8l/100km. Zwykle średnie spalanie z dnia jednak wychodzi pomiędzy 7,5-9l/100km i jestem zadowolony. W styczniu zrobiłem trasę Gdańsk - Starachowice - Gdańsk. Przy mrozach -15, -18 st. C. nie szło zejść poniżej 7l/100km - fizyki nie da się oszukać.
Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz